Spring naar bijdragen

Donderdag, 15 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

:) Goedemorgen frummers. 
Mocht ik je niet meer treffen hier dan alvast een fijne vakantie Vasja... 
Sterkte met de hitte Fleur. Hebben ze geen airco daar op jouw werk dan? :wacko:
Hier staat alles heerlijk nog even tegen elkaar open. 
De douche is weer vrij en schoon. 
En staan zijn ook koffie en thee klaar...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ZBB, rustig aan maar vandaag dan. 
Het schijnt ook behoorlijk warm te worden. 
Waarom trouwens niet gewoon permanent aan de refusal? Ik las (gisteren meen ik) dat je het 
nu tijdelijk slikt.... maar waarom tijdelijk? Om dat welbekende achterdeurtje voor over een poosje open te laten? 
Of omdat je het gevoel hebt het toch wel op eigen kracht te kunnen? 
Ook nu weer twijfel of je het wel of niet neemt..... even bedenken hoe beroerd je je gaat voelen als je het niet slikt
en je je weer een paar dagen achtereen vol laadt.... want dat is zonder twijfel het gevolg. 
Wedden dat dat  nu 'niet zo lekker' voelen niet te vergelijken is met de katers die anders weer gaan volgen? 
Doen hoor, slikken, geef jezelf die kans man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Nog even een bakkie koffie endan op mn elobike richting zkh. Gelukkig woon ik er tegenwoordig dicht bij.

zbb ik heb ooit ook een poosje refusal geslikt, maar volgens mij is dat niet van invloed als jeje niet lekker voelt. Het is niet zo dat je dan nog vervelender voelt en tja niet slikken lijkt me geen optie. Gevolgen zijn dan erg naar lijkt me voor jou. Dan weet je wel zeker dat je je knalberoerd gaat voelen. Sterkte. 

 

Fijne vakantie en voorpret daarvan voor wie van toepassing. 

Mooie dag ieder. Ik hou m droog! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZBB waarom voel je je niet lekker? Maakt de refu je dan ziek? Als dat zo is zou je kunnen overwegen om voortaan een halve te nemen. Drinken kan je dan ook niet.  Ik zie dat je  hem genomen hebt. Toppie joh. Morgen geen kater, heerlijk toch.

Goeie morgen allemaal. Vandaag wordt het weer warm pffftt. Niet zo prettig voor de Bolle.:angry:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is 'm @Asterix:D 

Lars ik ben een emo-shopper, dus dat wordt twee weken tassen sjouwen voor jou om mijn verdriet te verwerken vanwege Vasja's vakantie. En taart, juwelen, en heel veel praten (eigenlijk voor jou alleen luisteren). Want dat vinden mannen het leukst heb ik mij laten vertellen. Klinkt dat niet geweldig? :D

Suikertje gefeliciteerd met je zoon en Bolletje nu MOET je wel rustig aan doen met dit weer. 

Sita weer goed bezig en ZBB gewoon slikken hoor! Zeg maar tegen jezelf dat het vitamientjes zijn, want eigenlijk is Refusal in jouw geval goed voor je gezondheid :)

bewerkt door Reacher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geslaagd voor de havo.. gefeliciteerd met je kleinzoon, Rapilos.
Moet ik ook altijd nog een keer doen, slagen voor de havo. Ben destijds gezakt en verder gegaan op mbo, later weer hbo..
Dat 'wel havo gedaan, niet geslaagd' heeft me heel lang ergens dwars gezeten en elke keer als ik langs m'n oude school kom (vaak)
moet ik onwillekeurig denken aan die misser. Komt bij dat ik alleen nog aan die havo herinnerd word, alle andere schoolgebouwen
waar ik ooit lessen gevolgd heb zijn ondertussen afgebroken of geen school meer en die 'rottige' havo is juist helemaal opgeknapt.. :angry:.

Ach, eigenlijk kan die hele havo me ook gestolen worden.. heb via een omweg óók bereikt wat ik wilde en ben alsnog niet op
m'n pootjes terecht gekomen, carrière-gezien.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ojee.....carriere.......
Ook nooit op mijn pootjes terecht gekomen.
Heb nu pas het idee dat ik ' iets neer kan zetten" sinds ik niet meer gebruik. Sinds het volledig accepteren van mijn ziekte verslaving, durf ik ook personen en instellingen uit mijn (drank)verleden weer toe te laten en het niet te zien als een grote mislukking en minkukeligheid.
Zelfrespect, gevoel voor eigenwaarde, zelfliefde: hetb groeit heel langzamaan, maar het komt. Ik leef pas sinds ik stopte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik ben er ook pas na m'n 50e achter gekomen dat ik zonder 'respectabele en intellectuele loopbaan' (?) ook een prettig leven kan hebben
en dat 'nuttig zijn' niet alleen is voorbehouden aan de 'groten der aarde'.
Pas toen ik me dát realiseerde besefte ik en kon ik accepteren dat ik geen drank nodig had. In plaats van m'n 'mislukte leven' te verdoven en
verdoezelen ben ik m'n mogelijkheden gaan ontdekken. En die zijn er legio, zij het op kleine, intiemere schaal en verdeeld over vele facetjes..
't Komt er op neer dat ik me gelukkiger voel nu ik me niet meer blind staar op een 'glansrol' in het grote geheel maar de
kleine 'glimmertjes' van de dag ben gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...