Spring naar bijdragen

Maandag 12 juni 2017

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Hier al bij het inloopspreekuur van de huisarts.... dat dachten er meer :P

Niks bijzonders hoor. Plekje op mijn neus weg laten halen. Ik ben nu een heksje......:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, middag! Een week droog. Mooie start van deze week.

Dagpact:

jowan
Lars
Kohtje
smart
Mazzelaartje
Bor
Spirit
Sita

Dank voor de koffie Yvonne, nodig, krijg mijn ogen bijna niet open :-)
Succes Mazzelaartje, klinkt als een drukke dag.
Asterix, fijn te lezen dat er wat dingen beter gingen afgelopen weekeinde. Hoe ervaar je dat zelf?
Genit van je dag Lika.
Fijn Bolletje zo'n dag.

Langzamere start dan normaal, eigenlijk wel lekker.
Sita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Mazzelaartje:

Maar evenzien of vanavond aa slim is. Is ongeveer. Halfuur rijden. Ik heb al gemeld dat ik nog niet weet of ik kom. 

Ik vind het normaal om mensen in vergelijkbare situaties mee te nemen. Ik ga ook naar een AA bijeenkomst vanavond, maar dat zal wel niet dezelfde zijn......
Je mag mee, thuis gehaald en gebracht, mits een beetje in de buurt......

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag 

Heerlijk koel, wel veel wind.

Jeetje, hoor ik op het journaal: een vader en zoon zijn omgekomen in Italië tijdens het bergbeklimmen. Uitgegleden, neergestort, afschuwelijk!  Zo ben je op vakantie en zo kom je nooit meer terug. De maakbaarheid van het leven is toch maar zeer betrekkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mopperen en klagen: Gisteren meldde ik me met mijn waarlaatikaldeplantenvanmijnbalkon-probleem. Zoals gezegd hangen de posters overal, echt op bijna alle toegangsdeuren!! Ik in de stress en aan het werk. Op zich geen overbodige luxe, dat aan het werk bedoel ik. Geen idee wanneer het hele circus gaat starten. Op mijn mails werd niet gereageerd. Afijn, gebeld. U krijgt een week van toevoeren bericht. Dat is fijn, maar in het kader van mijn planning.......... U krijgt een week van..... Dat is fijn, maar u kunt toch wel bij benadering................... U krijgt een week......... Maar u kunt toch wel ........U KRIJGT..........

Dat geloof je toch niet!! Toen maar een mogelijke ziekenhuisopname in de strijd geworpen, tegen mijn zin, maar ik moet wat. 

Afijn, soms wint de aanhouder, ik in dit geval!! Welk deel woont u, o het derde? O dat is voorlopig nog niet aan de beurt. Dat wordt wel na de zomer! Maar de posters hangen er nu al alsof het dringende haast heeft. Ja dat klopt, dat is in overleg met de woningbouwvereniging gedaan.

Na de zomer!!!  :blush: :blush:Op zijn vroegst eind augustus!!! Schiet mij maar lek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei jowan:

Ik vind het normaal om mensen in vergelijkbare situaties mee te nemen. Ik ga ook naar een AA bijeenkomst vanavond, maar dat zal wel niet dezelfde zijn......
Je mag mee, thuis gehaald en gebracht, mits een beetje in de buurt......

6 minuten geleden zei Mazzelaartje:

Jowan . K heb je een pb tje gestuuurd

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...