Antoinnette Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen, begin van nieuwe werkweek, fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen, mooi weer buiten, zo aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen,eerst maar koffie,en dan pas aan 't werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen na weer mooi weekend. Deze week is vol met feestje / verjaardag voor onze bijna 10-er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee..... .... en een nieuwe week Laten we er iets moois van maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Koffie en thee. Heerlijk! Vrij vandaag. Dagje pas op de plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen allen Dagpact: jowan Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen Hier al bij het inloopspreekuur van de huisarts.... dat dachten er meer Niks bijzonders hoor. Plekje op mijn neus weg laten halen. Ik ben nu een heksje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Een goede ochtend. Dagpact: jowan Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goeie morgen mensen. Gisteren een leuke maar drukke dag. Ik kan nog steeds moeilijk m´n grenzen bepalen. Maar het gaat wel iedere keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 (bewerkt) Goeiesmorges Goedzo @Lika!!! geniet er van ^^ Lijkt me pijnlijk Pumpkin!! beterschap! Sterkte in het ziekenhuis @Mazzelaartje 12 juni 2017 bewerkt door Vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Hoe is het met Asterix? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Och, gewoon door blijven ademen hè.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 2 uur geleden zei Kohtje: Dagpact: jowan Lars Kohtje smart Goeiemorgen allen, en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemorgen, middag! Een week droog. Mooie start van deze week. Dagpact: jowan Lars Kohtje smart Mazzelaartje Bor Spirit Sita Dank voor de koffie Yvonne, nodig, krijg mijn ogen bijna niet open :-) Succes Mazzelaartje, klinkt als een drukke dag. Asterix, fijn te lezen dat er wat dingen beter gingen afgelopen weekeinde. Hoe ervaar je dat zelf? Genit van je dag Lika. Fijn Bolletje zo'n dag. Langzamere start dan normaal, eigenlijk wel lekker. Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Heel verstandig mazzel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Dat is heel wat Mazezelaartje! Pas op de plaats klinkt niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Mazzelaartje: ******************************** Maar evenzien of vanavond aa slim is. Is ongeveer. Halfuur rijden. Ik heb al gemeld dat ik nog niet weet of ik kom. Ik vind het normaal om mensen in vergelijkbare situaties mee te nemen. Ik ga ook naar een AA bijeenkomst vanavond, maar dat zal wel niet dezelfde zijn...... Je mag mee, thuis gehaald en gebracht, mits een beetje in de buurt...... 12 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Goedemiddag Heerlijk koel, wel veel wind. Jeetje, hoor ik op het journaal: een vader en zoon zijn omgekomen in Italië tijdens het bergbeklimmen. Uitgegleden, neergestort, afschuwelijk! Zo ben je op vakantie en zo kom je nooit meer terug. De maakbaarheid van het leven is toch maar zeer betrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Even mopperen en klagen: Gisteren meldde ik me met mijn waarlaatikaldeplantenvanmijnbalkon-probleem. Zoals gezegd hangen de posters overal, echt op bijna alle toegangsdeuren!! Ik in de stress en aan het werk. Op zich geen overbodige luxe, dat aan het werk bedoel ik. Geen idee wanneer het hele circus gaat starten. Op mijn mails werd niet gereageerd. Afijn, gebeld. U krijgt een week van toevoeren bericht. Dat is fijn, maar in het kader van mijn planning.......... U krijgt een week van..... Dat is fijn, maar u kunt toch wel bij benadering................... U krijgt een week......... Maar u kunt toch wel ........U KRIJGT.......... Dat geloof je toch niet!! Toen maar een mogelijke ziekenhuisopname in de strijd geworpen, tegen mijn zin, maar ik moet wat. Afijn, soms wint de aanhouder, ik in dit geval!! Welk deel woont u, o het derde? O dat is voorlopig nog niet aan de beurt. Dat wordt wel na de zomer! Maar de posters hangen er nu al alsof het dringende haast heeft. Ja dat klopt, dat is in overleg met de woningbouwvereniging gedaan. Na de zomer!!! Op zijn vroegst eind augustus!!! Schiet mij maar lek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Jowan . K heb je een pb tje gestuuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 Wat een gdoe, Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2017 59 minuten geleden zei jowan: Ik vind het normaal om mensen in vergelijkbare situaties mee te nemen. Ik ga ook naar een AA bijeenkomst vanavond, maar dat zal wel niet dezelfde zijn...... Je mag mee, thuis gehaald en gebracht, mits een beetje in de buurt...... 6 minuten geleden zei Mazzelaartje: Jowan . K heb je een pb tje gestuuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden