Spring naar bijdragen

Woensdag, 31 mei 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Ha Vasja!  Ik heb dat al een keer verteld geloof ik, maar dat geeft niet.
Nadat ik stopte kon ik niet goed meer sl;apen of merkte ik dat ik nauwelijks sliep. (Steeds coma of zo..)
Daar ergerde ik me aan want de dag was al naar de vaantjes voordat die begonnen was.
In un momento dado was ik dat moe, ben opgestaan en een rondje gaan lopen.
Dat beviel me zo goed dat ik het erin heb gehouden. Omdat het steeds hetzelfde rondje is, ook in winterdag als ik niks zie omdat het buitenaf is, hoef ik er niet bij na te denken en is het een meditatie geworden. Dat helpt me te trainen mijn gedachten in toom te houden en dus bij mijn nuchterheid.

Inmiddels slaap ik weer tot bijna zes uur per dag (FitBit) en voel ik me een stuk beter dan ik ooit gedaan heb. Blij en dankbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het ziet er naar uit dat het weer een mooie dag gaat worden. 
Maar voordat we echt van start gaan uiteraard eerst een bakje. 
post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Lekker dat wandelen jowan. 
Ik heb het ook een poos gedaan,
's morgens heel vroeg nog ver voor ik naar mijn werk moest een uur lopen, ook 's winters... 
heerlijke manier om aan de dag te beginnen... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wandel veel in mijn dromen :) Telt dat? 

Ik mis Lars :( 

De eksters hebben mij tot op de rand van de waanzin gebracht. Kuiken is aan het leren vliegen. Het is een enorm moddervet wezen met veel pluis, vooral op zijn hoofd die (gelukkig) tjielp zegt.

De filosofen moedigen ook aan, ze zitten raar mekkerend voor het raam, te likkebaarden. Brrr.

Aan het werk. Fijne dag! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet om het wandelen, het gaat erom dat ik verantwoording neem voor de kwaliteit van mijn leven door op die manier onder meer mijn slaapprobleem aan te pakken door dingen anders te doen dan ik ze voorheen deed.
Toen lag ik te knoerten, te knurven en te balen in mijn bed, nu bekijk ik het van een positieve kant en sta op en doe er iets positiefs mee wat allerlei voordelen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jowan:


In un momento dado was ik dat moe

Is dit Latijn of ben je hier je Italiaans aan het oefenen?

 

7 minuten geleden zei jowan:


Toen lag ik te knoerten, te knurven en te balen in mijn bed,

En dit???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat: " In un momento dado."  is van een ubergod uit het voetbal die zich boven alle aardselijkheid verheven voelt en zelf zijn eigen spaans creeert.
Als ik zo Italiaans zou doen, schopte de juf me er zo uit.

Die tweede zin probeert weer te geven wat ik op zo'n moment ben. Was eigenlijk, want dat heb ik eigenlijk achter me gelaten. Mijn 12-stappen doen levert wel iets op....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...