Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 april 2017


Aanbevolen berichten

Mensen, ik ben alweer terug
En ape-en ape trots, want het ging harstikke goed !
Op mijn navigatie gereden, en jee, wat is dat eigenlijk gemakkelijk zeg, anders was ik er nooit uitgekomen denk ik
En dat gewoon op mijn smart-fone, heb ik niet eens een aparte tom-tom nodig
Op een blauwe zone geparkeerd, voor het eerst mijn parkeerschijf gebruikt
Drukke rijksweg overgestoken, waar ik heel erg tegenop zag
Maar er staan gewoon stoplichten, dus ja, wat heb ik me eigenlijk weer druk gemaakt !
Ben zo blij, dat ik dit achter de rug heb, geeft echt een gevoel van overwinning

Pelle, 
Dank voor je bemoedigende woorden
Veel mensen raden mij rijlessen aan, maar zoals eerder gezegd, dan ga ik teveel leunen op diegene die naast me zit
Zelf leer ik het het snelst, maar is ook het engst

Wel overweeg ik om misschien wat lessen te nemen in inparkeren en achteruit rijden
Dat kan ik echt niet
Altijd blij, als ik een plekje vind, waar ik 'm recht in kan zetten

De laatste tijd heel veel trek in wijn gehad, om de mega stress te verzachten
Blij, dat ik het niet gedaan heb, anders had ik nu een katerhoofd gehad, en besloten om dat rijden, maar uit te stellen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rapilos trots op jou! Ik herken het zo...ik rijd nooit zonder stress. Helaas. Iedereen rijdt ook zo snel;-) ach, ik houd gewoon niet van pretparken en kermissen. Ook niet van verkeerssituaties. Ook niet op de fiets. Verkeer is overal. En ik ook.

Meegeholpen met ontbijt ihkv Koningsspelen bij jongste op school. Nu heb ik ruzie met drie jongetjes uit haar klas. Van mij mogen al die juffen en meesters een lintje krijgen. Ongelofelijk. 

Twee avonden weggeweest en te laat gaan slapen. Voelt alsof ik nu een soort kater heb. Bah. Toch is het lichter....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Lika, jij rijdt nooit zonder stress schrijf je
Hoe vaak rij je dan ?
Heel af en toe, of elke dag ?

Ik dwing mezelf tot elke dag ,in de hoop dat de stress ooit over gaat
Maar als ik jou dan lees..

Misschien even een middagdutje als je nu zo moe bent ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik de laatste paar nachten wonderbaarlijk goed sliep, was afgelopen nacht gewoon een ramp. Duurde denk ik wel 3 uur voor in insliep, ik kijk nooit hoe laat het is, anders kan ik het helemaal wel vergeten. Ik weet nu wat er mis gaat, maar dat wist ik eigenlijk wel al: hoofd wil niet stoppen met denken, werken, plannen, analyseren. Toevallig had ik op TV een programma over slapeloosheid en pillen en natuurmiddelen, hielp eigenlijk ook niet, meestal placebo effect. De conclusie was, dat wat wel belangrijk is: de dag afsluiten. Ik moest meteen denken aan het "opslomen" , wat hier vroeger gebruikt werd. En het is zo waar!!! Gisteravond zag ik een programma met daarin de Amazone en meteen ging ik op zoek naar de boekjes en papieren van waar ik dan precies geweest was en wanneer. Toen was de link snel gelegd naar mijn beginners problemen met wat heb ik waar opgeslagen. Welke pc, ext. harde schijf, stickie en hoe ga ik die video regelen voor iemand die ik dat beloofd heb? Wie kan mij helpen? Enzovoort en zo verder. Dus van slapen kwam niets, terwijl ik heel erg moe was en overdag mezelf moest tegenhouden om naar bed te gaan. Gelukkig ben ik in de omstandigheid dat ik vrij over mijn tijd kan beslissen. Dat maakt dat ik rustig wakker lig en niet lig te stressen. Vaak kan ik na zonsopgang wel slapen, maar dat duurde nu toch ook nog wel even langer. Toen ik eindelijk sliep, werd er gebeld om 9.15 uur, dan weet ik dat het met een pakje voor buren is. Ik doe daar niet meer voor open, want het is voor buren die niet eens groeten, beiden werken, geen bel aan de deur hebben, heel veel bestellen (zij) en een vriendin ietsje verder in de straat heeft wonen. Ik heb al eens tegen een bezorger gezegd dat ik geen pakjes meer aanneem en toen was het een tijd rustig, maar dit is zeker een nieuwe. Een mens kan leren een telefoon of voordeurbel te negeren, je bent niet verplicht te reageren. En dan zonder schuldgevoel of nieuwsgierigheid, voor mij is dat een soort van groei. Daarna noch heel diep geslapen tot 12.37 uur, Zo, dat ben ik even kwijt, ik houd mezelf naar voor dat ik nu ondanks een slechte nachtrust, me toch beter voel dan na een diepe slaap met alc. op. In ieder geval geestelijk.

Ben wel flink aan het hoesten vanwege dag vrij rookvrij, maar daar ben ik intussen wel mee bekend, en eigen schuld. Morgenavond 2 weken niet gedronken en het gaat heel goed. Mag ook wel, na zo veel oefening :(. Nee, serieus, die graving en op je handen zitten en hopen dat de SRV man snel doorrijdt en je hem niet 4 x hoort bellen, dat heb ik nu niet. Gewicht hetzelfde, zie weekpact. Boodschappen ga ik niet doen, week geleden nu, te moe en dan kom ik ook niet in de verleiding want je weet uiteindelijk maar nooit. Een mens is een wonderbaarlijk wezen. Nu ga ik maar eens ontbijten, vandaag Turkse yoghurt, laatste banaan en puur natuurlijke muesli van noten en zaden. Daar zit wel ijzer in, maar ik moet toch wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, Lika, als je goed leest zie je dat ik niet "weer"in slaap was gevallen, dat "weer" kan er wel af, ik kon gewoon de hele nacht niet slapen, op wat hazeslaapjes na. Zit net te denken: het leven is nooit af, zoals in netjes afgehecht, er blijven altijd van die losse eindjes en daar was ik zo o.a. zo druk mee bezig. Hele brieven heb ikj geschreven. In mijn hoofd dan. Maar goed, mijn hand kan ik weer gebruiken, tijd dat ik mijn Tunesische koperen koffietafeltje eindelijk eens ga poetsen, ligt al weken in de bijkeuken. Ik had een leuke tip gelezen : 1 deel azijn, 1 deel meel en 1 deel zout. Dat zou een prima en goed(koop) alternatief zijn voor koperpoets. Nou, daar was ik klaar, het wilde er eerst niet op, en toen ik het dan maar liet inwerken, niet meer af. Het kopen is nu helemaal lelijk geworden en er zal flink gepoetst moeten worden. Moest ik eerst koperpoets kopen en aangezien ik niet zo vaak in winkels kom en het niet op het lijstje had staan, was dat ook een langer termijn planning. En het stinkt zo, dus ik wilde het eigenlijk buiten doen, maar daar is voorlopig ook geen kans op. Vlg. week wordt hagel voorspelt. Maar een goed afleidingsproject. Met de/het spit gaat het langzaam de goede kant op. Dus geen smoezen meer, nee hoor, ben blij dat ik me weer redelijk kan bewegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurie ik heb nog niets gelezen maar als ze verkouden is, haar oogje traant enz. dan ruikt ze ook niet. En als een kat niet ruikt eet hij niet. Als je het eten nu een beetje warm maakt dan komt er meer lucht van het eten en ruikt ze het wel. Dan eet ze als ze niet al te ziek is, hoogstwaarschijnlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet niet of je verder moet? Er zijn weinig dingen die moeten....  Je mag en kan wel verder en dat zou ik maar doen. Je bent zo gegroeid, nog niet klaar maar toch. Je hebt twee mooie dochters en een kleine smurf. En die kleine smurf wil graag ijsjes blijven krijgen van opa! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...