Spring naar bijdragen

Zondag 9 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Quinn: Yes! Was het moeilijk ?

@jowan ik herken het ja. En ook wat Kohtje zegt.... gooi ik die Teletubbies dvd niet weg, want a) als ie nog goed is wil iemand anders hem misschien en b ) waar moet zoiets?

maar wat roodborstje zegt is waar. Gewoon in een hoekje beginnen en jezelf niet te veel opleggen. Ik doe nu vaak een tasje en het motto is: meer eruit dan erin. Ik begin resultaat te zien!

( iemand nog interesse in Teletubbies dvd?:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zwiep even langs: getver Aterix. Al is het maar een bijwerking van 1 op de 1000, dat is er toch 1 teveel lijkt me. Heb je de bijwerking aan je vrouw gezegd. Zou 'floep'mijn hoofd weer vol van raken als,ik haar was en zijn doel voorbij schieten. :wacko:

jowan: grote schoonmaak is heerlijk :D Wij hebben hier weggeefwinkels en weggeefkasten. Daar zet je de dingen neer die een ander nog kan gebruiken. 

Mijn filosofen liggen in de zon en liggen lui met hun ogen te knipperen alsof zij zich reptielen wanen ipv katten. 

Quinn: die dingen zijn ook niet leuk, gewoon zorgen dat er geen vrijgezellen feestjes meer komen. Stoken in die relaties!  :)

Ik zwiep weer verder, ben aan een Word les bezig. Daarna een feestje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

.... een gratis bakkie koffie en wat paaseieren gesnaaid. Thuis eerst een volle bak soep op met een boterham, had een leeg gevoel, dus opvullen die boel :P

en dan tóch te mager, spirit???? ;) Maak je niet gek, gekkie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben net even een rondje binnenstad gedaan. Gewoon warm! Vandaag is hier de IJsselloop georganiseerd. Gezellige drukte overal.

(hier had ik een plaatje gedacht, maar dat krijg ik hier niet..)

Bij zo'n bus, maar dan in 't rood (citroën HY) een ijsje gekocht (een HYsje) niet in citroen smaak maar chocola.. heb de laatste
tijd ineens zin in van alles met chocoladesmaak. zou zelfs het liefst chocoladesigaretten kopen, maar die zie je nergens meer...

Zo, als dit geen ditjes en datjes zijn...

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo zolder helemaal opgeruimd. Garage staat vol met spullen voor de koningsmarkt en de stort. Toch nog een beetje goed gevoel aan de dag. We zouden vandaag eigenlijk naar familie gaan maar gisteravond drank verkozen boven familie. Dat was toch wel echt het limiet! Voel me er erg naar onder en schuldig. Shit was deze dag maar gewoon voorbij!!

bewerkt door roodborstje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Ik zwiep even langs: getver Aterix. Al is het maar een bijwerking van 1 op de 1000, dat is er toch 1 teveel lijkt me. Heb je de bijwerking aan je vrouw gezegd. Zou 'floep'mijn hoofd weer vol van raken als,ik haar was en zijn doel voorbij schieten. :wacko:

 

Ja, per ongeluk wel, maar het is niet blijven hangen, denk ik.
Ze gaat morgen opgenomen worden bij de GGZ, de angst is nu allesoverheersend dat het niet meer leefbaar is.

Hopelijk wordt ze daar goed opgevangen, ze is bang dat ze weer op de verkeerde plek komt en de laatste 1% van de energie
die nog rest verbruikt wordt.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Sowhat:

jowan,beginnen met 1 kamer,alles wat stuk,oud,en je al meer dan 1 jaar niet nodig hebt gehad of heb gemist weggooien.

Dankvoor je bericht. Het gaat er bij mij niet om wat ik waar moet laten, althans het meeste niet, maar om het initiatief, het beginnen.
Mijn huishouden is er een van hangen en wurgen om het een beetje op orde te laten.

Als ik met anderen een afspraak heb, of als ik op reis ga, lijkt er geen probleem.
Plannen maken helpt niet zoveel, die maak ik genoeg. Het stokt in het initiatief van het uitvoeren. Samen met anderen werken gaat ook prima.
Alsof ik me het zelf niet gun, zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis

Tuincentrum geweest, gewandeld, flink stuk, met het autootje naar ex en terug
Ging zowaar goed, maar was gelukkig ook behoorlijk rustig op de weg
Parkeren ging ook goed deze keer
Maar toen ik thuis kwam, stond het parkeerplaatsje voor mijn flat, zoals gewoonlijk weer stamp vol
26 parkeerplaatsen, voor 36 appartementen.
En ik weiger de auto op de stoep te zetten of dubbel te parkeren
Vind dat zo a-sociaal
Dus nu in de straat verderop gezet dan maar een stukje lopen
Maar de zak met tuinaarde ligt nu dus nog in de auto

Lika,
Ik vond jou omschrijving van jou autorijden hilarisch en erg beeldend :)
Beetje herkenbaar ook :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontzettend zwaar voor jullie beiden, Asterix. Wat zullen jullie moe zijn... Dat die 1% overgebleven energie maar goed terecht komt, met goede zorg :rose: Is ook eng en altijd afwachten wat je krijgt.

Ik hoop dat je eraan hebt gedacht wat jij doet als je vrouw morgen wordt opgenomen en jij in een leeg huis terugkomt. Heb je daar al een plan voor? Of mag je daar in de buurt logeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan, misschien zit je nog een proces en moet je daar nog raken, dat je spullen gaat weggooien. Ik weet dat het mij enorm hielp om de boel leeg te ruimen. En leegte vult zich vanzelf weer op. Ben jij emotioneel gehecht aan de spullen die er staan?  Het samen met vrienden doen kan inderdaad fijn zijn. Je laat hen dan wel dichtbij komen omdat ze de spullen zien en niet alle nostalgie is voor andermans ogen. Ik kon dat niet.

Hoe je het eerste initiatief neemt om op te ruimen kun jij alleen beantwoorden. Hoe nam je het initiatief om met het eerste drankje te stoppen? Was er een druppel of was je er gaandeweg aan toe om te stoppen?

Rapilos goed gereden, Lika goed gezwommen en Lars flink aan de ijsjes geweest :D

Ik was op een feestje: welbekende aangeschoten gasten, maar ik dronk dan toch al niet. Geen moeite mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reacher : twee maanden is geweldig. Een degelijk begin en een stevige basis, zo voelde het tenminste voor mij. Alsof ik erin kon beginnen te geloven mezelf serieus te nemen. :rose:

Asterix, vreselijk. Ik kan het denk ik erg goed begrijpen. Afschuwelijk. Ik hoop heel erg dat deze stap je vrouw rust en moed geeft om eruit te komen. Jij zult ook doodop zijn.:heart:

Rapilos: you rock! 

Ik heb net een diner met veel familie achter de rug. 14 man. Dat kan ik nog niet goed aan. Doodmoe, slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wat naar Asterix; sterkte!!

Reacher: gefeliciteerd! Wow!! :rose:

Lika: maar goed uitrusten dan...
 

Ik had vanmiddag een high tea. Lekker verse jus i.p.v. prosecco, wat ik gelukkig toch al niks vond, never niet.
Het was binnen!!  :( Daarna thuis gauw de zon nog in.
Ik meld me succesvol af en wens eenieder een goede nacht!:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ellende Asterix :(. Ik ken t irreëel en overweldigend gevoel van angst goed maar gelukkig overkomt t me niet elke dag, elk moment. De impact is enorm. T zuigt alle energie weg...kan me niet voorstellen in wat voor hel zij op t moment leeft. Want t kan niet anders zijn dan dat. Ook voor jou..want je kan t niet wegnemen. 

Blijven hangen! Alles is beter dan niets :rose: 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...