Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 april


Vasja

Aanbevolen berichten

Ook goeiemorgen!
Waar zie jij Lars Vasja?  Jij bent ook vroeg he... moet je werken?

Ik dacht dat ik de dagdraad wel eens kon openen maar je was me voor.
Ben al een tijdje wakker; ik werd wakker met een pijnlijke knie. Pcm erin en toen ook
maar koffie gemaakt en youtube aan het kijken, interessant.

Straks nog maar wat bij tukken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je dan wel genoeg slaap Lars?
Ik slaap vaak 9 a 10 uren... en heb er de helft nu nog niet van gehad :( maar voel me eigenlijk prima! :o

Last van mijn knie, niet eerder gehad. Ik denk dat het een teken is dat ik meer moet gaan bewegen.
Sterkere bovenbenen trainen :wacko:  De laatste tijd deed ik veel korte diensten; gister een lange dienst.
(ik probeer altijd alles meteen maar te snappen en verklaren)

Hoe gaat het nu met Wanderer? Kom maar wat vaker schrijven!!

Yvonne: mijn koffie is zowat op  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op youtube zag ik een soort TEDtalk van Dan Ariely van 32 min. over "the truth about dishonesty".
Ik trof daar wel iets in wat raakt aan ons ehh probleem hiero. (wij: veel te aardige ...  verslaafden...)
Er is ook een langere docu die ik nog wil kijken. Het raakt tevens aan het systeem waar we in leven (bankiers, politici) maar
iig ook in ons menszijn. Poeh poeh, pittige kost op den vroege morgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren aan eind van de middag heel gesprek gevoerd over mijn nieuwe woning en locatie, mn het gebouw. Er zijn nieuwe ontwikkelingen. Gevolg is dat ik de slaap maar heel moeilijk kon vatten en dus later wakker werd en nu ook hoofdpijn heb. Vertel er later wel meer over. Nu eerst rustig wakker worden en wachten op thuiszorg en de woningbouw voor inspectie woning. Eerst nog even genieten zo meteen van een lekker bakkie koffie van Yvonne. Lars heel veel succes. Vertel het anders eerst aan iemand van de verpleging. Probeer er niet mee te blijven zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah koffie: bakje troost!.. maar nu ie voor me staat geloof ik dat het wat te veel is inmiddels.

Lars, wat ga je er nu verder mee doen dan? Ben je bang dat ze 1 front gaan vormen?
Laat het maar niet zo ver komen.

ik duik zo mijn bedje weer in.

 

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Lars

jowan

Reacher

Getver! Ik haat pesters! Het ondermijnt het gevoel van veiligheid vind ik. Ik werd er tenminste altijd bang van. Super inderdaad dat je daar zo kalm onder bent gebleven  Lars. Waarschijnlijk kan de pb er goed adviseren hoe je dit kunt stoppen Lars.

Quinn: hoe ik het? 

Iedereen fijne dag! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede keus Lars, bespreekbaar maken, in kleine stappen kan best. Ik bewonder je zelfbeheersing, had er zelf allang op los geslagen.

Gisteren EMDR besproken, ik ga het toch maar doen. Schoorvoetend dan, want het blijft een onbekende, beangstigende stap. We zullen zien.

Wil iemand me op het dagpact zetten? Kopiëren lukt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval aankaarten Lars. 
En misschien is het wel handig om inderdaad eerst met je pb'er te overleggen, dit is iets wat écht niet kan en mag hoor Lars. 

Net nog even de draad van gisteren doorgelezen... 
Ja Koh.... Dorus... onbetaalbaar was deze. Wij hebben nog altijd de 'geen kaas vandaag'  beweging met die woorden in ons uitdrukkingenpakket thuis :P
En Fleur.... pffff, wat een ellendig filmpje vond ik ut, werd er halverwege beroerd van, gelukkig tot het eind afgekeken, maar vraag me toch af hoe het met het betreffende muisje is afgelopen :(
En Bor.... gif.... nee, nooooooit. 
Inmiddels had ik de muizenval weer gevuld, dit keer met 2 stukjes kaas met pindakaas er op.. (geen tijd voor de petflesval dus)
Vanmorgen wilde hond heel graag gaan kijken of het muisje te bewonderen zou zijn.... 
Nee dus, wel is de pindakaas op. 
Nu de kaas laten zitten, klapt het ding bij het eerste stukje niet dicht,dan toch zeker bij het tweede stukje lijkt me.
Lieve aanbieding van je Reacher dat ik je katten mag lenen, maar dan zou ik oorlog hebben met mijn oudste kat hier:wacko:
Heb er namelijk ook twee. 
Oudste ruikt even en denkt: 'hé muis.... maar buiten zijn ze verser, haal ik er daar wel eentje'. 
Jongste volgt het spoor even en gaat boven op een kistje zitten waar zij de muis onder waant.... die zich vervolgens echt niet meer laat zien. 
Ongeveer net zoals zij boven op het vogelhuisje gaat liggen en dan verwacht dat er vogeltjes in het huisje zullen komen lunchen..... 

bewerkt door Yvonne
letter en woord vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars, goed plan. Eerst met pb-er. Ontzettend kinderachtig gedrag van hem. 

Goedemorgen alle anderen ook. Suikertje weet niet wat er speelt. Hoop dat het goed uitpakt voor je.

 Het weer ziet er hier al veelbelovend mooi uit. Enorme vogelgeluiden. Wasje draait. 

Las net de Allerhande. Wat een reclame voor wijn staat daar ook in. Waarom moet nou bij elk recept een wijntip? Las ik vroeger wel als eerste. Goede smoes om die 'speciale' wijn te halen en proeven....ja,ja. Tijdens het afgelopen weekend weg aten we in een strandpaviljoen. Top eten en veel leuke non-alcoholische dranken. Alsof het allemaal heel normaal is. Goede zaak, want zo hoort het ook. Eigenlijk. Al heb ik dat nu pas door, 

 

bewerkt door Lika
Gekke typ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...