Vasja Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goeiesmorges Hoe hou je dat toch vol Lars om altijd zo vroeg wakker te worden xD Mooie dag toegewenst iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Ook goeiemorgen! Waar zie jij Lars Vasja? Jij bent ook vroeg he... moet je werken? Ik dacht dat ik de dagdraad wel eens kon openen maar je was me voor. Ben al een tijdje wakker; ik werd wakker met een pijnlijke knie. Pcm erin en toen ook maar koffie gemaakt en youtube aan het kijken, interessant. Straks nog maar wat bij tukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Lars is er vaak vrij vroeg xD Vervelend van je knie zeg hoop dat het snel over is en je nog even kunt slapen. Heb je daar vaker last van? smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Krijg je dan wel genoeg slaap Lars? Ik slaap vaak 9 a 10 uren... en heb er de helft nu nog niet van gehad maar voel me eigenlijk prima! Last van mijn knie, niet eerder gehad. Ik denk dat het een teken is dat ik meer moet gaan bewegen. Sterkere bovenbenen trainen De laatste tijd deed ik veel korte diensten; gister een lange dienst. (ik probeer altijd alles meteen maar te snappen en verklaren) Hoe gaat het nu met Wanderer? Kom maar wat vaker schrijven!! Yvonne: mijn koffie is zowat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Ah zie je wel daar is tie!!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Op youtube zag ik een soort TEDtalk van Dan Ariely van 32 min. over "the truth about dishonesty". Ik trof daar wel iets in wat raakt aan ons ehh probleem hiero. (wij: veel te aardige ... verslaafden...) Er is ook een langere docu die ik nog wil kijken. Het raakt tevens aan het systeem waar we in leven (bankiers, politici) maar iig ook in ons menszijn. Poeh poeh, pittige kost op den vroege morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Lars doe dat maar wel! Belangrijk is de manier waarop! Vasja wel genoeg geslapen? (pakt weegschaaltje... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goedemorgen! Dochter is net met lief vertrokken voor een paar dagen disneyworld. Beetje jaloers Wat een stom stuk verdriet lars. Ik zou t zeker zeggen. Beleefd maar duidelijk smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Nee niet genoeg geslapen xD maar dat slaap ik er wel weer bij ^^ smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 En dat was t dan weeral van mij. Boke is op, tandjes poetsen en maar weer naar t werk Laters Doet da goed lars! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Wat een vervelend persoon Lars! Echt een ********!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goedemorgen, hier uitgeslapen. Gewoon zeggen Lars, daar zijn groepsgesprekken voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Dat doet ie ws als er geen anderen bij zijn? Dat kan ook iets zijn: dit eerst voorleggen aan de groepsleiding. Lars: zet m op he. Zijn ze nu helemaal gek geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Oe Lars, lastig....wat is wijsheid? Ik neig naar uitspreken, maar misschien eerst naar verpleging, wat het met jou doet. Dat kan al opluchten. En er voor zorgen dat het jou minder raakt. Denk ik. Sterkte, en kalmte gewenst. Laat je niet opjutten, je weet wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Gisteren aan eind van de middag heel gesprek gevoerd over mijn nieuwe woning en locatie, mn het gebouw. Er zijn nieuwe ontwikkelingen. Gevolg is dat ik de slaap maar heel moeilijk kon vatten en dus later wakker werd en nu ook hoofdpijn heb. Vertel er later wel meer over. Nu eerst rustig wakker worden en wachten op thuiszorg en de woningbouw voor inspectie woning. Eerst nog even genieten zo meteen van een lekker bakkie koffie van Yvonne. Lars heel veel succes. Vertel het anders eerst aan iemand van de verpleging. Probeer er niet mee te blijven zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goedemorgen frummers. Koffie en thee mensen. Heb hartstikke uitgeslapen voor mijn gevoel, heerlijk. Zon schijnt, bakje thee voor mijn snufferd, wat kan het toch mooi zijn... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) Ah koffie: bakje troost!.. maar nu ie voor me staat geloof ik dat het wat te veel is inmiddels. Lars, wat ga je er nu verder mee doen dan? Ben je bang dat ze 1 front gaan vormen? Laat het maar niet zo ver komen. ik duik zo mijn bedje weer in. 4 april 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Dagpact: Lars jowan Reacher Getver! Ik haat pesters! Het ondermijnt het gevoel van veiligheid vind ik. Ik werd er tenminste altijd bang van. Super inderdaad dat je daar zo kalm onder bent gebleven Lars. Waarschijnlijk kan de pb er goed adviseren hoe je dit kunt stoppen Lars. Quinn: hoe ik het? Iedereen fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Goede keus Lars, bespreekbaar maken, in kleine stappen kan best. Ik bewonder je zelfbeheersing, had er zelf allang op los geslagen. Gisteren EMDR besproken, ik ga het toch maar doen. Schoorvoetend dan, want het blijft een onbekende, beangstigende stap. We zullen zien. Wil iemand me op het dagpact zetten? Kopiëren lukt niet. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Dagpact: Lars jowan Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Daar ben je! Schoorvoetend is ook vooruit, dus daar doe ik het voor Zwiep naar het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) In ieder geval aankaarten Lars. En misschien is het wel handig om inderdaad eerst met je pb'er te overleggen, dit is iets wat écht niet kan en mag hoor Lars. Net nog even de draad van gisteren doorgelezen... Ja Koh.... Dorus... onbetaalbaar was deze. Wij hebben nog altijd de 'geen kaas vandaag' beweging met die woorden in ons uitdrukkingenpakket thuis En Fleur.... pffff, wat een ellendig filmpje vond ik ut, werd er halverwege beroerd van, gelukkig tot het eind afgekeken, maar vraag me toch af hoe het met het betreffende muisje is afgelopen En Bor.... gif.... nee, nooooooit. Inmiddels had ik de muizenval weer gevuld, dit keer met 2 stukjes kaas met pindakaas er op.. (geen tijd voor de petflesval dus) Vanmorgen wilde hond heel graag gaan kijken of het muisje te bewonderen zou zijn.... Nee dus, wel is de pindakaas op. Nu de kaas laten zitten, klapt het ding bij het eerste stukje niet dicht,dan toch zeker bij het tweede stukje lijkt me. Lieve aanbieding van je Reacher dat ik je katten mag lenen, maar dan zou ik oorlog hebben met mijn oudste kat hier Heb er namelijk ook twee. Oudste ruikt even en denkt: 'hé muis.... maar buiten zijn ze verser, haal ik er daar wel eentje'. Jongste volgt het spoor even en gaat boven op een kistje zitten waar zij de muis onder waant.... die zich vervolgens echt niet meer laat zien. Ongeveer net zoals zij boven op het vogelhuisje gaat liggen en dan verwacht dat er vogeltjes in het huisje zullen komen lunchen..... 4 april 2017 bewerkt door Yvonne letter en woord vergeten Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 Ik zou het ook zeggen Lars. Een goeie leersituatie. Misschien krijg je te horen waarom hij dat doet. Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) Lars, goed plan. Eerst met pb-er. Ontzettend kinderachtig gedrag van hem. Goedemorgen alle anderen ook. Suikertje weet niet wat er speelt. Hoop dat het goed uitpakt voor je. Het weer ziet er hier al veelbelovend mooi uit. Enorme vogelgeluiden. Wasje draait. Las net de Allerhande. Wat een reclame voor wijn staat daar ook in. Waarom moet nou bij elk recept een wijntip? Las ik vroeger wel als eerste. Goede smoes om die 'speciale' wijn te halen en proeven....ja,ja. Tijdens het afgelopen weekend weg aten we in een strandpaviljoen. Top eten en veel leuke non-alcoholische dranken. Alsof het allemaal heel normaal is. Goede zaak, want zo hoort het ook. Eigenlijk. Al heb ik dat nu pas door, 4 april 2017 bewerkt door Lika Gekke typ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden