Spring naar bijdragen

Woensdag 29 maart 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Good everninkjes.:)

Een hele leuke middag gehad, maar wat is alles toch duur. We gingen voor glazuur en eventueel een gietmal. We hebben er twee gekocht waaronder een waarmee je schalen van 32 cm. doorsnee kunt maken. E65,--mensen. Niet meer normaal.

En dan  zie je het zwembroekje van Lars langs vliegen, nou daar zakt me de broek helemaal vanaf.

Sterkte Sugar. Lekker naar bed en aan fijne dingen denken, want die vergeet je wel eens als je je niet zo prettig voelt. Us kijken of ik  niet iets moois voor je kan zoeken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hier gaat het ook okay, ga promoveren, feest moment maar geen drank want met drank nooit gelukt denk ik.

Moet ook altijd lachen om Lars, heerlijke humor.

Sterkte suiker!

Wens natuurlijk iedereen veel goeds toe, voel me door jullie niet alleen in mijn strijd. Want IRL voelt het wel alleen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Reacher, klopt, kom van heel diep, wilde niet eens meer leven, zo erg voelde het aan. Enorme zelfdestructie dan is drank makkelijkste en soms moeilijkste weg. Na de dood van mn ouders wilde ik niet meer, kon mij nix meer schelen. Las ook over je mams en het slechte slapen, sterkte!

Wat mjj heeft geholpen is dat ik door mijn opvoeding wist wat liefde was en mijn ouders hadden gewild dat ik door ging, no matter what. Gelukkig realiseerde ik mij dat op tijd, in drank kon ik me verstoppen en zwelgen in verdriet, zonder ook verdrietig maar wel echter.Daarom veroordeel ik ook nooit mensen die om die reden drinken, kan het me zo goed voorstellen maar het helpt niet op de lange termijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je medeleven en bedankt voor het delen van jouw ervaring. Onbaatzuchtige liefde die je ooit in je leven hebt ontvangen is het mooiste dat er is, of het van je ouders, kinderen, andere familie, lief, of vrienden is. De herinnering daaraan moet geëerd worden. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smaragd. Ik ken je niet zo goed en je bent hier ook niet zo heel vaak te lezen, maar dat je je vanuit een diep dal hebt weten op te werken
tot drankloos promoveren vind ik een reuzenprestatie.

********
(hier stond een heel verhaal, maar dat werd allemaal wat zwetserig..  dat wat hierboven staat is wat ik je eigenlijk wilde zeggen.

Gefeliciteerd.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gay mss ligt het daar aan? haha

Ben meer lezer hier, wel draadje geopend bij wie is wie.

Heb veel aan het lezen, scherp blijf ik daardoor. Daarom reageer ik ook niet al te vaak, ben bang dat ik in drama mee ga, kan dat niet goed uit leggen.

En natuurlijk op sommige dingen reageer ik dan wel. Soms zo heftig en herkenbaar.

 

bewerkt door Smaragd
aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...