jowan Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Die vandaag naar een AA Regiodag gaat. Alsof ik op schoolreis mag. De hel dag me onderdompelen in herstelverhalen, oude vrienden zien en nieuwe maken. Heb een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen, Veel plezier vandaag jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen Lars, mooi om te lezen. Vannacht gaat de zomertijd in, dan duurt de nacht een uur korter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Ga je alleen of kan je iemand mee vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen jowan, Suikertje, Lars en de rest en een fijne dag toegewenst ^^ Veel plezier jowan ^^ En lekker wat langer geslapen Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Je gaat niet proberen de supermarkten te ontwijken, je gaat ze gewoon ontwijken. Succes Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen, Dagpact jowan Lars Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen frummers. En wéér een gulle zon om de dag mee te beginnen, heerlijk. Wijze woorden van je Suiker, top. En er zijn nog zoveel andere winkels Lars... gaat je helemaal lukken, vast. Maar eerst lekker een bakje. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Schitterende dag voor zo'n bijeenkomst jowan, geniet ervan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goede morgen iedereen. Dagpact jowan Lars Nadia Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goeie morgen mensen. Gisteren een hartstikke leuke dag met die meiden. Veel gesproken over onze ervaringen, wat gehuild en veel gelachen en gesnoept. Toen het 16.00 was kwam de taxi voor één van ons 3ren. Het gezelschap bestaat uit een vrouw van 44kg. De gastvrouw die amper de 40 kg. haalt Een dragonder van 1.85 en 120 kg. en de Bol van 86 kg. We stonden op liepen achter elkaar aan, tot dragonder struikelde en viel. In haar val knalde ze tegen de gastvrouw van 40 kg. en viel bovenop haar. Die schreeuwde van de pijn. Gisteren is ze opgehaald door de ambulance en heeft haar heup gebroken. Heel vervelend, want de gastvrouw is het ergst getroffen door de beroerte. En dragonder voelt zich vreselijk schuldig. Het was heel jammer van de mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 (bewerkt) goeiemorgen frummers, Goh Bol, zoiets verzin je toch niet? Lijkt wel een slapstick van de dikke en de dunne, van vroeger, Laurel en Hardy, toch? Wat een anti climax van zo'n leuke dag voor de gastvrouw. Maar de dag zelf, pakt niemand jullie meer af en als ze durft, straks misschien voor herhaling vatbaar. Ook om het traumatisch einde weer samen te verwerken. (ik zag het even voor me, moest ook wel n beetje lachen, sorry) 25 maart 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Lars koop maar wat leuks voor kleinkind om mee te spelen volgend weekend, en misschien wat zomerse kleren, het gaat mooi weer worden! is het al ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Ja Jane alleen dragonder heeft geen snor Ik hoop maar dat ze nog dingen durft te doen met ons want ik heb voorgesteld om een keer een weekend op Centre Parcs te trakteren. dat zagen ze allemaal wel zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 wat een leuk idee meis. Tegen die tijd zijn ze wel van de schrik bekomen toch? Maar even wachten nog met boeken dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen allemaal. Zon! Wasje erin. Zo eruit en aan even naar buiten. Ik was het al langer van plan, maar jowan schreef het nog. Wandelen in de ochtend. Kijken wat het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen allemaal, Al heel vroeg wakker, dus best veel gedaan Was hangt al buiten,vogels verschoond, betalingen gedaan , ochtendgym achter de rug Stap straks op de fiets naar dochter, want kleindochter wordt 15 vandaag Gezellig, Zin in ! Wel 3 kwartier fietsen, maar geeft niet ,is mooi weer. Straks kan ik met de tuut Wat een avontuur Bol, Wel een beetje zielig voor de gastvrouw, al moest ook ik stiekem wel een beetje lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Wat een verhaal bolletje, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 niks met de tuut, met dit weer Raps, dankzij de fiets mag je straks een taartje. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 8 minuten geleden zei Bor: Komt niet binnen goeiendag zeggen, zegt niks, vraagt niks.. Potverrrr, ik geloof toch niet dat ik hem zo opgevoed heb! Toch wél, blijkbaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Goedemorgen! Na ontbijt met croissantje en koffie gaan hardlopen en nu met mooi boek (boek voor mijn dochters) in een bloedheet zwembad. Heerlijk dat kinderen hun zwemdiplomas hebben! Bol, wat een nare situatie! Bor, blijkbaar wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Bolletje, je kan zo plastisch vertellen. De dragonder en zo, dat ik het haast voor me zie. Natuurlijk absoluut niet leuk deze afloop. Hoop dat ze niet al te oud is, dan hestelt de heup sneller. Pas goed op jezelf Bolletje. een ongeluk zit in een klein hoekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Bor, weinig met opvoeding van doen. De 'jeugd' maakt er soms een potje van. Onmiddelijk terugeisen Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Wat een schrik Bolletje, wel blij dat het jou zelf niet is overkomen, maar blijft erg natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden