Spring naar bijdragen

Zaterdag, 25 maart 2017

jowan

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen.

Gisteren een hartstikke leuke dag met die meiden. Veel gesproken over onze ervaringen, wat gehuild en veel gelachen en gesnoept.

Toen het 16.00 was  kwam de taxi voor één van ons 3ren. Het gezelschap bestaat uit een vrouw van 44kg. De gastvrouw die amper de 40 kg. haalt Een dragonder van 1.85 en 120 kg. en de Bol van 86 kg. We stonden op liepen achter elkaar aan, tot dragonder struikelde en viel. In haar val knalde ze tegen de gastvrouw van 40 kg. en viel bovenop haar.

Die schreeuwde van de pijn. Gisteren is ze opgehaald door de ambulance en heeft haar heup gebroken. Heel vervelend,  want de gastvrouw is het ergst getroffen door de beroerte. En dragonder voelt zich vreselijk schuldig. Het was heel jammer van de mooie dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,
Goh Bol, zoiets verzin je toch niet? Lijkt wel een slapstick van de dikke en de dunne, van vroeger, Laurel en Hardy, toch?
Wat een anti climax van zo'n leuke dag voor de gastvrouw. Maar de dag zelf, pakt niemand jullie meer af en als ze durft, straks misschien voor
herhaling vatbaar. Ook om het traumatisch einde weer samen te verwerken. (ik zag het even voor me, moest ook wel n beetje lachen, sorry)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Al heel vroeg wakker, dus best veel gedaan

Was hangt al buiten,vogels verschoond, betalingen gedaan , ochtendgym achter de rug

Stap straks op de fiets naar dochter, want kleindochter wordt 15 vandaag
Gezellig, Zin in !
Wel 3 kwartier fietsen, maar geeft niet ,is mooi weer.
Straks kan ik met de tuut :)

Wat een avontuur Bol,

Wel een beetje zielig voor de gastvrouw, al moest ook ik stiekem wel een beetje lachen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Na ontbijt met croissantje en koffie gaan hardlopen en nu met mooi boek (boek voor mijn dochters) in een bloedheet zwembad. Heerlijk dat kinderen hun zwemdiplomas hebben!

Bol, wat een nare situatie!

Bor, blijkbaar wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, je kan zo plastisch vertellen. De dragonder en zo,
dat ik het haast voor me zie.:face-icon-small-shocked:

Natuurlijk absoluut niet leuk deze afloop. Hoop dat ze niet al te oud is,
dan hestelt de heup sneller.

Pas goed op jezelf Bolletje. een ongeluk zit in een klein hoekje.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...