bolletje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Nee Koh. die regel rust reinheid en regelmaat komt vaak voor bij kleine kinderen en wat daar het beste voor is. Maar bedankt dat je hebt opgezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Hoi Bolletje, ik heb ook niet alle kennis in huis maar volgens mij zijn ritme en regelmaat ongeveer hetzelfde? Misschien dat ze het extra willen benadrukken, hoe belangrijk het is om structuur aan te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 ...en het daarom dubbel zeggen..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Nou bolletje, niet alleen bij kleine kinderen, hhor. Is voor elke leeftijd goed. En opzoeken was meer voor mezelf... want ja, wat is nou het verschil tussen ritme en regelmaat.. misschien dat ritme iets meer met regelmatige accenten te maken heeft, zoals in de muziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 (bewerkt) misschien wordt het woord structuur bedoeld met ritme Bol? structuur is voor iedereen belangrijk. en 3 RRRen bekt wel lekker, maar schept dus ook verwarring zo. 21 maart 2017 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Is het niet goed gegaan met je kleinkind Bor? Je plaatste laatst een bericht dat het niet goed ging met de zwangerschap en bent daar nooit op terug gekomen. Nu ik je posting bij de muziekdraad zie, vrees ik het ergste. sterkte in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Ik ben er wat laat mee, maar las net pas je vraag over de betekenis van "rust, ritme en regelmaat", Bol. Mijn 2 centen: je kunt natuurlijk je behandelaars ook om een nadere toelichting vragen. Ik moet wel stiekem denken aan een uitdrukking uit mijn studententijd: "Elke avond dronken is ook een regelmatig leven". Maar dat zullen ze wel niet bedoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Bor; wat is er aan de hand? Je klinkt alsof je sterkte nodig hebt Ja die uitdrukking ken ik nog wel Bob. Nee dat bedoelen dokters vast niet Net terug uit de bios met vriendin. Een van de weinige mannen in de zaal bij Fifty shades of grey, darker. Film was beter dan ik gedacht had. Alleen dat stereotype van man is rijk en dominant en vrouw is wat naïef en zoekt man met status..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Leuk Erik, dat je dat soort van dingen kan zien! Er is een wereld van verschil... En wat fijn dat er nu een vrouw in je leven is; wat spannend allemaal. Ik had vanavond een cursus van het werk over psychiatrie en gedrag/ van de verpleging uit ook. Tot mijn genoegen zie ik dat er veel beter met een vollediger mensbeeld wordt gewerkt. De kaders die er werden gegeven Dat is toch anders dan vroeger, nu veel duidelijker: het zijn geen 'gekken' ,maar mensen zoals jij en ik, met een achtergrond en levensverwachting, met een aard en gerichtheid. Ik vond het waanzinnig belangrijk allemaal..... but what the hack... ik wis ut al.... Slaap goed luitjes. Kus van smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Dank jullie voor de reacties Boebelieneke dronken zijn is verleden tijd hé kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 bor dit is dus wat ik met drama creeren bedoel. we vragen je rechtstreekse vragen, krijgen songteksten als antwoord. heb je gedronken, is er iemand dood? als je op een forum komt, deel je of niet, maar dit is in mijn opinie negatieve aandacht zoeken. denk je nu echt dat we het fijn vinden jouw raadsels te ontwarren. willen je dat we meeleven of niet? waarom blijf je schrijven dan denk ik nu. delen is helen, nog steeds, ook hier. ik ervaar jouw postings als weinig delend maar aandacht zuigen. Je weet dat ik daar vaker last van heb gelukkig voor jou zijn er altijd mensen hier die wel helpend kunnen blijven. maar of dat echt helpend is vraag ik me ook wel eens af. ik probeer iedereen te accepteren zoals die is, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij jouw manier van hier zijn wel erg kromme tenen ontwikkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 (bewerkt) Wat de * bedoel je Bor? Wat Jane zegt dus. 22 maart 2017 bewerkt door moderator schuttingstaal, niet ondersteunend lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 op dat woordje ingaan blijkt makkelijker dan op de vragen of inhoud, jammer ik geef het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Nee, laat maar zitten. Ik sta er nog gewoon achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden