Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Ik ga partij voor de Dieren stemmen denk ik... Of SP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Gebeurt dat nog steeds op die manier met haaien, tjonge, dat hoorde ik 10 jaar geleden al. Verandert dus weinig en zal ook wel nooit veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Asterix, Er moet bij de mensen in Azië natuurlijk een gedragsverandering plaatsvinden, geldt ook voor het doden van neushoorns en olifanten.Het moet indalen in die koppen dat neushoorn poeder gebruiken onzin is. Dat kost inderdaad veel tijd. Men bereikt natuurliijk sneller de varkensboer in Brabant, dan de mensen in zo'n uithoek. Het is onzin te zeggen dat er nooit iets verandert.Beetje negatief vind ik. Maar het duurt lang,dat wel af en toe zijn er succesjes. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Hier b.v een klein succesje ! Makro en Deli XL stoppen per direct met de verkoop van kikkerbillen. De groothandels hebben dit laten weten nadat Wakker Dier hier vorige week om verzocht. Wakker Dier is erg tevreden met de snelle actie van deze groothandels en hoopt dat de andere groothandels spoedig volgen. Bij de productie van kikkerbillen worden de poten van een kikker gewoonlijk levend en onverdoofd afgescheurd, afgeknipt of afgesneden, waarna de kikker langzaam sterft. Naast het gruwelijke dierenleed wordt ook steeds duidelijker dat het eten van kikkers zijn sporen achterlaat in de gebieden waar deze dieren worden gevangen, met ziekteverspreiding en ecologische schade als gevolg. Wakker Dier: “Onverdoofd bij kikkers hun pootjes afhakken voor consumptiegenot is gewoon niet meer van deze tijd, dat voelen deze groothandels goed aan.” basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Politiek: Daar hou ik me verre van, zoals Kohtje zei: Dat laat ik aan de mensen over die er dik voor betaald worden. Voor mezelf heb ik meer dan genoeg aan mezelf, met nuchter blijven, herstellen en de aangerichte schade herstellen. Netjes en nuchter leren denken kost me een hoop tijd en energie. Ook heb ik geleerd: eigen herstel op één. Pas als ik dat op orde heb kan ik voor een ander wat betekenen. En ergens een mening over hebben: daar wordt ik vaak erg moe van. Bovendien wordt mijn ego dan weer wakker en dat helpt me geenszins met nuchter blijven. Sterker nog: dat is daarvoor een grote bedreiging. Ik ga naar een NA meeting, fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Over kikkerbillen gesproken: ik zit enorm te zeuren en zaniken in mijn hoofd. Er is hier in de buurt yogales en ihkv nieuwe dingen doen en ontstressen zou dat wel goed voor mij zijn. Bovendien is yogales leuk. Kán iemand mij even een schop onder de (kikker)billen geven??? Heb al gestemd. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Zet je schrap daar komt'ie Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 16 minuten geleden zei Soothe: Asterix, Er moet bij de mensen in Azië natuurlijk een gedragsverandering plaatsvinden, geldt ook voor het doden van neushoorns en olifanten.Het moet indalen in die koppen dat neushoorn poeder gebruiken onzin is. Dat kost inderdaad veel tijd. Men bereikt natuurliijk sneller de varkensboer in Brabant, dan de mensen in zo'n uithoek. Het is onzin te zeggen dat er nooit iets verandert.Beetje negatief vind ik. Maar het duurt lang,dat wel af en toe zijn er succesjes. Ik zie het dan maar negatief, maar zolang er handel is in neushoornpoeder, ivoor, tijgerpiemels etc. zal er op worden blijven gejaagd tot het op is. In Afrika en China hebben ze nu eenmaal andere prioriteiten dan zorg voor de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Mensen zijn gewoon de parasieten van deze wereld Wat leuk dat jullie allemaal zo diervriendelijke zijn bewijst maar weer dat alcoholisten vaak mooie gevoelige mensen zijn ^^ Ook Marianne Thiemen gestemd!! ^^ 15 maart 2017 bewerkt door Vasja Stomme autocorrectie Smaragd en Soothe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Dank, ik ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Nou, dat was het kortste yogalesje ooit. Groep is vol, erg trouw en de wachtlijst lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Hier D66, laaaaaaaaaang over nagedacht. Ik vind het fijn dat ik mag stemmen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 SP. Renske Leijten, een uitstekende woordvoerder voor de zorg van die partij. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Bah, Nadia. Ben je gegaan, zit ie vol. Dat is niet eerlijk.... Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Godzijdank valt PVV 'tegen' !!!! lady jane en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 O, o, o, de PvdA! Dat gaat me toch wel aan het hart! Stiekem wil ik eigenlijk nog steeds Wim Kok terug , maar nu toch Groenlinks gestemd. smart, Smaragd en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 15 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Bleeeeergh!!! *VVD!!! Ik kan dat hoofd niet meer zien! 16 maart 2017 bewerkt door moderator smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Zelfde soort gevoel en zelfde actie bij mij Nadia.... smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Meld me droog af. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 (bewerkt) Marq ik vind het ontzettend knap van je! Ook zo herkenbaar en de volgende dag blij dat je niet gezwicht bent. Jannigje wat knap omschreven, idd bijna inspirerend. Hou je bijeen en sterkte morgen! Ik denk aan jou. Ik heb Vvd gestemd. Zo blij dat de pvv niet gewonnen heeft. Zou heel schadelijk zijn geweest voor de toekomst. Stemde altijd links btw maar dit moest even ☺ Met mij gaat het goed na mijn laatste trek aanval. Heerlijk genoten van de zon en het nuchter zijn. 15 maart 2017 bewerkt door Smaragd tikfoutje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Gedronken Bor? Tikfouten kan je herstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2017 Wat een hoop Partij voor de Dieren-stemmers hier! Leuk!! Ik ook, met hart en ziel. Welterusten allemaal. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Zit nog wat na te gapen en krijg uiteraard de stemmentellingen mee. Eigenlijk erg positief! Voel me gerustgesteld al is het natuurlijk afwachten wie met wie.. Ons systeem moet drastisch veranderen! Klimaat, duurzaamheid, minder produceren; weg met de marktwerking, grote geld, macht etc. We consumeren ons dood terwijl men elders sterft. Ik ga denk ik ook anders boodschappen doen, daar meer tijd aan besteden. Geen shit meer in mijn leven! Eerst dan dus maar slapen.... welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 (bewerkt) Overigens: is er op het forum geen lijst meer met forumdeelnemers? Dat je op naam kunt zoeken? Slaap goed JAN!! 16 maart 2017 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden