Spring naar bijdragen

Donderdag 2 maart 2017


Aanbevolen berichten

Hé Lars, ik lees dat je medicatie hebt voor de migraine. Ik ben benieuwd hoe het werkt! Zelf heb ik ook wel eens iets gehad maar nooit genomen omdat mijn ervaring is dat wanneer ik de ene aanval weet te onderdrukken de andere meestal nog heftiger gaat zijn en niks dan nog helpt behalve uitzitten.

Veel stress en mezelf weinig rust geven is voor mij een trigger om een aanval te krijgen. Begint eerst met sterretjes en verminderd  mijn zicht, dan heb ik nog een uurtje om thuis te  komen om veilig in mijn bed te gaan liggen. Mijn armen en benen worden gevoelloos, ik word misselijk en dan pas komt de hoofdpijn. Die kan ik soms een beetje verlichten door gewoon te kotsen maar ik heb zo een weerstand tegen kotsen omdat ik gewoon aan de gang blijf wanneer ik ermee begin dat ik dat eigenlijk zo lang mogelijk uit stel.

Het is me 1x gelukt om de aanval stop te zetten. Door na te denken waarover ik mezelf zo druk maakte en of het zin had om me er zo druk over te maken. Nee, ging over een uitkering die ik niet kreeg en die kreeg ik ook niet met een migraine aanval te krijgen en toen ik dat dacht en de boel accepteerde trok de bui over. Zal wel een toevalstreffer zijn want is me verder nooit weer gelukt.

Beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MarQ, je gaat toch niet voor Guiness hè. Ook geen Irish coffee!!

Laat die Ieren dat lekker zelf opdrinken. Je kiest ook wel een land uit zeg.

De natuur is prachtig, maar innemen kunnen ze.

Lekker droog blijven en fit terugkomen.

Vermaak je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Bor:

Tip; Wanneer deze alcie eenmaal is begonnen met gebruiken moet je geen woord geloven
wanneer ze begint te bazelen over zogenaamde hoeveelheden en dat ze na 2 wel even zal stoppen
is al helemaal bull.

Liegen, bedriegen en de boel belazeren dat is"t.

Ik ben gewoon gaan uitloggen en doorgezopen.

Nou dan hebben we iets gemeen en iets ook niet Bor. Dat wat we gemeen hebben is hier  hulp vragen en ondanks de wijze raden en adviezen uitloggen en toch gaan drinken. Wat we niet gemeen hebben is liegen, als ik drink vertel ik veel te rap mijn geheimen die ik liever voor mezelf houdt. ;)

Maar nu zo met je billen bloot gaan en jezelf eigenlijk een beetje te kakken zetten als zijnde leugenbeest, is dat ook niet iets wat een alcoholist heel goed kan? Zichzelf pijnigen en afzeiken? Ik snap dat je boos op jezelf bent en dat je ervan baalt, maar het gaat je niet helpen om uit dat oerwoud te komen als je jezelf de komende dagen naar beneden blijft halen. Ik zeg probeer die cirkel eens te doorbreken en te leren van je fout. In plaats van de komende dagen boete te doen t.o.v. iedereen hier. Behalve dat ze boos op je worden en je confronteren, ben je zelf bezig met jezelf nog ruimte te geven om stiekem nog even je te kunnen verdoven. Althans zo lees en interpreteer ik jou altijd, ik kan het mis hebben. ;)

Bek op het stuur en door fietsen totdat je doel bereikt hebt, dan is het pas tijd om over de spierpijn te klagen. Van Mai komt dat toch? Of van wie was die uitspraak? Enfin, ik hecht er veel waarde aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol vond het fijn je gesproken te hebben, nu snap ik het allemaal beter.

Jane, Bol stuurde me op je dak, lief is die Bol toch hè? ;)

Ik weet niet zoveel bemoedigends tegen je te zeggen, behalve dan dat ik pijn van een ex-partner wel heel goed heb kunnen zien op de crematie van mijn beste vriend. Voor die man kwam het ook heel erg onverwachts en het was duidelijk te zien dat hij er door aangeslagen was. En dan voelt het best rot om samen te zitten met de vrienden van nu en het te kunnen begrijpen dat hij weg was. Ik wilde hem troosten maar hoe troost je een vreemde die je niet kent en wel verhalen over gehoord hebt?

Ik snap je pijn dus, maar weet niet zo goed hoe ik daar iets bemoedigends op kan zeggen, behalve dat ik weet hoe het ongeveer zou kunnen voelen. En dat gevoel gun ik je niet.

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn oren klinkt dat als iemand die onder gaat in de stress, ik had tig jaar geleden een groepsgenootje, die letterlijk met uitvalverschijnselen in een bed terecht kwam door de stress. Ik ruik zoiets ook bij jou Lars. Je bent nu wel opgenomen maar uit je berichten haal ik dat je nog steeds niet weet waarom je het doet. Dus eigenlijk behoorlijk depressief en machteloos.

Ik kan je daar niet mee helpen door iets leuks aan te dragen. Maar kan je zeggen ik heb ook zo diep gezeten en wil daar nooit meer naar terug. Bij mij lag het aan mezelf te accepteren, dat ik aangeleerd sociaal zijn gewoon niet kan, dat zijn trucjes waardoor ik al snel het idee krijg dat ik toneel speel. Je moet het wel, maar heb daarnaast wel een uitlaat klep nodig om mezelf te hervinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als kleuter heb ik ooit een smartie opgegeten die op de grond lag. Heel ziek van geweest. Maar sindsdien ruikt het ziekenhuis altijd naar de smaak van dat pilletje. Ben dus al misselijk als ik voor de ingang sta.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat niet goed met mij. Ik probeer de valkuil je regels Pms te doorgronden, zou dit weekend moeten zijn volgens de telling. En ja ben weer bezig met de neiging alvast in huis halen. En het staat er ook.

Gelukkig heb ik een muur waar ik die flessen tegenaan kan keilen, als ik sterker ben dan mijn zucht van dat moment. Maar voel me nu wel wat onzeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar log ik voor in Lars, van mijn werk. Je voelt het wel, maar de problemen overweldigen je. En daar mag jij een weg in zien te vinden. Zou het naar vinden als een mooi mens zoals jij het zou het opgeven. Maar dat heb ik niet in de hand. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor 'n vrijwilligerswerk Spirit?

Heb je kruidnagel in huis? Als je daar op kauwt met  die kies schijnt het minder te worden.

Ja ik wist nog wel een foefje van vroeger toen ik altijd kiespijn had;) maar dat ben ik door het infarct toch gelemaal vergeten:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...