Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen Heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ah, hier is vandaag. Woensdag, halverwege dus. Goedemorgen. Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen allemaal. Eens kijken wat deze dag weer brengt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ik hoop op goede dingen voor je Sbs. Hier begint de dag iig veel beter dan gisteren Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dat is fijn suikertje. Hier nog niet maar we bikkelen maar gewoon verder....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen frummers. Het ziet er naar uit dat we ook vandaag weer een gul zonnetje krijgen ... das alvast meegenomen dan. Koffie en thee staan inmiddels klaar. En verder gaan we er een mooie dag van maken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen! Ik begin fris en fruitig aan mijn dag na een gezellige en lekkere avond. Alle gangen waren super gelukt! Nou bakje thee van Yvonne, douchen en naar de kapper! Dagpact: Quinn Lars Bor Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 De zon gaat zo uitbundig schijnen Sbs, ik stuur wel wat straaltjes jouw kant op. Tof dat het allemaal gelukt is Lieselotje Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goeiemorgen, De dames zijn wakker hoor Lars.. maak er een goeie van vandaag. Dagpact : Quinn Lars Bor Lieselotje Lieve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 kippenhok is open Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen Lieve en Liselot. Fijn dat je weer terug bent Lieve, en stoppen met jezelf naar beneden te halen hoor, kijken naar wat wél mooi is.... Suiker, je klinkt al weer anders dan gisteren, hoop dat je zelf ook het gevoel hebt dat je aan het klimmen bent? Quinn nieuwe therapie, fijn man. En jaaaaaa, hoeveel energie was er al wel niet gaan zitten in die boosheid, en helemaal niet nodig dus gelukkig En Aicha weer terug op het honk, welkom meis. Wat heb je een nare tijd achter de rug, pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Bor ook goedemorgen uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Gaat vandaag ineens beter dan de dagen hiervoor. Verklaring heb ik er niet voor. Doe niks anders. Koester dit moment maar gewoon en denk maar niet te veel er over na. Jannigje en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ha lieve mensen, goedemorgen. Heerlijke koffie Yvonne. Tweede bakkie al, maar heb ook al drie thee op. Suikertje wat fijn voor je! Ga vandaag even kauwen op alle inzichten van de afgelopen twee dagen. Vrijdag alweer zo'n dag. Niet mis. Ziek meisje hier thuis. Best gezellig.... Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 dank je wel Yvonne. Fijn dat het beter gaat vandaag Suikertje.. @lika verzorg de kleine meid maar goed dan..vertroetel haar maar eens Hoe is het met jou Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dat klinkt dan wel weer spannend Lars. Op zoek gaan naar.... sterkte vandaag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Krijg zo weer schoonmaakhulp voor 3 uurtjes. Kan er maar moeilijk aan wennen zomaar iemand zo lang in je eigen huis. Maar heb het nodig, anders komt het niet goed met me. Overleef het ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 dat klinkt inderdaad wel als een mooie uitdaging.. Lars op zoek naar ontbijt.. zoiets als Tini gaat paardrijden :-) smakelijk Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Dagpact : Quinn Lars Bor Lieselotje Lieve Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact : Quinn Lars Bor Lieselotje Lieve Reacher Kohtje Lars, ontbijtje achter de coulissen... in het keukentje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Bij de koffie Kohtje? Hoe is het met jou Koh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Beetje lappenmand. Ik denk dat de ontwenning van de oxycodon is overgaan in verkoudheids-/griepachtige verschijnselen.. M'n vrouw loopt ook zwaar te snotteren en griepen.. dus ik weet niet meer of ik nou ziekjes () ben of niet.. Lappenmanderig dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ja, dat is soms zo. Lappenmanderig. Niet fijn. Hoop dat je niet ziekjes bent en dat het snel opknapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 (bewerkt) Goeie morgen allemaal IK HEB TREK IN EEN SIGARET Ik ga niet roken hoor. Over een dikke twee maanden rook ik 1 jaar niet meer en ik blijf het volhouden maar grrrrrr. 15 februari 2017 bewerkt door bolletje Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2017 Ik rook hem wel voor jou erbij Bolletje, geen probleem. Zo groepsgesprek, mijn hoogtepunt van de week. Just turn that frown upside down en alles lekker positief benaderen. Houden ze hier van. Nog even een verse koffie halen. Singbluesilver en Sis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden