Spring naar bijdragen

Reacher


Reacher

Aanbevolen berichten

Ik heb erover gelezen. Het zijn hypnopompe hallucinaties. Zeg maar wat je kunt hebben als je van droom naar ontwaken gaat.

Ik vind het alleen gek dat het altijd spinnen zijn, alsof ik nergens anders over droom.

Een kennis vertelde me dat het een diepere betekenis heeft, ze was er erg enthousiast over: spinnen staan voor iets.

Maar dezelfde kennis vertelde me aan het einde van de coronatijd dat de administratie Biden zich tegoed deed aan het nuttigen van bloed en vrij zware en nare cult activiteiten, dus tja ik weet t niet hoor :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-6-2024 om 21:15 zei Elonwyn:

Lady Jane, zou je even mee naar de huisarts kunnen gaan. Het kan iets met je achterste glasvochtmembraan zijn (niet ernstig, wel vervelend) of je netvlies (kan tricky zijn, hoeft niet).

net terug van middag ziekenhuis Elonwyn. Het is ouderdomsverschijnsel nummero zoveel>
de gelei in de ogen verandert bij het ouder worden en dat kan vervormingen/vliegjes/flitsen
geven. Ze nemen het heel series hoor, moest naar een spoedspreekuur. Maar alles is verder in orde.
Neemt het toe dan moet ik weer aan de bel trekken. vriendin werd bij zo'n onderzoek meteen gelaserd,
daar bleek een scheurtje in het netvlies te zitten. En nu ik gezien heb in al die uren hoeveel mensen
met hun ogen tobben (en hun oren gezien zo vaak als ze omgeroepen moesten worden soms ) ben ik
weer extra dankbaar en blijf alert. thnx voor de waarschuwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks @Moeps :) Ik heb het door gelezen. Als eerste moet je dus je eigen gevoel dat je hebt mbt spinnen mee overwegen. Ik heb mezelf over mijn angst heen gezet maar vind ze toch wat viezig. 
De uitleg van spinnen in mijn bed is dat er dat er een dominante vrouw is in mijn leven. Blijkbaar. 🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi reacher, moest aan je denken tijdens het stofzuigen onder het bed.....allemaal van die hooiwagen spinnen😳,☺️ ben er niet bang van en heb ze naar de hal verplaatst.

Anders dan jouw spinnen maar toch...,,,😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...