Etty Geplaatst 23 mei Rapport Share Geplaatst 23 mei Wat een bijzondere club mensen bij elkaar is dit toch. Dit had zo makkelijk kunnen uitmonden in iets anders. @Reacher ik vind jou een schat. Maar dat wist je al. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei 23 uur geleden zei Reacher: ik ben in de war. (...) Alle steun die ik heb gekregen en alle steun die we elkaar hebben gegeven hebben goed gedaan. Heb even in je tekst geknipt, sorry daarvoor, maar zo staat er precies wat er in mijn hoofd zit. Onder andere dan, er zwerft veel meer rond, maar toch. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 21 uur geleden zei Etty: Wat een bijzondere club mensen bij elkaar is dit toch. Dit had zo makkelijk kunnen uitmonden in iets anders. @Reacher ik vind jou een schat. Maar dat wist je al. Ik ben ook een schat 😎 ( ingelijks overigens). Maar niet hierom. Dit is voor mij geen gezond gedrag maar kiezen tussen twee schuldgevoelens. Waar dacht je dat het in uit kon monden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Kiezen tussen twee schuldgevoelens. Die neem ik mee voor mezelf. Dan voor deze eyopener. En knuffel @Reacher. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) Vanavond hef ik mijn glas (water) op verloren liefde. 27 mei bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei It's better to have loved and lost... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Then to have never loved at all. Toevallig beluisterde ik deze in de auto , meerdere keren. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 mei Rapport Share Geplaatst 27 mei Ha @Reacher en @Quinn, ik kom weer even buurten. Reacher, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei Ik ben daar heel blij om @Jannigje Ik lees je graag. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei Rapport Share Geplaatst 28 mei 11 uur geleden zei Jannigje: Ha @Reacher en @Quinn, ik kom weer even buurten. Zet een bak koffie en gebak neer. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei voor jullie! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 mei Rapport Share Geplaatst 29 mei Dank jullie wel voor het gebak, ik heb zelf een potje thee meegenomen ipv koffie. (Drink ik niet). Willen jullie een kopje? Kunnen we samen gebak eten. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 juni Rapport Share Geplaatst 11 juni Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni Vraagje. Mijn hele leven zie ik met tussenpozen (maanden) spinnen over mijn bed lopen als ik plots wakker wordt. Gaandeweg ben ik me gaan realiseren dat het niet echt is. Het zou statistisch ook gek zijn om zoveel spinnen tegen te komen. Kent iemand dit verschijnsel? Moet ik naar een dokter? ik ben al jaren nuchter, dus dat kan het niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Ik heb al gehoord dat het ook zomaar gebeurt dat er ‘s nachts spinnen in je mond kruipen. Maar dat is eigenlijk naast de kwestie 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Zijn het geen vlekken die je ziet als spinnen als je je ogen opent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 11 minuten geleden zei Musashi: Ik heb al gehoord dat het ook zomaar gebeurt dat er ‘s nachts spinnen in je mond kruipen. Maar dat is eigenlijk naast de kwestie 😁 Dat komt gelukkig minder vaak voor dan men denkt. 😅 Ik eet overigens alleen plantaardige spinnen 😎 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 3 minuten geleden zei Lika: Zijn het geen vlekken die je ziet als spinnen als je je ogen opent? Nee, echte spinnen. Soms hooiwagens, soms van die kleine met bruine lijfjes. Gek hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Als je er verder geen last van hebt, zou ik de dokter lekker laten zitten. Ik denk niet dat je gek bent, maar ik ken dit verschijnsel niet. Denk toch aan zwarte vlekken. Die je hebt als je je ogen te stijf dichtknijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Ik had het in en na India dan zag ik kakkerlakken over de muren zo levensecht. die waren daar ook veel, maar niet op de muren. nachtmerries kreeg ik ervan en dan wakker nog steeds die beesten zien als ik daar nog aan denk. Momenteel zie ik al een paar weken flitsen in linker ooghoek, soms denk ik aan een vlieg en sla ernaar om meteen ook mezelf gek te verklaren. Schijnt dat meer mensen dat hebben en hadden in mijn vriendenkring. Maar verder doet de rest het redelijk............. bij jou ook @Reacher? dan counten we onze blessings maar extra/dubbel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 juni Rapport Share Geplaatst 17 juni Potverdorie lig net in bed en lees deze enge verhalen, zie nu ineens ook overal spinnen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni (bewerkt) in bed moet je ook niet meer inloggen @Rosee een bed is om in te slapen (zei ze na een slapeloze nacht) 18 juni bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni 22 uur geleden zei lady jane: Momenteel zie ik al een paar weken flitsen in linker ooghoek, soms denk ik aan een vlieg en sla ernaar Lady Jane, zou je even mee naar de huisarts kunnen gaan. Het kan iets met je achterste glasvochtmembraan zijn (niet ernstig, wel vervelend) of je netvlies (kan tricky zijn, hoeft niet). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni Rapport Share Geplaatst 18 juni ja ik had erover gegoogled al @Elonwyn, thnx mn exgenoot had het ooit en bij hem was het netvliesloslating. het is al minder geworden (of ik wen eraan), maar ik ga eerst wel even mailen erover. (beetje een uitstellende eigenwijs hiero) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 19 uur geleden zei lady jane: ja ik had erover gegoogled al @Elonwyn, thnx mn exgenoot had het ooit en bij hem was het netvliesloslating. het is al minder geworden (of ik wen eraan), maar ik ga eerst wel even mailen erover. (beetje een uitstellende eigenwijs hiero) Eigenwijs? Jij?! 🤭 Getver trouwens, kakkerlakken. Dan heb ik liever spinnen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden