Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari


Quinn

Aanbevolen berichten

Ohhhhhh,  via internet ziet het er al weer normaler uit dan via mijn mob, voor niks geklaagd dus! 

Ik zal maar weer eens ruimte maken hier voor mensen die het echt nodig hebben, scrol mijn berichten maar..

Idd jammer dat je niet kunt zien door wie je geliked wordt.   Oh, ik zou weg gaan, nu dus echt...doeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap Lika,

Ik hoorde dat de griep dit jaar lang duurt en nog lang niet uitgewoed is.

Normaal duurt een griepgolf gemiddeld 9 weken, en het zou nu al 10 weken heersen en het einde nog niet in zicht.

 

Bol, 

Volgens mij kan je bij instellingen iets uitzetten waardoor je niet alles meer in je mailbox krijgt 

Iemand heeft vandaag omschreven wat je dan precies moet doen.

Even terug scrollen dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klassement vind ik echt misplaatst. Ben allergisch voor woorden als topleden, leiders en klassement. Gaat totaal voorbij aan waarom we hier zijn en dat is nuchter blijven en dat we allemaal gelijk zijn. Wie verzint dit? Wie gaat er nu een competitie inbouwen in een forum dat draait om lotgenoten support?

Ik ben VOOR community en TEGEN competitie!

En daarnaast vind ik het kinderachtig, we zijn hier toch volwassenen die elkaar wat helpen bij dat ene glas laten staan......wat doet een klassement daarin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei erik:

Dat klassement vind ik echt misplaatst. Ben allergisch voor woorden als topleden, leiders en klassement. Gaat totaal voorbij aan waarom we hier zijn en dat is nuchter blijven en dat we allemaal gelijk zijn. Wie verzint dit? Wie gaat er nu een competitie inbouwen in een forum dat draait om lotgenoten support?

Ik ben VOOR community en TEGEN competitie!

En daarnaast vind ik het kinderachtig, we zijn hier toch volwassenen die elkaar wat helpen bij dat ene glas laten staan......wat doet een klassement daarin?

Juist daarom is dat klassement zo grappig. Tenminste ik kan er wel om lachen. Tuurlijk gaat het nergens over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

Juist daarom is dat klassement zo grappig. Tenminste ik kan er wel om lachen. Tuurlijk gaat het nergens over. 

Ik kan er niet om lachen. In een support group help je elkaar er door heen, I'll scratch your back you scratch mine..... Het is niet voor niets dat groepen met lotgenotencontact geen rangen en standen hebben (hoogstens iemand die het gesprek in banen lijdt) Er voor elkaar zijn is op basis van gelijkwaardigheid. (ooit een AA/NA meeting gezien met rangen en standen in de deelnemers?)  En dat helpen is voor mij naast dat het hier ook gezellig is en er een lolletje is, een ernstige zaak. Want drinken is voor een alcoholist een ernstige zaak en de onderliggende dingen die bij mensen hier spelen is ernstig. Dit is niet mijn fun forum voor fitness...... Nee hier zijn gelijkwaardige volwassen mensen hard bezig om droog te blijven. Mag dat infantiele klassement weg!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk slaat zoiets in dit forum nergens op, waarschijnlijk zit het in de standaard template (of hoe heet dat?) van een forum. Denk dat het een kant en klaar pakket is met allerlei rommel die overbodig is en handige tools die we nu missen. Lijkt me dat ze het de komende dagen gaan aanpassen naar de gewenste vorm.

Maar goed, waar het vandaag om gaat, nuchtere afmelding vanuit hier. Vanochtend vrij lastige therapie gehad, vanmiddag was het rustig, morgen weer een vol programma. Vrijdagmiddag weer naar huis en dan is er al weer een week voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begreep van de vorige versie nog maar weinig en nu snap ik er helemaal niks meer van pfff. Maar ik ben dus niet de enige die er moeite mee heeft.

Ik meld me alvast droog af voordat ik het straks weer vergeet.

Trusen lieve mensen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet wel lachen om al die klachten over de technische veranderingen van dit platform. Dan denk ik, ja joh, vroeger (vroegah!) was alles veul beter, hadden ze nooit moeten veranderen, het beste was het toen we nog geen internet hadden, toch? :lol:

Ik ga maar eens naar bed zo langzamerhand. Welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...