toine Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen, Donder en een stuk kouder buiten, vadertje winter is weer in aantocht. Vanmiddag Utreg.. tegen Heereveen strijd om de vierde plek. Misschien Europa in ..... Fijn dag gewenst, ga met Harry aan de wandel, tis eigenlijk andersom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen allen ^^ mooie dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goede morgen This voor mij nog te vroeg met de honden wacht tot het licht wordt. Dagpact Lars Hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen frummers. Nog hartstikke donker hier ook, geen idee of het koud is buiten en dat wil ik ook nog even niet weten... Binnen is het in ieder geval lekker warm en licht. En staan koffie en thee klaar... Kom maar op met zondag 5 februari.... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Iedereen aan het uitslapen ? Wat een rust hier. En dat geldt ook voor 'buiten', heerlijk die zondagse stilte. Het enige wat ik buiten hoor zijn de vogels.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen allen. Net wakker. Lekker dagje voor de boeg. Filmpje ( kinderfilm) met dochter en met haar zwemmen. Gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact Lars Hallo Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 goeie morgen, goed geslapen en fit opgestaan.......niet drinken loont dus DagpactLarsHalloNadia MarQ Lika en Vasja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 (bewerkt) Absoluut. Ik ben geen ochtendmens, maar voel me zelfs als ik nog niet helemaal wakker ben, zo anders dan toen ik nog dronk. In de wereld ipv er niet echt deel van uitmakend. 5 februari 2017 bewerkt door Lika Vasja en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen! Een betere nacht hier, fijn! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Kleine moeie meisjes knuffelen in de vroege avond is goed voor de nachtrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Dan ga ik haar maar weer flink moe maken! Welke film raad je aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Wij gaan naar ballerina. Dochter wil dit graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen! Mistig hier. Maar goed, snel aankleden, we gaan zo naar Amsterdam, mijn geliefde stad, naar het Ijsbeeldenfestival. Warm aankleden dus. Om 10 uur wil ik er zijn,want om half één speelt Ajax, dat wil manlief zien. Hup in de benen dus. Fijne zondag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Fijne dag Nancy LIka, hoe oud is jouw dochter? Die film zou hier ook wel een succes zijn! Ga het in de groep gooien zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Net 12 geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 goede morgen, DagpactLarsHalloNadia MarQ kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen allemaal, Erg lang geslapen vanochtend Maar het kan, dus wel heerlijk Normaal gesproken moet ik op zondag altijd werken om 8.15 Heerlijk, dat dat nu niet hoeft En nog 3 weken te gaan Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Lekker Rapilos geniet van je vrije dag ^^ Ik geniet ook van m'n vrije dag ^^ Er worden blueberry pancakes voor me gemaakt en ga zo kickboxen ^^ rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Was hier dan loos? Voetjebal in de titel... Nou ja, goedemorgen aan alle niet voetjeballers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Kickboxen ? Dat is stoer Vasja ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 goede morgen, Dagpact Lars Hallo Nadia MarQ kohtje smart Goeiemorgen, Hier een werkdag/avond. Oh men... nog 3 weken vrij Rapilos, wat zalig zeg. Ik geniet even mee. Hopelijk kom je echt tot rust. Zijn je rug en voeten alweer in orde? Fijne zondag allen :musicnote: rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Dank je smart, Ja, hoop ook dat ik nu tot rust kom. Doe nog steeds 4 keer per dag oefeningen voor mijn rug. Het lijkt wel wat beter te worden. Maar zowel rug als hielen zijn nog niet over hoor. Ook spat ik helaas nog niet van de energie. Maar goed, dat geeft niet, ik kan nog 3 weken rustig aan doen. Las dat je een fijne dag had gisteren. Top ! Geeft je vast energie om er tegen aan te gaan vandaag. Werk ze ! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2017 Goedemorgen/middag! Smartje, had jij een date gisteren??? Spannend! Ie was leuk? Voetbal, jakkes! Sis, al beter geslapen?Nog geen Spirit? Hmm...alcohol drinken zou wel rap zijn, na de vorige keer, voor haar doen dus ik ga er vanuit gaan dat ze op een goei wei zit. Misschien ook met een R zeg...stel je voor.Invasie van de R-en.Rapilos, ik ben jaloers! Maar je werkt dan ook hard dus superdik verdient! Nog steeds jaloers..dat wordt iets voor heel den dag of ik moest het subiet vergeten zijn. Broccolibrood zit in den oven. Ik begin het te ruiken.Even de oogjes op houden. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden