Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen allen ^^ Een prachtige dag toegewenst ^^ Morgen uitslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Morgen uitslapen Lars? ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Ja, werken weer ^^ maar morgen vrij ^^ Hoe komt het dat je zo slecht slaapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Das beter van niet nee, maar wel lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 4 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Ah leuk! geniet ervan!! ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hallo Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goede morgen Lars en vasja, Een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgrn frummers! Even wachten op de thee van Yvonne! @Vasja lekker uitslapen. Wat is het onderwerp van je draadje? Dagpact: Lars Lieselotje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen, Dagpact: Lars Lieselotje Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen frummers. Tis al licht, het lijkt windstil en het is droog. Nu nog een zonnetje, Maar eerst koffie en thee natuurlijk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Weer scholenbezoek op het programma. En zwemmen. Vanavond kibbeling. Smart: veel plezier! 4 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen Leuke uitdaging gehad, proberen te hoesten zonder man wakker te maken Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Pfff, lijkt me een inspannende aangelegenheid Vol, denk dat je blij bent dat je nu voluit mag hoesten... Sterkte Lika, wat had ik dan een luxepositie indertijd: er waren bij ons maar twee middelbare scholen in de buurt waarvan er één van het soort was waar ik mijn kinderen echt niet naartoe wilde doen... Was een makkelijke keuze dus Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 goeie morgen, alweer een paar dagen droog en wonder boven wonder geen enkel momentje van craving en de slechtste gewoonte van drinken is eigenlijk alcohol in huis halen want daar begint de ellende mee Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Klopt helemaal Marq, fijn dat het zo goed gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goeie morgen allemaal. Vandaag dag 24. Moet nog ff wachten want de ad. gaat pas over 4-6 en soms 8 weken werken. Maar al met al voel ik me ietsje beter. Dat geeft de burger toch moed Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen Hoop dat je een goede dag hebt Lars, met R Sterkte Lika, verantwoordelijke klus lijkt me. Heel goed MarQ! Dank voor de thee Yvonne, ik doe de thee even in een thermos, "moet" nu naar de sportschool Succes vandaag voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Vergeet ik Smart: fijne dag!. Ik hoop echt dat je een geweldige ontmoeting te wachten staat. En. U een keer van mij: de ochtendknuffel vooo.r........ LIKA ❤️ Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen allemaal, Hoe langer ik vrij heb, hoe luier ik wordt ! maar dat mag van mezelf gelukkig Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Ja Rapilos, zo werkt dat. Maar heel goed dat het mag van jezelf. Geniet. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 goede morgen, hebben lars en smart nou alletwee wat met R?? of hebben ze er alletwee één? één ding weet ik zeker, die, of één van die erren ben ik niet, dan had ik het wel geweten. (denk ik) wel weer even mijn belangrijkste afspraak voor vandaag hier tentoonstellen: vandaag drink ik niet. Dagpact:LarsLieselotjeNadia kohtje smart, Lika en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 Goedemorgen Kohtje. Er zijn naar wij allen ( denken te) weten, twee R-en. Trouwens ik heb zelf ook iets met R. Die nu niet thuis is, valt mij opeens op..... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 pas op, er zijn veel erren onder ons.. weest gewaarschuwd!! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 goede morgen, Dagpact: Lars Lieselotje Nadia kohtje smart Ik heb lang geslapen, dus uitgerust het avontuur in De pap stond al over te koken... Nu maar verder dan en de kalmte erin zien te houden. fijne dag allen! Lars, ik ben wel ergens in jouw buurt, dusse.... (ivm de redding ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 meditatiebandje? uurtje rustgevende muziek luisteren?lezen?Yoga via de pc? wandelingetje? dutjes doen heeft mij nooit wat gebracht behalve sjachrijn, maar sommigen hier zweren erbij. wijsheid Lars, en genieten van je bezoek straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2017 begin van de middag max 1uurtje slapen .. en proberen al tevreden te zijn met rusten in bed 's nachts. Ipv frustraties over het wakker-liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden