lady jane Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Onkruid vergaat niet hoor, ik lees nog mee, meestal oningelogd. Dan ben ik minder impulsief als ik me weer eens erger. Ik was al verhuisd naar wie is wie, maar toen het daar ook escaleerde heb ik daar ook even afstand van genomen, want dan kan ik dus niet helpend zijn meer. Er zijn gelukkig veel actieve frummers die elkaar fantastisch steunen dus idd Soothe, dan mag een ouwetje wel eens achterover leunen en boekjes en filmpjes kijken ook, toch?De laatste 2 Lubach op zondag van de VPRO vond ik zo geweldig, dat ik nu een voor alle eerdere series ook terugkijk. Een zoutmijn aan schatten! Soothe, smart, Sis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Jane hoi, Ook hun docu's zijn echt goed. Veel milieu en onderzoeks journalistiek. Fantastisch. Dus neem eens een kijkie in het linkse hoekie. Jaja Lubach keigoed. Groet en tot een volgende keer. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Jannigje, Inderdaad een Maltezer kruis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 ben al lid vd VPRO tussen de 40-45 jaar Soothe linkse rakker hiero☺ Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Nooit gedacht dat jij een rooie rakker was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Over links gesproken. Nu moet ik even aan mijn burgervader denken. De heer van der Laan. Triest is het. Ik vind het een toffe peer. Het leven is een onrechtvaardig iets. Zucht! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 wat brengt jou als atheïst er toe om een maltezer kruis als avatar te kiezen, soothe? zelfs achterwaarts begrijp ik dat niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Bor, het ga je goed. Wees sterk en lief tegelijk voor jezelf en je naasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 voor wie het weten wil, even een kleine update bwtreffende m'n neuralgische amyotrofie aanval.. ik kan morgen een brace ophalen om m'n arm in te leggen. dit om m'n schouder te ontlasten. m'n arm hangt teveel omdat m'n schouderspieren verzwakt zijn, waardoor alle spieren in m'n schouder en arm verkeerd belast worden. de zenuwstoring in m'n schouder is overigens ook nog niet voorbij, waardoor er nog steeds zenuwpijn is. er staat enkele weken tot maanden tot soms zelfs wel bijna een jaar voor zo'n zenuwstoring. hier nu al dik twee maanden.. met de morfine ben ik zuinigjes.. net genoeg om het draaglijk te houden en redelijk te kunnen slapen. op die manier weet ik tenminste of de pijn een keer verdwijnt.. maar zuinigjes is me eigenlijk nog te veel.. ben er nog steeds een beetje raar van in m'n hoofd. ik ben wel blij dat er (nog) geen spieren uitgevallen zijn. wel beperkingen, een mallotige rechterhand, maar ik kan alles nog enigszins bewegen, zelfs m'n vingers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 bor, beterschap en tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Kohtje hoi, Ik vind het een mooi kruis Kohtje, dat is het. Jij vindt het vast ook mooi van vorm. En ik heb er een zekere binding mee, maar dat voert te ver. Het wordt veel als logo gebruikt, zonder direkt aan een katholiek geloof te denken. Zo heeft een ieder z'n ding. Het beste met je gezondheid. Hier kan het ook absoluut beter. Een groet. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 ja, ok.. puur esthetische reden dus.. niks verder achter zoeken. en uiteraard jij ook het beste met je gezondheid en een groet terug. ook voor lady jane een groet, als je dan toch nog wat meeleest. fijn. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Beterschap Bor!! Koh, idem natuurlijk. Nare aandoening lijkt me! Er is nog niet veel uit mijn handen gekomen; slapjes gebeuren, teveel bij de laptop en een dutje. Nu even tanken en een boodschapje. Hoi Soothe, hoi Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Bor, ga goed en beterschap. Fijn dat je er even bent Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 (bewerkt) Wat is er nu weer met Bor????? Kapt ze weer eens voor de zoveelste keer? Wedden dat ie terug komt. 1 februari 2017 bewerkt door bolletje Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Nou lieve Koh. ik hoop dat dat ding je helpt en je gauw veel minder pijn hebt. Heb je al eens een warme kruik op je schouder gelegd? Ja dat zal vast wel zo'n domoor ben je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 1 februari......aha, 5 maand trocken! Krijg ik dan een medaille? smart, Monster, Nadia en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 De koning is onderweg Asterix....! Hele toespraak gaat ie houden. Wilde allemaal info van ons. Wordt topavond. Monster, Vol en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 En van harte natuurlijk. TOP! 5 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 (bewerkt) Knap hoor asterix 1 februari 2017 bewerkt door bolletje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Bedankt allen voor de complimenteuze complimenten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 1 februari......aha, 5 maand trocken! Krijg ik dan een medaille? niet bij n.a... daar bij 1, 2 en 3 maanden, dan pas bij 6 maanden'. maar wél goed gedaan, jochie. ik ga nu naar m'n eerste na-meeting dit jaar. best een beetje nerveus. gek hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Kom je ook op het jaarpact, Asterix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Ja, je krijgt een medaille en een diepe buiging maar alleen als je verteld hoe je het hebt gedaan en waarom. Een medaille onder voorwaarden? Nee, die wil ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden