Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 januari 2017


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lieve beste mensen. Tijd zitten knutselen om dit voor elkaar gekregen. Maar lijkt mijn eerste opening.van de dag.

9 weken vandaag. Trots.

Mooie tekst van lied van Acda en De Munnik. Dank. Ik ga het lief opzoeken.

Sterkte voor velen vandaag. Januari is weer een dagje verder en dat is een goed iets volgens mij. Die maand lijkt altijd oneindig. (Maar dat is ie lekker niet!!!!)

Sbs: ❤

Jannigje, Bol en Lidia: hoe is het nu met jullie?

Quinn en Lars: weekend. Bijna. Dikke knuffel.

Rest alle goeds.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen.

 

Gefeliciteerd Lika!

Sterkte Sbs!

 

dagpact:

Sbs

Sis

 

Ik kan me vanavond niet afmelden want dan heb ik een seminar weekend en ik heb adb niet op mijn mobiel.

Maar dit gaat zeker een droog weekend worden van het is van een zelfhulp groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Is mooi gelukt Lika, zelfs de datum klopt :) Sterkte vandaag Sing, proberen om rustig te blijven en als het ook maar een beetje nodig is, hulp te vragen. Alles is beter dan gaan drinken.

Etty, doe je een recensie van die film? Ben er erg benieuwd naar, althans, je bedoelt die over Chiron toch? Vol, wat ga jij voor leuks doen vandaag? Ik word altijd een beetje vrolijk van jouw blije stukjes.

Wordt vast een goed weekend Sis, is er een gericht doel voor zo'n weekend, of is het gewoon voor de gezellig?

Vanmiddag naar huis. Moet nu wel zondagavond terug zijn, zo flauw!

 

Fijne dag allen.

 

dagpact:

Sbs

Sis

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Qiunn het is natuurlijk niet elk weeknd feest ;) en  het seminar heeft zeker een doel.

We hebben als thema "Mentale weerbaarheid" dus ik hoop er ook wel wat van op te steken en ik heb er zin in.

Was nog even zoeken naar een oppas voor de hond want mijn vaste oppas zei op het laatste moment af maar ook dat is gelukt.

Ik moet werken tot 13.00 en dan snel naar huis om in te pakken en naar de afgesproken plek

En gezellig is het altijd wel dus daar maak ik mij geen zorgen over :)

Zaterdag avond waarschijnlijk gezellig een spelletje doen met z`n allen en het terug zien van oude bekenden.

Ik heb er zin in! :D

 

Iedereen alvast een heel prettig weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daaaaar is de koffie... 

Beetje laat, ik weet het  :blush: maar was zo moe, heb schandalig lang geslapen. 

Zal het wel nodig hebben dan, of toch een klein tikje van de griep... 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-54836100-1460092413_thumb.jpg
Vandaag laatste dag voor het weekend, nog even doorbijten voor velen... 
De zon schijnt al , maar het is nog wel hartstikke koud.... buiten dan he? 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...