Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik kan alleen nog maar aan dat balkon van Rapilos denken. 30 graden.... hier in de hoofdstad is het onaangenaam. Koud, mist en parodontologen die in je tandvlees prikken en met ragets tekeer gaan. Bah! Nu zo verstandig geweest om maar gelijk paracetamol te nemen. Word ik straks niet wakker en hoef ik niet meer de kou in. Rapilos: 5 keer per dag oefeningen ! Respect. Is ramen lappen daar één van? Hou vol! De rest wens ik warme voeten en handen en een aai over jullie bol. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 't is koud. Kopje thee, chocolaatje, dekentje. Dagpact geslaagd. Lika, rapilos en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Tja, 5 keer per dag oefeningen Vind ik ook veel, maar zijn in 10 min. klaar Laat ik het nu maar vol proberen te houden, want rugpijn is ook niets Ben verder super blij met mijn nieuwe foon Is net helemaal geinstaleerd Nog wel wennen, zit nu aan de oplader. Verder, kan ik me gelukkig weer droog af melden Welterusten voor straks Singbluesilver en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Net thuis. Ben bekaf. Vond het heel bijzonder. Wel veel herkenning. Ik heb zelf niks gezegd alleen geluisterd. Nogmaals veel herkenning maar ook heel bijzonder. Weet niet of dit bij me past maar ik ga denk ik nog wel een keer. Om dat verder te bekijken. Hopelijk slaap lekker allemaal ! fleurtje, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Meld mij alvast droog ^^ Een goed nachtrust allen ^^ smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Afmelding dagpact. smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Dat is alvast positief sbs! Ik zag net een reportage over t naoorlogse duitsland. Heel expliciete beelden. Geschiedenis heeft me nooit geboeid toen ik nog op school zat. Dus was zo goed als nieuw voor me. Heeeeeel triest en uitermate schokkend Vorige week ook een deel gezien van de reportage 'De val van het Reich'. Tjeeses.. Te weten dat zulke praktijken nog steeds bestaan. Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik meld me af, trust smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Welterusten! Dag was vol en lang, maar weer overleefd. Ik ga eens bedenken wat Trump gezegd kan hebben in dat fragment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Gecondoleerd Bor. Erik, ik had inderdaad beter een briefje kunnen pakken, want ik ben wel iemand vergeten. 24 januari 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik meld me af. Trusten allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Lieve mensen, ik meld me af. Ik ben op de goede weg en ik ga zo verder zonder het forum. Ik wens jullie alle goeds en bedankt voor jullie steun, vertrouwen en verhalen. Ik koester ze en 'neem ze mee' op mijn pad. Liefs Sita Lika, erik, Singbluesilver en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Het ga je goed, Sita. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Heel veel succes verder Sita. Pluk de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ik zal je missen hier Sita. Doe wat goed is voor jou. Dank voor je inbreng! Ga goed. Dat vooral!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Fijn dat je het vertrouwen hebt er zelf zonder forum adb te blijven. Goede reis op je pad en indien nodig kom je gewoon weer terug. Ga je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 :lips: Sita!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Ga goed Sita! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 Kan iemand mij uitleggen wat de weekpact en jaarpact is? Kan je je daar gewoon bij opgeven met als doel voor die periode droog te blijven? Wat is het idee er precies achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2017 In het weekpact kun je je elke week inschrijven met de afspraan die week niet te drinken. Het jaarpact kun je je voor opgeven in het topic bij Bob, die de lijst bijhoudt. Je maakt dan de afspraak om een langere periode (of nooit meer?) te drinken en je stopdatum wordt dan dus je startdatum van je pact. Goedehoop reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden