Gast Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen Dagpact: Zbb ------ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goeiemorgen zeilboot bewoner wat ben je vroeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Ik wil dit fitte gevoel nooit meer inruilen! ^^ Dagpact : Zbb Vasja 24 januari 2017 bewerkt door Vasja Lika, erik, Jannigje en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen. Dat vandaag beter gaat worden dan gisteren. Dagpact : Zbb Vasja Quinn Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen. Daar sluit ik me bij aan quinn. Het was voor mij in ieder geval een goede nacht! Eindelijk weer door kunnen slapen. Jannigje, Quinn, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen. Is wel even wennen zo vroeg. Hoef meestal pas veel later te beginnen. Eerst maar eens beginnen met een paar bakken koffie Dapact: Zbb Vasja Quinn Sis Ik lees dat mensen zich afmelden voor de dag die dagpact hebben. Hoort dat erbij en waarvoor is het? Have a nice day Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ha Allen, goedemorgen, pijn weg Sbs? Ik slik ook nog steeds paracetamol vanwege dat stomme tandvlees. Behandeling heeft er ingehakt. Vandaag t2eede behandeling. 'Jolly' zou Quinn zeggen. Dubbel knap dat je niet hebt gedronken Sbs. ( geldt ook voor mijzelf) , want pijn is voor mij een trigger. Een hele grote. Nu toegegeven aan de pijnstilling. Zonder pijn geen verdoving nodig. Quinn, Jannigje en Spirit: grote knuffel voor jullie. ❤ Jannigje en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Ik moet inderdaad zeggen Lika dat dat nieuwe pijnstilschema zijn werk lijkt te doen. Jij succes vandaag met je vervolgbehandeling ⚘ Jannigje jij veel succes met je onderzoek vandaag ⚘ Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Sis als je je zelf op het dagpact zet maak je eigenlijk dus hier de afspraak om samen met anderen vandaag niet te drinken. Je laat dan inderdaad aan het eind van de dag/avond weten of dit gelukt is of niet door je even af te melden Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen! Bah mondtoestanden...ik ben als de dood voor tandartsen. En parodontologen! Of is t para...whatever. Eigeijk moet ik een afspraak maken. Spirit, fijn je gisteren nog ff te lezen. T regent hier..hopelijk niet glad! Laters X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen Fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Snoepje van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Sterkte en succes maar weer Spirit (zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Mogge Allemaal. Goede dag. Dagpact Stekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen Lars Per dag verschillend Lars, soms heel angstig, andere dag beter. Speelt ook veel op het moment, qua kinderen op afstand Doet me veel pijn en verdriet. Spelen nog meer dingen, maar kan ik hier even niet kwijt vanwege privacy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Maar het niet drinken heb ik volledig onder de knie, denk er amper meer aan. rapilos, Singbluesilver en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten nog hartstikke donker en hartstikke koud. Half uurtje geleden kwam de strooiwagen voorbij, dus hier in het noorden voorzichtig... Binnen is het al lekker warm weer en staan koffie en thee klaar. Naar dat de balans blijkbaar niet wil komen Suiker, en wat erg dat je de kinderen nog steeds op afstand hebt.... Maar goed dat drank geen rol meer speelt en fijn je hier weer te zien. En natuurlijk ook even de slingers voor Snoepje ophangen.. . Lieve Snoep, van harte. Maak er een heerlijke dag van samen met allen die jou lief zijn. En dat het jaar dat vóór jou ligt maar een mooi jaar mag zijn. Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Proficiat snoepje! Goedemorgen..volle lange dag voor de boeg ivm nascholing vanavond nog. Maar wel zonder pijn en onderzoeken om te ondergaan ! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 goedemorgen, ga er voor mezelf een alcoloze dag van maken. alleen zo kan ik een terugval voorkomen. vanavond boerenkool. nu koffie. :sun: Sis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen, Als een baby heerlijk geslapen. Dapact: Zbb Vasja Quinn Sis Lars Burchill Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Mooi gezegd Etty. Gefeliciteerd snoepje en een hele fijne en gezellige dag Succes Vol met je drukke dag. En ik zelf.... ga maar weer eens een plan maken voor vandaag. Dat werkt toch eigenlijk het beste en bovenaan het lijstje: ik drink vandaag niet. Moedeloosheid, pijn of andere k.....gevoelens mag allemaal geen excuus zijn! Lika, Jannigje en Sis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 o ja,... Dapact: Zbb Vasja Quinn Sis Lars Burchill kohtje ik meld me 's avonds niet af. ik zal me afmelden als ik me niet meer aan m'n afspraak heb gehouden. beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 (bewerkt) Dagpact Zbb Vasja Quinn Sis Lars Stekker Burchill Kohtje 24 januari 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 Goedemorgen Gefeliciteerd Snoepje!⚘ Vandaag de laatste skie dag. Gisteren een flinke smak gemaakt. Pijnlijke arm maar gelukkig niks gebroken. Morgen wieder nach house. Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2017 ah, pumpkin.. je hebt nog even de stekker in het dagpact gestoken.. die had ik (hadden we) even over het hoofd gezien. en dan werkt het natuurlijk niet, hè? sterkte met je arm en tóch nog een fijne ski-dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden