Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten nog donker en koud... Binnen lekker warm en droog. En licht natuurlijk..... Koffie en thee staan klaar. Laat de week maar beginnen... Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Oeps net te laat. Goedemorgen hier nogmaals! Thee ja lekker! Dank yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen. Bedankt voor de koffie Yvonne, wat ben je vroeg! Dagpact: Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ja, ik was inderdaad net even eerder, jij ook een goedemorgen Sing. En ja, ik begin tegenwoordig ook lekker met thee. Jarenlang was mijn eerste gang naar de koffiepot... Maar op een gegeven moment overgestapt op thee: dat is net een even rustiger begin van de dag. En ook als ik vroeg moest beginnen dan gaf het net even dat beetje extra rust om de dag ontspannen te starten in plaats van direct hurry up... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen Quinn, klopt. Ben heel lang rond half zes opgestaan.... en dat werd de laatste tijd steeds later. Maar wil toch weer een beetje dat vroege er in brengen, heerlijk rustig dan nog alles... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Er gebeurt weer van alles hier. Irriteer me. Kopje thee, adem in adem uit en proberen van me af te zetten *zucht* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen Lars.. 'Van alles' ..... kinderen Sing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Nee eigenlijk gewoon even hier op het forum. Laat maar.dagdraad is niet de plek. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Oei.... Kopje thee dan inderdaad maar Sing.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Lekker yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen. Adem in , adem uit is sowieso een goed idee Sing! Doe ik ook vandaag. En een tissue pakken.... Ha, Ha, Ha, hatsjoe 16 januari 2017 bewerkt door Lika Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 We snotteren vrolijk verder met z'n allen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Quinn Lars Momentum Mooi maandag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen Lika. Hier ook nog aardig in de weer met zakdoeken... En Sing.... ja, kan me wel een beetje indenken dat je met kromme tenen zat... Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Momentum ook een fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Niet vergeten te lezen dat er meer positieve reacties dan negatieve zijn Sbs. smart, Sita2 en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Mijn dochter had gisteren een leuke dag bij de kinderen voor kinderen auditie. Samen met een wopping 1950 leeftijdgenootjes is ze afgewezen. Dat droeg ze telleurgesteld maar goedgemutst. Waanzinnig goed georganiseerd allemaal. Ook ik lees de dag van gisteren met gekromde tenen (draadje Stoppen van Lars). Dit soort rare dingen hoort bij het internetleven, ik hoop dat we de schade beperkt kunnen houden. Wist je trouwens dat je beter uit kunt ademen en dan pas in, Sbs? Spud en Thee gecondoleerd. Verlies van dierbaren. Samen met geboorte en de liefde de ijkpunten in het leven. Liefs. Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Dagpact Quinn Lars Momentum Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact Quinn Lars Momentum Meya Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Heb je gelijk in quinn. Maar ja zo ben ik he gelijk weer alles negatief trekken en zien En uh......meya: nee dat wist ik niet. Jammer dat je dochter niet is aangenomen maar vast een hele bijzondere ervaring voor haar om mee te maken zo'n auditie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Ik ga een kacheltje in de auto zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Mogge, er lijkt straks zomaar een zonnetje door te komen dat zou lekker zijn! Maar er een fijne dag van of snotter nog even verder. t Is bijna lente!! Fijne dag Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goeie morgen mensen. ´t Is bijna lente????? Ik zal al heel blij zijn als de maanden januari en februari voorbij zijn. erik en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 (bewerkt) En maart... toen mijn jongste werd geboren halverwege maart sneeuwde het! Maar goed: toen hadden we nog echte winters:-) Ik denk na Kerst altijd: zo dat was de winter. Maar eigenlijk begint het dan pas... als ik heel oud ben heb ik ze te pakken hoor, die seizoenen. Edit: typo 16 januari 2017 bewerkt door Lika smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 16 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2017 Goedemorgen, Dagpact QuinnLarsMomentum MeyaNadia leila blue monday vandaag, merk er niets van. ik geniet sowieso van elke maand van het jaar, als je alleen maar verlangt naar later gaat je leven wel heel snel! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden