Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Now..for something completely different: hoe gaat de rest van het jongleren met al die ballen in de lucht? Vind je het fijn om zo druk te zijn of mag het eigenlijk wel een tandje minder? Ik zat te denken dat de whiskey -verdraait gaat het toch weer over drank :D- misschien voor jou een reden kan zijn om te ontspannen, brak te kunnen zijn en niets te hoeven? Vulde zij opgewekt voor Vasja in.. ;)

Geplaatst (bewerkt)

Ha die Reacher :D Toevallig dacht ik vandaag nog over de functie van whisky voor mij (om het onderwerp drank dan maar gelijk als eerste weg te strepen)
en die functie is vooral het stoppen van gedachtes die nogal aanwezig kunnen zijn en maar door blijven gaan ^^ Maar nu los ik dat op met te sporten en dat werkt goed ^^

Als ik weer even een paar dagen vrij ben dan heb ik niet het gevoel dat ik zoveel ballen in de lucht moet houden hoor ^^ Sowieso is vriendlief geen balletje ^^ De kat is wel een balletje soms :lol:
Werk mag soms wel wat minder, maar gelukkig heb ik daar zelf controle over. Als ik teveel werk heb ik gewoon te weinig 'nee' gezegd en moet ik dat weer even wel doen

Zo, nu ga ik naar jouw draadje om te kijken hoe het met jou gaat :lol:

bewerkt door Vasja
Geplaatst

Vasja gaat weer goed op haar WiskeyDeBaas draad. En hoe is het met BierDeBaas meissie?
Ik zie wel dat je bezig bent balans te vinden in alles. Dat bewuster bezig zijn helpt he?!

liefs, smart

Geplaatst

Hoe is het bezig bijtje de baas? Nog steeds in control?  Ik ben erg voor het alcohol de baas principe. Iedereen interpreteert het op zijn of haar wijze. Ik drink niets. En jij misschien een biertje of ook niets. Ik vind dat een prima! 

Als jij maar de baas bent en niet de alcohol. Ik vind het wel moeilijk om te zien wanneer het een glijdende schaal wordt voor iemand. Dat de baas blijven over een verslaving kun je helaas pas meten over een langere periode. Maar goed, dat is misschien een andere discussie waar ik jouw draadje niet mee moet belasten...

Looking good busy bee! :)

Geplaatst (bewerkt)

De baas blijven is inderdaad het belangrijkste ^^ Ik heb echt het gevoel controle te hebben en wil ook niets wegdrinken omdat ik weet dat het mij toch niets oplevert ^^ Wanneer het me even allemaal teveel wordt, huil ik gewoon even bij m'n Lief en dat werkt zoveel beter dan drank! 

:lol:

@Goedehoop het weekend werken ^^ Dus geen lastige uitjes ^^ En jij? *gaat nu naar jouw draadje*

bewerkt door Vasja
Geplaatst

Ik ga ook zo naar GH's draadje! Vragen of ze getuige wil zijn bij ons huwelijk :D Hoe is het met alle ballen in de lucht?  Soms even uithuilen is lekker he! :)

Je bent zo goed beziggggg! :heart:

Geplaatst

Jaaaaaa :lol: ik bedacht me vandaag dat ik echt geen alcohol meer hoef. In m'n leven zoveel gedronken, drugs gebruikt en gerookt. Het is wel genoeg geweest ^^ 

Binnenkort eindgesprek op school. Hopen dat ik het haal! 

Geplaatst

Van harte met je diploma!!!

Net ook je hele draadje (weer) gelezen, strong woman, sterk met jezelf bezig! Lekker positieve jonge vrouw! And keep on running...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...