Goedehoop Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Hierbij op verzoek :-) Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 8 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 Oeww lekker!! Ja goed!! ^^ net een reep chocolade naar binnen gewerkt. Heerlijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Hej hardwerkende werker, student, sportvrouw en wereld partner! Hoe gaat het met je? Heb je leuke vooruitzichten dit weekend? 10 maart 2017 bewerkt door Lieselotje Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 11 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Jaaa vandaag in een veels te drukke dierentuin en vanavond en morgen weer hard aan school werken :| Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 13 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Hi Vasja, hoe gaat het ermee?? Nog lekker kunnen hardlopen met dat mooie weer? Geen last meer van de knieen met de nieuwe schoenen? En met de studie, laatste loodjes..... Bloemtje voor jou omdat je het verdient :-) Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 13 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2017 Oooh dankjewel ^^ Nee geen last meer van m'n knie met de nieuwe schoenen loop nu 11 km ^^ Ben dan wel helemaal kapot hoor xD En gisteren verslag ingeleverd, nu op de uitslag wachten.. Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Leukspannend! (Nieuw woord uitgevonden) Wanneer weet je iets? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 14 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2017 Wat een goed gevoel zal dat geven dat je je verslag hebt ingeleverd!! Nu duimen voor een goede beoordeling Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Spannend, ik duim met je mee!! Zo 11 kilometer al, lekker. Hoe ver wil je gaan, wat is je doel? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Marathon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Ik wil meedoen aan een 15 km loop ^^ er was een hele leuke in de buurt in december, maar die was nu al vol. Je moest meedoen aan 'voorinschrijving'... Jaja.. Dus een andere loop dan maar ^^ maar wel 15 km denk ik ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Pittig! Hartstikke goed!! Hoe gaat ie met niet-drinken Vasja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 16 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 Dat gaat heel goed ^^ soms nog wel nostalgische herinneringen ofzo, omdat soms dingen nóg mooier waren onder invloed... Maar de negatieve dingen wegen absoluut niet op tegen de positieve dingen van het drinken, dus voorwaarts!!! ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2017 je, klinkt super standvastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Goed bezig Vasja ;-) jij nog plannen voor t weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Bezoekje aan m'n ouders en vriendin brengen ^^ 3,5 uur in de trein!!!! XD maargoed ^^ Kan ik in de trein nog even wat voor school doen ^^ Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Emoties waren uitvergroot met drank, sommige dingen waren mooier, maar verdriet was nog verdrietiger. Dat balanceert elkaar uit. 3,5 uur in de trein ik zou gelijk een maand aan dat bezoek plakken, met zo'n afstand. Ben al blij dat je die afstand niet joggend overbrugt Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 18 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Hahahah xD Ja das zeker waar, ik zag ook vaak spoken dan en daar dan een drama over maken, dat was ook niet gezellig xD dus nee ik mis het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedehoop Geplaatst 18 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2017 Veel plezier!!!! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 20 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2017 Ennn komt de 15 km al meer in het zicht? Respect hoor meedoen met een loop! Fitte tante Was het een leuk bezoek bij je vriendin en familie? Wel een nachtje blijven slapen? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Jaaa nachtje gebleven ^^ is anders de moeite niet xD afgelopen tijd niet zoveel tijd gehad om te gaan hardlopen helaas heb wel zin in een weekje vrij ofzo xD maarja wie niet hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2017 Een hele week om hard te lopen? Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 22 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2017 Ja hahahaha xD lijkt me heerlijk!! XD Nee hoor, gewoon vrij. Heb een beetje te veel werk ingepland en dan ook nog school en een cursus ernaast XD maargoed, houd je bezig ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Jij houdt ook veel ballen in de lucht! Werken, cursussen, opleiding, vriend, katten opvoeden, familie aan de andere kant van de wereld opzoeken, (waarschijnlijk al joggend)! Ben jij nog in je bruisende twens? Waar haal je al die energie vandaan? In ieder geval niet meer uit de whiskey . Of misschien juist doordat je geen whiskey meer drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2017 Hahaha xD Ik ben nog nèt in m'n twens Afgelopen dinsdag kwam er een fles whisky binnen wandelen met m'n vriend er aan vast.. Om te vieren dat m'n verslag door school is goedgekeurd. Daar was ik niet heel blij mee, maar om toe te geven aan m'n Lief dat ik me niet in kan houden, is een stap te ver voor me. Me gewoon maar inhouden dus. En dat is gelukt tot nu toe ^^ Vanmorgen wezen kickboxen en morgen eindelijk een dagje vrij ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden