lady jane Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Euhwm 29.... En Verpleegkunde Heb er wat langer over gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 En bedankt voor de felicitaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 (bewerkt) Gefeliciteerd! 20 april 2017 bewerkt door Bob Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 20 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Aaah Dankje Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Zo! Wat goed. Doorzetter. Van harte Vasja. Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Oh Vasja, gefeliciteerd! Goed zeg! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charm Geplaatst 20 april 2017 Rapport Share Geplaatst 20 april 2017 Van harte met je diploma!!! Net ook je hele draadje (weer) gelezen, strong woman, sterk met jezelf bezig! Lekker positieve jonge vrouw! And keep on running... Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2017 Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 That's my girl! Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Aaah so sweet wat lief van jullie ^^ Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 21 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2017 Dankjewel Harp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2017 Rapport Share Geplaatst 27 april 2017 Hoe is het? Nog steeds op het goede pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 29 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2017 Hey lieverd Ja het niet-drinken gaat goed ^^ nu ik klaar ben met school focus ik meer op sporten, maar ik voel me nogal veel verdrietig. Weet nog niet waar het vandaan komt... Het idee om te drinken kwam ook wat meer naar boven, maar dat ik heb ik snel aan de kant kunnen schuiven, wil me nooit meer zo voelen als toen. Dusja, nog maar even puzzelen waar dit vandaan komt. Maar verder gaat het goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2017 Rapport Share Geplaatst 30 april 2017 Kokosmacaroomtje! Beweging is echt een van de beste dingen tegen drank denk ik. Je bent aan het opbouwen inplaats van je lichaam aan het afbouwen. Misschien heb je verdriet omdat whiskey ook stond voor een stuk leven dat je nu anders hebt ingericht? Een nieuwe fase? Laat maar even zijn dat verdriet, het is vaak even nodig... Dikke smakkerd Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2017 Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Vasja lief honingkoekje Hoe is het met jou? Je bent iedereen zo lief een hart onder de riem aan het steken. Trots op jou Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2017 Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2017 Heeee? Hoe gaat ie met jou? Vasja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 25 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Aaaah wat een lieve reacties het gaat hier goed hoor ^^ forum bijhouden is lastig, heb er niet al te veel tijd voor. En veel bezig met de voorbereidingen voor het huwelijk natuurlijk met mijn Slagroomsoesje. Wat de alcohol betreft: vorig weekend weloverwogen besloten een klein flesje whisky te nuttigen. Hiervan geen kater gehad, maar had wel gekunt. Besloten om het niet nog eens te doen. Voelde me wel minder fit de dagen erna, ik moet er aan geloven: ik wordt oud! Zo fijn dat 'het niet meer hoeft' welke wijze forummer zei dat nou? @lady jane volgens mij ^^ soms voel ik namelijk nog weleens een onbestemde angst wanneer ik een paar dagen vrij ben en vroeger zou drinken en dan denk ik: heej, maar dat hoeft niet meer Zo, nu eens lezen hoe het met jullie gaat ^^ Lika en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Het hoeft niet meer! Mooi is dat. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2017 Die onbestemde angst.... rot is die hè? Verlammend, verstikkend en overheersend. Ik ken hem. Maar die wordt minder bij mij. Weet je wat die angst veroorzaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Ja die angst is niet zo heftig als bij jou hoor denk ik ^^ het is een angst van 'oh ik ben vrij en dus ga ik drinken', maar dat hoeft dus niet meer dus angst weg ^^ Lijkt me verschrikkelijk zoveel angst te voelen Lika één van de ergste dingen en als je niet specifiek weet waar het over gaat is er zo weinig aan te doen gelukkig neemt het af bij je ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 hou vast Vasja..... oeps, of moet ik zeggen: laat los Vasja? Denk je er al minder aan? Of plaagt het idee te moeten drinken nog geregeld ..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 26 mei 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2017 Nee juist niet, ik ben er juist helemaal los van en dat voelt goed! Sita2, basta en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden