Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kom jouw draadje tegen Vasja, je hebt al zo vaak iets liefs op mijn draadje gezet dat ik hier even ben gaan lezen. Helaas niet alles gelezen want ik moet straks werken, maar jeeej wat gaat t goed met jou!!

Je mag trots op jezelf zijn, lekker van genieten hoor!! 

• 1 month later...
Geplaatst

Graag wil ik nog even kwijt dat dit forum mij enorm geholpen heeft!! :lol: dank jullie wel allemaal! :lips::heart: het lukt me helaas niet om het forum bij te houden :( maar als Reacher en ik getrouwd zijn kan ze voor ons samen spreken :lol:

Jullie zijn geweldig!!! :heart:

Geplaatst

Blij van je te horen! Mooi dat het je goed gaat. Enorm fijn. Af en toe een update zou ik fijn vinden, maar voel je niet verplicht. Dag lieve Vasja!

Geplaatst

Kokosmacroontje! :wub:

Daar was je nog even!  Ik zal je als forumverloofde vertegenwoordigen in de discussies alhier ^_^

Tja minder tijd op het forum = meer tijd voor MIJ :lol:

Ben superblij dat ik jou heb leren kennen! Zettum op! :D

Geplaatst
Op 8-6-2017 om 22:33 zei Vasja:

Ja zo voelt dat wel ja :lol: alsof ik aan het begin van mijn perfecte leven sta. Perfecte baan en perfecte man die geweldig bij me past :) 

Het kan dus!! Wat mooi.

Geniet maar mooi mens :heart:

• 2 months later...
Geplaatst

Hallo ik ben hier weer omdat ik merk dat het me zwaar valt de strijd in m'n eentje te voeren -.-' de verslaving begint me weer lastig te vallen :(

Geplaatst

Hoi Kruidenthee, Lika <3 en Charisma ^^ en m'n Suikerdruifje :heart:

Wat fijn dat jullie er zijn ^^

Ik drink steeds vaker terwijl ik het niet echt wil. Het heeft me in het verleden geholpen om dan hier te komen en dat zal me nu weer helpen ^^ 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...