Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat gaat heel goed ^^ soms nog wel nostalgische herinneringen ofzo, omdat soms dingen nóg mooier waren onder invloed... Maar de negatieve dingen wegen absoluut niet op tegen de positieve dingen van het drinken, dus :lol: voorwaarts!!! ^^

Geplaatst

Emoties waren uitvergroot met drank, sommige dingen waren mooier, maar verdriet was nog verdrietiger. Dat balanceert elkaar uit. 

3,5 uur in de trein :blink: ik zou gelijk een maand aan dat bezoek plakken, met zo'n afstand. Ben al blij dat je die afstand niet joggend overbrugt ;)

Geplaatst

Hahahah xD 

Ja das zeker waar, ik zag ook vaak spoken dan en daar dan een drama over maken, dat was ook niet gezellig xD dus nee ik mis het niet 

Geplaatst

Jaaa nachtje gebleven ^^ is anders de moeite niet xD 

afgelopen tijd niet zoveel tijd gehad om te gaan hardlopen helaas :( heb wel zin in een weekje vrij ofzo xD maarja wie niet hè :lol:

Geplaatst

Ja hahahaha xD lijkt me heerlijk!! XD  

Nee hoor,  gewoon vrij. Heb een beetje te veel werk ingepland en dan ook nog school en een cursus ernaast XD maargoed, houd je bezig ^^

Geplaatst

Jij houdt ook veel ballen in de lucht! Werken, cursussen, opleiding, vriend, katten opvoeden, familie aan de andere kant van de wereld opzoeken, (waarschijnlijk al joggend)! Ben jij nog in je bruisende twens? Waar haal je al die energie vandaan? In ieder geval niet meer uit de whiskey :D. Of misschien juist doordat je geen whiskey meer drinkt! :)

Geplaatst

Hahaha xD 

Ik ben nog nèt in m'n twens :P

Afgelopen dinsdag kwam er een fles whisky binnen wandelen met m'n vriend er aan vast.. Om te vieren dat m'n verslag door school is goedgekeurd. Daar was ik niet heel blij mee, maar om toe te geven aan m'n Lief dat ik me niet in kan houden, is een stap te ver voor me. Me gewoon maar inhouden dus. En dat is gelukt tot nu toe ^^ 

Vanmorgen wezen kickboxen en morgen eindelijk een dagje vrij ^^ 

Geplaatst

Lukt het om die fles een tijd te laten staan en het de label 'voor bijzondere gelegenheden' te geven? Vriend blij dat je zijn cadeau koestert en jij blij dat je niet drinkt? 

Denk je dat je vriend je veroordeelt als jij toegeeft dat je niet zo goed met whiskey overweg kan? 

Geplaatst

@Reacher ik denk niet dat die me zal veroordelen, maar ooit een  discussie over verslaving gehad en hij vind het een  kwestie van wilskracht (is misschien hier en daar ook zo?)  maar hij zal me er zeker in steunen als ik het vertel ^^

@Lieselotje dankjewel voor het vertrouwen :lol:

@Lika Ja hij had zeker in de gaten dat ik geen whisky meer dronk ^^ vond altijd dat ik wel veel dronk :P en dan te bedenken dat ik daarbij nog stiekem dronk xD

Geplaatst

vond altijd dat ik wel veel dronk :P en dan te bedenken dat ik daarbij nog stiekem dronk ..... deze is wel heel herkenbaar :-)

Knap dat je er zo mee om weet te gaan hoor als die fles je toch aan staat te loeren.

Ik had gisteren nog een kwart fles witte wijn in de koelkast staan, ik heb hem toch maar door de goodsteen gegooid, vond het wel zonde maar wou het risico niet nemen ;-)

Geplaatst

Hoi Vasja, misschien over een tijdje terloops melden dat je in het kader van de gezondheid en de komende Olympische Spelen waar jij vast en zeker mee rent even geen alcohol meer drinkt. Of dat bier je nieuwe favoriete drank is? Dan kan die deur die op een kier staat weer even dicht. *fronst streng met haar aanzienlijke borstelige wenkbrauwen*. 

Geplaatst

@Goedehoop wauw knap van jou zeg!! :D je bent een voorbeeld ^^

@Lars de fles is nu op,  heb er een week mee gedaan ^^ dus dat is wel goed gegaan, maar wil de volgende keer zo'n situatie voorkomen 

@Reacherhahahahahaha xD ja ow zeker weten olympische spelen. En inderdaad toch met m'n Lief over hebben, zodat dit niet nog eens gebeurd.. Even goed over nadenken.... 

Geplaatst

Nee niet echt Nee, een biertje bij het uit eten gaan mag van mezelf en dat ik niet los ben gegaan door de hele fles leeg te zuipen ben ik tevreden mee :lol: 

Ik wil alleen niet weer een fles in huis,  want die zit me heel de tijd te roepen en dat vind ik irritant :P

Geplaatst

Staar je niet blind op wat een ander kan, Lars. Vasja zegt niet dat het makkelijk voor haar is.
Dat minderen komt haar net zo min 'aanwaaien' zoals stoppen jou komt 'aanwaaien'.
Wees tevreden met wat jou (niet zo makkelijk) lukt (= niet drinken) en waag je liever niet aan wat jou heel gemakkelijk niet lukt (= ééntje...):sun:

Geplaatst (bewerkt)

De bedoeling is geen whisky meer te drinken want dat is m'n zwakke plek :/ bier blijkt geen probleem te zijn ^^

:rose:

bewerkt door Vasja

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...