Momentum Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen Hierbij verklaar ik het dagpact voor geopend. Dagpact Momentum Sportieve dag iedereen. Sita2, smart en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Koffie. Ja. Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Quinn Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goede morgen Lekker aan de koffie en ontbijtje Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen frummers. Witte wereld hier, en het waait... koud, brrrrr. Maar binnen is het lekker warm en staan koffie en thee klaar. Klinkt goed Lars, ben blij voor je... Sita2 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Wil jullie even meegeven dat jullie allen mij zo ontzettend veel geven en helpen. Dank daarvoor. Het forum is geweldig vind ik. Iedereen een goede dag gewenst en extra veel liefs voor Jannigje. Dat er zomaar iets heel fijns mag gebeuren vandaag voor ons allen. 7 januari 2017 bewerkt door Lika Sita2, Jannigje, Skyer en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ik hoop dat vandaag een heerlijke dag voor jou gaat worden Lika... Moet er vandoor, druk dagje weer, hoop dat het niet al te glad wordt.. Jannigje, knuffel voor jou, probeer toch de lichtpuntjes te blijven zien hoor meis.... Denk om die pot met mooie momenten.... Luitjes.. laterrrrrrr..... Sita2 en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen allemaal, een mooie witte wereld buiten . Nu aan een omelet met een kopje thee en kijken naar de vogels buiten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) Okee, ik heb gebeld en gezegd dat ie thuis moet blijven, omdat het * glad is. En hij zei dat ik niet moest zeuren. Vaarwel overwicht. 7 januari 2017 bewerkt door moderator smart, Lika en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Heel slecht geslapen vannacht Nieuwe client van gisterenavond laat, valt behoorlijk tegen wat zorg zwaarte betreft Gelukkig kan ik sparren met collega's Eerste adres van vanochtend afgezegd, nog steeds ivm met mijn rug, en ook wel de gladheid 11.30 beginnen met werk, hoop dat het in die tijd weg gedooid is,maar vrees het ergste Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ai Rapilos, sterkte. Werk je voor organisatie of zelfstandig? Quinn, hij wil gewoon naar jou! Met OV kan toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Lika, Ik werk zelfstandig voor een organisatie Klinkt misschien een beetje raar, maar ben free-lancer dus Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Snap ik hoor Lika, ik wil hem ook graag zien. Maar het idee is dat ie naar me luistert. Wat ie ook wel doet, mits hij het dus zinnig of niet al te onzinnig vindt wat ik uitkraam. Hopeloos. Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 jullie verdienen elkaar Quinn Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Wat ik verdien, daar kunnen we het ooit nog wel eens over hebben. Maar hij verdient stukken beter, dat wel. Intussen ben ik maar gewoon blij en gelukkig met die veel te goeie. smart, Sita2 en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 goedemorgen, fijn om weer eens gewoon in bed te slapen, hoewel m'n arm en schouder me nog steeds wat stoorden in de nachtrust. twee uur geleden weer een voor mij ongekende hoeveelheid pillen en een smerig drankje naar binnen gewerkt en nu een beetje misselijk en dizzy. dat neemt zo wel weer af. QUInn, ik heb ook zo'n veel te goeie. die heb ik ook niet verdiend maar is gewoon mijn (winnende)lot geweest. andersom zegt zij over mij - voor mij niet te begrijpen - precies zo ongeveer hetzelfde. Sita2, Jannigje en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Zo, het oude aquarium is verkocht en opgehaald. Mooi dat die sta-in-de-weg verdwenen is. Ik hoop dat de nieuwe bewonertjes er veel lol aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Goedemorgen. Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia smart De officiele, bijna heilige opening van het dagpact van vandaag deed wat met me! Vandaag weer meedoen! Het fijne van sneeuw is dat het alles flink wat lichter maakt. Goed voor het humeur. Het is heel erg stil op de weg... Fijne dag nog!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Hoi! Ie is levensgevaarlijk buiten! Hier toch. Heb zeker 10 grijze haren meer.Speeeeeeeeeeeeeeeeeeekglad! Hopelijk verdwijnt dit vlug want moet nog naar de winkel. Ietje, van harte met je dochter!! Negen jaar...je meisje wordt groot . Nog even en ze steelt je kleren..Dat doet die van mij toch.Wat twee dingen kan betekenen.1. ik heb goede smaak2. ik kleed me belachelijk jongWe gaan voor den eerste Sita2, rapilos, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Quinn, mannen hebben geen oren. Dat is algemene kennis Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Gisteren met dochter in Eindhoven gaan shoppen. Zo in het buitenland shoppen heeft toch altijd meer cachet.Volgens de weerberichten ging het hier superkoud zijn maar in Ned viel het goed mee.Misschien hadden we het ook gewoon warm genoeg van het heen en weer lopen en geld uitgeven.Ach je leeft maar één keer en wat is een beter excuus dan die - 50% om de gaten (heb ik niet echt) in de kleerkast te vullen.Misschien moet ik een grotere kleerkast. Nu het toch solden zijn. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Hmmm Fleurtje...I like the way you think!Grotere kleerkast om te vullen met de volgende solden...Ik ga alles nog eens bewonderen. Wees voorzichtig allemaal! Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 goedemorgen! mooi die sneeuw vind ik, kinderen in de straat met sneeuwpop bezig, super. Goedemorgen. Dagpact:MomentumLarsQuinnNadiasmart leila Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Ha Leila: gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2017 Fleur, wat zijn solden? En ervaar jij je inkopen ook als een plaatsvervanger voor andere verslavingen? Of denken geitjes niet zo negatief ? Ik was gisteren zomaar ineens een paar hoge schonen rijker.... soort laars, superblij mee en dat was geloof ik de bedoeling... Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden