Gast Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen Dagpact: Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen allen! Het regent:-( maar dat gaat vanzelf weer over. Spannende dag ( bezoek bedrijfsarts) en ik merk dat ik meer trek heb de afgelopen dagen. voor het extra stevige gevoel ook even op dagpact. Dagpact: Zbb Lika Sita2 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen Dagpact Zbb Lika Momentum Mooie dag Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten nog hartstikke donker. De storm is gaan liggen, het heeft gehageld en gevroren, er mag dus pittig worden gekrabd.... Maar binnen is het lekker warm en licht en staat de koffie klaar. Skyer en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Stilletjes hier hoor, geen Lars, geen Quinn? Tijd om aan de slag te gaan hier, maak er een mooie dag van mensen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Hihi.... zie ik dat Lars gelijk met mij postte even over half acht.... Lars probeer je niet te druk te maken. Zeker niet met je kont tegen de kribbe... dat werkt niet. Sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen noorderlingen, na goede reis pas in het donker aangekomen. Snel opstaan nu om naar buiten te gasn kijken! Jannigje, Sita2, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Veel plezier Vol (en ja, leuke dingen graag delen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Een dagpact om deze dag niet te drinken, sluit ik me graag bij aan! Wat betreft het weer, hier schijnt de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen frummers. Buiten nog hartstikke donker. De storm is gaan liggen, het heeft gehageld en gevroren, er mag dus pittig worden gekrabd.... Maar binnen is het lekker warm en licht en staat de koffie klaar. Ik neem maar een kopje thee, ben gestopt met koffie en heb nu de welbekende 'afkickverschijnselen'. Goed glad buiten hier in het hoge Noorden! Net de voederplank voor de vogels weer volgegooid, kunnen ze weer wat eten. Altijd een mooi gezicht al die vogels in de tuin, kan er uren naar kijken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Goedemorgen allemaal, Vandaag nog vrij, maar vanavond 2 diensten, en dat vier avonden achter elkaar ! Ik vrees het weer Als het in godsnaam maar niet glad wordt! Want op de fiets, in het donker met mijn zere rug en hiel. Zucht..nog maar even niet aan denken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 (bewerkt) Het nieuwe jaar brengt mij tot op heden niet veel goeds. Zit nu huilend van de pijn, frustratie en schrik op de bank. Ik ben net onderuit gegaan met mijn fiets, het blijkt bij ons spekglad te zijn. Meestal zie je het wel, maar deze keer niet. Ik was de voorste, daarna gingen ze bij bosjes!!!! Ik was net overeind geholpen, toen viel de volgende. Ik ben op mijn been/heup en hoofd gevallen. Gelukkig nu de rechter kant, want li. heb ik al schade van 2x eerder vallen. Fleur je hebt toch gelijk: niet meer de deur uit tot het voorjaar. 5 januari 2017 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Grrrrrrr Jannigje. Bah! Bah en nog eens bah en nog een keer BAH! ik hoop dat je negen blijvende schade ondervindt van je val. Sterkte. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Ach lieve Jannigje wat ontzettend naar!!!!!!! Ik sla virtueel even mijn armen om je heen. Sterkte meis. Skyer geen koffie meer??? Dat zou ik niet overleven, had je klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Meidje toch, het komt wel allemaal tegelijk he? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Ach arme Jannigje.. Daar ben ik nu juist zo bang voor, voor die gladheid Ga nog liever een uur lopen, dan onderuit gaan Vooral als je ouder wordt/bent, wordt je zo kwetsbaar ! Je hebt toch niets gebroken he ? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 (bewerkt) Goedemorgen Dagpact Zbb Lika Momentum Pelle Nadia 5 januari 2017 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 En je ziet he, hoe verradelijk gladheid kan zijn, soms zie je het niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Ach Jannigje Ik kom gewoon niet meer buiten voor 12u omdat ik niemand meer wil zien vallen. Gisteren met dochter naar het centrum, het was niet eens zo glad. Viel daar een mevrouw van de fiets met haar zoontje achterop in het stoeltje. Mijn hart ging tekeer. Gelukkig sta ik nooit alleen en vliegen er andere mensen dadelijk op. Ik bevries een beetje in zulke situaties.Ze vallen als vliegen maar niet van mijn looks.. basta en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Het nieuwe jaar brengt mij tot op heden niet veel goeds. Zit nu huilend van de pijn, frustratie en schrik op de bank. Ik ben net onderuit gegaan met mijn fiets, het blijkt bij ons spekglad te zijn. Meestal zie je het wel, maar deze keer niet. Ik was de voorste, daarna gingen ze bij bosjes!!!! Ik was net overeind geholpen, toen viel de volgende. Ik ben op mijn been/heup en hoofd gevallen. Gelukkig nu de rechter kant, want li. heb ik al schade van 2x eerder vallen. Fleur je hebt toch gelijk: niet meer de deur uit tot het voorjaar. En nu beginnen die #^*gr~!duiven ook alweer op mijn balkon te rotzooien alsof het voorjaar is. BAH BAH GGGGRRRRR. Ik was op weg naar de therapiegroep, ik had er juist zoveel behoefte aan. Soms zit het mee, maar de laatste week zit het absoluut tegen. Wens jullie een betere dag. Huilen en typen gaan niet samen, dat blijkt. Sterkte! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Dus bij deze...Niemand komt hier nog buiten voor 12u!!! NEE HET KAN ME NIET SCHELEN!! Geen gezeur...geen gezanik!! Binnenblijven tot 12 zegt ma!! Alhoewel...jullie zitten in Olland...ik kan jullie niet zien vallen...NEE!Ollandse oudjes, ook jullie blijven binnen! nancy, Lika, Jannigje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Lika, sterkte bij de bedrijfsarts. Mijn ervaringen met de 'onze' zijn heel goed. Ik hoop dat die van jou ook zo'n prettig mens is! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Ik bevries ook altijd als ik iemand zie vallen of zo Fleur. Schrik dan zo, dat ik dan het liefste vlucht (wat ik dus ook meestal doe) Schaam me daar best voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Dat gevoel ken ik helemaal Rapilos Ik kan er nog dagen/weken ellendig van zijn ook.Als een film in het hoofd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden