Vasja Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Geplaatst 3 mei 2017 Echt super goed Pelle!! ^^ heel fijn om te lezen Een schouderklopje voor jou
Monster Geplaatst 3 mei 2017 Rapport Geplaatst 3 mei 2017 Pelle, ik ben onder de indruk. Respect man. lady jane reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 8 mei 2017 Rapport Geplaatst 8 mei 2017 Hier nog een schouderklop, echt heel knap!!
Kohtje Geplaatst 10 mei 2017 Rapport Geplaatst 10 mei 2017 SCHOUDERKLOP!!!! Vooral met dat idee dat je niet meer drinkt bezig blijven. Het zijn juist de onbewaakte ogenblikken die gevaarlijk zijn en blijven. Het woord 'waanzin' heeft veel te maken met verslaving. Het is waanzinnig om alcohol te nuttigen wanneer het je leven kan verwoesten en tóch gebeurt het.. laat jou dat niet (meer) overkomen. blijf gefocustalsjeblieft Tine reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 14 mei 2017 Rapport Geplaatst 14 mei 2017 15 mei zit de eerste alcoholvrije maand er al weer op. Gefeliciteerd, Pelle!
Pelle2 Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Geplaatst 16 mei 2017 Beste allemaal, Bedankt voor het contact de afgelopen maanden! Ik heb een verzoek ingediend bij de moderator om mijn account op te heffen. Ik merk dat ik hier niet meer vind wat ik zoek. Of ik heb al gevonden wat ik zocht. Dat kan ook natuurlijk. Ik ben er achter dat ik zonder drank prima kan leven. Dat dat wel de nodige uitdagingen met zich mee brengt, want in onze maatschappij hoort een biertje er gewoon bij. Heel vaak ook. Maar ik heb niet meer het gevoel dat ik wat mis als ik niet drink. Ik bedenk me vaak hoe ik me had gevoeld als ik wel zou hebben gedronken. Werkt goed! Ik las deze week dat alles hier te googelen is. Ik heb het uitgeprobeerd, het blijkt inderdaad zo te zijn. Ik ben daar een beetje van geschrokken. Vandaar dit toch enigszins abrupte besluit om de boel op te zeggen. Ik wens iedereen alle goeds! Pelle (Even onder mijn tweede naam, de administrator was opeens wel heel snel!)
Bob Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Geplaatst 16 mei 2017 We zullen je missen, Pelle, maar uiteraard moet je je eigen beslissing hierin nemen. Fijn dat het zo goed gegaan is en ik denk dat je in te toekomst geen spijt zult krijgen van dit keerpunt in je leven. Ik ben zo vrij je van het jaarpact te verwijderen.
lady jane Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Geplaatst 16 mei 2017 dag Pelle 1 en 2, ga goed! en je weet het te vinden als er ooit een P3 in de maak komt.
Vasja Geplaatst 16 mei 2017 Rapport Geplaatst 16 mei 2017 Ga je positiviteit missen Pelle, ik vraag mij wel af of je niet liever je geschreven tekst verwijderd dan je account? Want met je account verdwijnen je berichten niet geloof ik..
kruidenthee67 Geplaatst 17 mei 2017 Rapport Geplaatst 17 mei 2017 Jammer, begrijpelijk, en klinkt ook sterk. Het ga je goed!!!! En dan liever niet tot ziens...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden