Spring naar bijdragen

Een poging wat meer uit het leven te halen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

SCHOUDERKLOP!!!!

Vooral met dat idee dat je niet meer drinkt bezig blijven. Het zijn juist de onbewaakte ogenblikken die gevaarlijk zijn en blijven.
Het woord 'waanzin' heeft veel te maken met verslaving. Het is waanzinnig om alcohol te nuttigen wanneer het je leven kan verwoesten en tóch
gebeurt het.. laat jou dat niet (meer) overkomen.

blijf gefocust
alsjeblieft

Geplaatst

Beste allemaal,

Bedankt voor het contact de afgelopen maanden! Ik heb een verzoek ingediend bij de moderator om mijn account op te heffen. Ik merk dat ik hier niet meer vind wat ik zoek. Of ik heb al gevonden wat ik zocht. Dat kan ook natuurlijk.

Ik ben er achter dat ik zonder drank prima kan leven. Dat dat wel de nodige uitdagingen met zich mee brengt, want in onze maatschappij hoort een biertje er gewoon bij. Heel vaak ook. Maar ik heb niet meer het gevoel dat ik wat mis als ik niet drink. Ik bedenk me vaak hoe ik me had gevoeld als ik wel zou hebben gedronken. Werkt goed!

Ik las deze week dat alles hier te googelen is. Ik heb het uitgeprobeerd, het blijkt inderdaad zo te zijn. Ik ben daar een beetje van geschrokken. Vandaar dit toch enigszins abrupte besluit om de boel op te zeggen. 

Ik wens iedereen alle goeds!

Pelle

(Even onder mijn tweede naam, de administrator was opeens wel heel snel!)

Geplaatst

We zullen je missen, Pelle, maar uiteraard moet je je eigen beslissing hierin nemen. Fijn dat het zo goed gegaan is en ik denk dat je in te toekomst geen spijt zult krijgen van dit keerpunt in je leven.

Ik ben zo vrij je van het jaarpact te verwijderen.

Geplaatst

Ga je positiviteit missen Pelle, ik vraag mij wel af of je niet liever je geschreven tekst verwijderd dan je account? Want met je account verdwijnen je berichten niet geloof ik.. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...