Kameel Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 (bewerkt) Goedemorgen 29 december 2016 bewerkt door Kameel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 29 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Dag 11 De dagen vliegen voorbij. Raak gewend aan de nieuwe structuur die ik heb aangebracht in het dagelijks leven. Merk dat het voor mij belangrijk is om ook rustmomenten in te bouwen. Heb veel slaap nodig...ik geef er ook heerlijk aan toe. Was altijd heel,principieel wat betreft slapen op de bank, heb die regel nu zelf overtreden en het bevalt mij goed. Gewoon even een dutje na de lunch Straks een paar uurtjes werken. Krullebol60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 29 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Hahahaha Lars, zo snel gaan de dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen. Dag 11 klopt wel? Of inmiddels al dag 12? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Dagpact Kameel Lars Rosa Momentum Mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Ja, wel redelijk Lars. Met familie gevierd. Alleen om de een of andere reden niet over mijn zusje gepraat. Nu ben ik ontzettend moe. Ik heb het idee dat er maar iets hoeft te gebeuren of dat ik dan instort. Klinkt wel wat dramatisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst 29 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Rosa, dag 11 klopt wel Pas goed op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Vreselijke keelpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Nacht is voorbij gelukkig Paar jaar terug tonsillectomie gehad, dus heel erg kan dit niet worden gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Beterschap Vol. Ik ga er weer vandoor. Met mij komt het ook wel weer goed. Ik drink niet:) Fijne dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen frummers. Mistig hier, en koud. hoef de snelweg niet op, dus vind het wel lekker dat kleine wereldje. Binnen is het licht en warm. En er staan natuurlijk koffie en thee klaar. Je had gehoopt dat er over jouw zusje gepraat zou worden Rosa? Misschien helpt het een beetje om dat wat jij had willen zeggen op te schrijven in een brief? Hoeft niet verstuurd te worden, puur voor jouzelf..... Vol hoop dat de keelpijn snel overgaat, kan echt heel heel erg zijn... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen en goedendag! Ik ga vandaag vanalles doen. En misschien ook weer niets Hou het warm allemaal! Letje (of was het Ietje), kom nog eens langs wil je? Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Fleurtje... Ik ga ook van alles doen vandaag.. Maar alleen leuke dingen heb ik mijzelf beloofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Dagpact Kameel Lars Rosa Momentum Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Dagpact Kameel Lars Rosa Momentum Nadia Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Nog even de slingers ophangen, zie dat Wisse en Leintje jarig zijn... Wisse en Leintje van harte allebei. Wens jullie een fijne dag toe. Krullebol60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemorgen Dagpact Kameel Lars Rosa Momentum Nadia Lika Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Een hele goede morgen allemaal, Zat eventjes zonder internet vanochtend. Maar gelukkig doet alles het weer Straks eerst eens een berg strijken. Vanmiddag op de kleinkinderen passen. Moet ook voor de lunch zorgen Ik had maar gedacht; De oliebollenkraam Krullebol60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goedemiddag allen. Hier net een uurtje op. Ja schandalig, maar ik slaap een gat in de dag deze vakantie. Zal het wel nodig hebben. Toch zonde, ik had nog zoveel willen/moeten doen. Maar structuur aanbrengen op mijn vrije dagen lukt me niet, haha! Volgens mij ben ik van nature eigenlijk heel lui.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Dagpact Kameel LarsRosaMomentum NadiaLika rapilos Spirit Stekker Goedemiddag, beetje laat. Fijne middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Kleinkinderen zijn helemaal zoet. Oliebollen gegeten Bij de Zeehond breinaalden en wol gehaald voor de oudste Is nu driftig aan het breien. Ja,ja, ben een echte oma he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Verdoriemie, vanmorgen alweer een paar halve liters in mijn mik gegooid, wel weer in mijn droom, maar toch... En het vreemde is dat ik zelfs het gevoel van 'beestjes' heb als ik wakker word, net echt dus. Moet kunnen, dachten wij. Enne, Unoxmuts? Hmmm, dat geeft me wel een aangenaam beeld voor mijn ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Ik ga me vannacht maar eens concentreren op dat hele Unox gebeuren, wie weet wat er voorbij komt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Afgesproken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Beter laat dan nooit. De foto van Asterix schudde me wakker. Dagpact Kameel LarsRosaMomentum NadiaLika rapilos Spirit Stekker Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden