Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Direct feest in een kroeg. Ik ga aan de cola. Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Spud,dat valt helemaal niet mee wat je voor je kiezen krijgt. Hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat is er Spirit,ik ben er nog heel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat snap je niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Poeh Sproetje dat is schrikken. Wat erg voor haar en familie. En zeker ook voor jou lieverd. Een dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Waarom ben je in paniek Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Spirit ik moet nu weg,als het echt niet gaat,bel de HAP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Die paniekaanvallen kunnen het gevolg zijn van het drinken Spirit. Ik denk dat je het bij jezelf moet houden i.p.v. boos te worden op je omgeving. Daar schiet je helemaal niets mee op en nog erger, je raakt niets kwijt. Je zoon heeft z'n eigen leven en gezin, dat moet je accepteren. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Spud sterkte. Spirit jij ook. Droge afmelding. Snipverkouden. Opeens. Ha....ha...ha...tsjoe!!, Nadia, Stekker en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Droge afmelding Tot morgen Nadia, Sita2, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Welterusten vast ! smart en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Dagpact gehaald. Momentum, Sita2, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goed zo, Spirit. En je bezit je zoon natuurlijk niet, meis, hij is z'n eigen man. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Heftig spud! Wel mooi dat ze gevraagd hebben aan jou om iets te zeggen. En dat je ondanks de diepe dalen de mooie vriendschap nog kan zien. Sterkte! Spirit fijn dat de paniek weer wat weg is. Quinn prettig dat je even wat liet horen! Zet 'm op! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Het komt hier wel binnen Spud Vriendin van mij al weken opgenomen ivm depressie en suicidaliteit. Ik hou rekening met situatie waar jij nu in zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Wat een nare verhalen... nu ja... uit het leven, dat! Pittig om nabij betrokken te zijn weet ik. Dat zet je niet zomaar opzij.  Mooi: Quinn weer even om de hoek!  Hier een prepuber over de vloer. Met mobieltje. Nog wel mee het bos in gekregen voor het hout en later samen muziek gezien/beluisterd op YT. En met wat kerstverlichting, een haakwerk, chocomelk met slagroom.... ach.. toch erg gezellig.  Ben wel moe geworden... tsss... dus duik er lekker in.  Goeienacht  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 droge afmelding. Trust smart, Momentum, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 De spaatjes smaakte heerlijk vanavond, het feestje en etentje geslaagd. Droog uiteraard Welterusten allemaal, Morgen vroeg weer op (ikke in elk geval ) smart, Momentum en Sita2 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Knap hoor Rapilos, mijn eerste etentje zonder wijn moet ik nog doen. Ben benieuwd. Kerst en oud en nieuw zal een uitdaging vormen. Vandaag wel twee weken droog, voelt als een kleine mijlpaal. En morgen zien we weer. Het helpt inderdaad heel erg als ik het per dag zien en niet verder ijk. Nog maar niet te druk maken over de kerst enzo. Kleine stapjes zijn meer genoeg voor me. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Ik hoop dat je inmiddels kunt slapen Lars, goede nacht. Het wordt voor mij ook tijd om mijn bed op te zoeken. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden