Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Dat vind ik nou net wel interessant Lars, want het doet ertoe voor jou. En aangezien jij er weer toe doet voor mij (ons) etc.... ik brei de hele wereld wel tot 1 familie hoor! Maarre, van harte voor je dochter. Is zij degene die moeder is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Gefeliciteerd met je dochter Lars ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Gefeliciteerd Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Niet interessant, wel de moeite van het inloggen waard. Gefeliciteerd met je dochters verjaardag, Lars. Â Â (met alleen linkerhand getypt.. lastig, maar te doen) 16 december 2016 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Appie bday aan de dochter Lars! Yep vandaag was ne lastige bolleke Hmm vonneke, blijf er maar ver van weg. Ongeveer zelfde strategie hier pumpkin...aandacht verleggen op piekmomenten. T is wat t is. Nu klaarmaken voor pilates •kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Spirit, hoe komt het dat je door gigantische afkick-fase lijkt te gaan? 16 december 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Laat d'r toch ff lekker met rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Oh, daar ben je al. Kalm an maar, en geen drank, voor 'n heul lange tijd voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Don't get hyper! Bloeddruk (jij), blauwdruk (standaardambtenarenantwoord), morgen is het nog net zo. Â Thiamine (B1) is zo bij de apo te koop, en dat is precies wat je wilt. Â DegeenBcomplexhebbende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 let even goed op B6! http://www.telegraaf.nl/binnenland/27254172/__Maximum_aan_vitamine_B6_in_pillen__.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Gewoon doorleven, nergens op letten, geen pillen en toch 'n beetje extra B1 durin.  DeduurzameextraB1duruitpissertofwasdatnouC 16 december 2016 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Iedere keer krabbel je er weer uit Spirit maar het gaat steeds moeilijker. Ik ben bang dat je dadelijk geen kracht meer hebt om eruit te krabbelen. Gewoon omdat je lichaam het opgeeft. Iedere keer weer als het fout is gegaan zeg je `nee maar nu heb ik het echt  geleerd, het gebeurd niet meer`. Nu heb je het niet zien aankomen. Daarmee zeg je weer het gebeurd eigenlijk buiten mijn wil om, het overkomt me, ik had het echt niet in de gate. Maar jij zegt toch zelf "ja"tegen de drank.  Toen je man nog leefde was dat de aanleiding om te gaan drinken. En er waren heel veel aanleidingen waardoor je ging drinken, maar nooit ben jij zelf de aanleiding. Het wordt tijd dat je tegen jezelf gaat zeggen "Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn alcoholverslaving. Ik kan zelf ja of nee zeggen, als ik ja zeg ben ik daar zelf verantwoordelijk voor, niemand anders. Spirit jouw lichaam is het aan het opgeven en nog even en dan kun je niet meer terug. Dan ga je een heel pijnlijke, ellendige, hele langzame dood te gemoed. 16 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Zet 'm op spirit. Volhouden dit weekend en maandag plan maken met de huisarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Spirit, is er niemand die je, als je een zwak moment hebt, kunt bellen? B.v. iemand van het forum? Het moment van de keuze wel of niet drinken, voel je dat wel? Of heb je dan  het gevoel dat je buiten jezelf staat? 16 december 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Dagpact gehaald Tot morgen Lika en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Jullie wisselen elkaar lekker af bor en spirit. Zo leert men anderen in ieder geval hoe t niet moet. Ik bedacht me net iets.. Ik heb totaal geen probleem met mensen die niet geheel willen stoppen met drinken. T is ieders keuze. Wat ik wel irritant vind, is wanneer mensen die hiervoor kiezen zich keer op keer presenteren als willende een ware stopper zijn. Das truut in pakskes. Wees t een of t ander! En handel er naar. Btw...typen op de gsm sucks!! nancy en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Kwit this * is het geen schuttingtaal als je het fonetisch schrijft Bor? 17 december 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik ga naar ne stomme film kijken. Laters X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Laatste dienst zit er alweer een half uurtje op. Droog vandaag ! Momentum, Lika en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 quote fleurtje: Jullie wisselen elkaar lekker af bor en spirit.Zo leert men anderen in ieder geval hoe t niet moet. Â ik hoop dat beginnende frummers hier ook door gemotiveerd raken om niet terug te blijven vallen, want dat is wel wat het mij oplevert; blij dat ik dit niet meer hoef mee te maken, nooit meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Droge afmelding. En mijn les van vandaag: als je hebt gekookt en pepers hebt gesneden...NIET meer in je ogen wrijven. Het was een herhaalles. rapilos, Meya, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Welterusten! Klinkt inderdaad niet prettig Lika! Spoelen met water misschien nog een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik ook! Tot morgen allemaal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 en m'n zoon drinkt niet. Â Hoe zou dat nu komen? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonneke Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik heb me vanochtend niet aangemeld, maar dit was de derde avond zonder... Dus ik meld me droog af. Het gaat goed. Bloeddruk is wel nog steeds te hoog. Dinsdag krijg ik een 24 uurs meting tot woensdagmiddag. Ik ben zo klaar met die hoge bloeddruk. Ik loop veel ipv tram. Het is vaak goed weer. Maar ik wil echt mijn conditie opbouwen met kettlebells en op de hometrainer. Singbluesilver, rapilos, Fibo en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden