Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 december

Momentum

Aanbevolen berichten

Iedere keer krabbel je er weer uit Spirit maar het gaat steeds moeilijker. Ik ben bang dat je dadelijk geen kracht meer hebt om eruit te krabbelen. Gewoon omdat je lichaam het opgeeft. Iedere keer weer als het fout is gegaan zeg je `nee maar nu heb ik het echt  geleerd, het gebeurd niet meer`. Nu heb je het niet zien aankomen. Daarmee zeg je weer het gebeurd eigenlijk buiten mijn wil om, het overkomt me, ik had het echt niet in de gate. Maar jij zegt toch zelf "ja"tegen de drank.  Toen je man nog leefde was dat de aanleiding om te gaan drinken. En er waren heel veel aanleidingen waardoor je ging drinken, maar nooit ben jij zelf de aanleiding.

Het wordt tijd dat je tegen jezelf gaat zeggen "Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn alcoholverslaving. Ik kan zelf ja of nee zeggen, als ik ja zeg ben ik daar zelf verantwoordelijk voor, niemand anders. Spirit jouw lichaam is het aan het opgeven en nog even en dan kun je niet meer terug. Dan ga je een heel pijnlijke, ellendige, hele langzame dood te gemoed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie wisselen elkaar lekker af bor en spirit.

Zo leert men anderen in ieder geval hoe t niet moet.

Ik bedacht me net iets..

Ik heb totaal geen probleem met mensen die niet geheel willen stoppen met drinken. T is ieders keuze.

Wat ik wel irritant vind, is wanneer mensen die hiervoor kiezen zich keer op keer presenteren als willende een ware stopper zijn.

Das truut in pakskes.

Wees t een of t ander! En handel er naar.

Btw...typen op de gsm sucks!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote fleurtje: Jullie wisselen elkaar lekker af bor en spirit.
Zo leert men anderen in ieder geval hoe t niet moet.

ik hoop dat beginnende frummers

hier ook door gemotiveerd raken

om niet terug te blijven vallen, want

dat is wel wat het mij oplevert; blij

dat ik dit niet meer hoef mee te maken, nooit meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me vanochtend niet aangemeld, maar dit was de derde avond zonder... Dus ik meld me droog af. Het gaat goed. Bloeddruk is wel nog steeds te hoog. Dinsdag krijg ik een 24 uurs meting tot woensdagmiddag. Ik ben zo klaar met die hoge bloeddruk. Ik loop veel ipv tram. Het is vaak goed weer. Maar ik wil echt mijn conditie opbouwen met kettlebells en op de hometrainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...