Jannigje Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 @Papilos: mooi dat je op een goede manier afscheid hebt kunnen nemen van je moeder. De maalstroom van alles regelen is nu misschien deels over en dan.... Ik wens je rust en een gevoel van harmonie, ondanks je verdriet Quinn en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Water en chocolade heb ik voor de "kick" want ik doe voorzichtig met de koffie. Ik heb mezelf maar eens hard uitgelachen in een spiegel op kantoor: "no use crying over spilt milk", het leven gaat weer verder. Maar dan wel lekker nuchter alsjeblieft. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Gisteren is voorbij, vandaag zijn we er weer. DagpactLarsMomentumTomtom2LikaSbsNadiaNada Bor Spirit Quinn Lika, lady jane en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Lekker nuchter alsjeblieft. That's the spirit Tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ik ga me nu naar de sportschool spoeden voor in ieder geval een uurtje spinning lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Rotdag weer hier,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Wil je er iets over kwijt Suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dank je wel Lika. Heeft weinig zin. Hopelijk gaat het morgen weer iets beter. Tís maar goed dat ik refusal slik of toch eigenlijk ook weer niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dank je wel Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Omdat ik nu niet kan drinken door de refusal en ik daar eigenlijk wel beetje van baal, maar ja, daarom slik ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ga straks maar blik erwtensoep openmaken. Iets anders heb ik niet helaas. Winkel is helaas geen optie. Geen wijde, boze buitenwereld voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ach ik durf niet eens naar de winkel vanwege die rotfobie vandaag, maar twijfel over de kerstperiode. Gewoon weekje drinken en dan maar weer refusal. Ik weet dat bijna iedereen het me af raad, maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Toen ik dronk, at ik normaal. Nu bijna nooit eetlust meer. 70 kilo nu, terwijl het ooit 100+ was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Natuurlijk zal iedereen dat afraden om te drinken tijdens de kerst, ik ook. Wat ik zou doen in jouw geval, die dagen aan je voorbij laten gaan, doe ik ook. Niks mee te maken, met die hele kerstdagen niet. Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ik ga met een groepje wandelen, 2de kersdag, voor iedereen die daar zin in heeft en zich al of niet alleen voelt. Welkom! (PB) Sita2 en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Makkelijk gezegd Asterix. Kan mijn gedachten niet uitschakelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Nee, dat kan ik ook niet, maar ik kan wel de kerstdagen uitschakelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Die gedachten hoef je ook niet uit te zetten: nog sterker je mag die rotgedachten best hebben want ze zijn er nu eenmaal. Ik ben op dit moment niet de meest aangewezen persoon om advies te geven gezien mijn recente onzin, maar ik weet wel wat niet werkt en dat is mijn gevoelens wegstoppen en/of denken dat ik het moet uitschakelen. Ik weet het ook niet, ik kloot ook maar een beetje aan maar ik weet wel dat drinken mij in de problemen bracht maar het heeft mij er nooit of te nimmer uitgehaald. Meya, Sita2 en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ombuigen? geen idee hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Ombuigen begrijp ik ook niet. Kun je die kerstdagen niet vermijden dan Suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 In coma raken ofzo Asterix. Nee helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 hier nog een met trek. Mezelf misselijk gegeten aan de cornettos en mni snickers. vind het toch een soort droog drinken, en bijna net zo schadelijk al die suiker troep, Maanden lang goed gegaan, en hup ,ja hoor daar gaan we weer. Het onvrede gevoel wegdrinken, en als dat niet kan, dan maar weg (vr)eten Oh..hoop, echt dat ik me morgen weer kan herpakken. Heeft natuurlijk wel te maken met de rottijd die ik nu doormaak Ben afwisselend kwaad, ongelukkig, ontheemd Maar goed..geen smoes is goed genoeg voor zoiets. Maar heb het nu wel lekker even van me afgeschreven Antoinnette en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Het zijn ook niet alleen de kerstdagen, maar hele periode erom heen. Maar ik hou op met klagen. Lost toch niks op. Wacht op telefoon UWV, Denk niet dat het nog wordt. Ook dat nog haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Voel je niet schuldig Rapilos. Ik hoop dat het lekker was en je geen buikpijn krijgt rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden