Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 D'olle grieze is inderdaad wel grijs vandaag. Heet officieel trouwens de Martinitoren. Met de zogeheten martinikerk erachter. Wel een hele klim. Wordt uiteraard wel beloond met mooi uitzicht maar ook dat zal een beetje grijs zijn vandaag. En onder aan de martinitoren nu een heuse ijsbaan dus wie wil kan de ijzers nog even onderbinden
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Och jongens, mijn thuis.. smart en lady jane reageerden hierop 2
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Echt? Nog steeds of hier geboren en getogen verhaal?
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 De voortdurende eenzaamheid los ik niet op door op dit lijstje te gaan staan. Daar heb je helemaal gelijk in Suiker. Ik kan niet voor jou spreken, maar mij helpt het wel hier te zijn. Het verandert niets aan mijn situatie, maar ik krijg wel regelmatig even een glimlach op mijn gezicht. Ik weet voor mijzelf dat het me juist helemaal niet helpt als ik me nog meer terug trek. Dat is mijn "gebruikelijke" gedrag, het helpt mij van de wal in de sloot. Wil je toch niet meegaan? Je hoeft niets te doen of te zeggen. Monster reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Echt? Nog steeds of hier geboren en getogen verhaal? Geboren, getogen en nooit meer vertrokken. En nu dus een poosje elders, maar dat telt niet. Jij bent ook een Stadjer?
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Nee ik ben een importnoorderling. Sinds alweer heeeeel lang. Haha wel tijd in de stad gewoond nu alweer wat jaartjes net erbuiten. Heerlijk in het noorden hoef niet meer terug naar de randstad! smart en Quinn reageerden hierop 2
Sowhat Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Ben ik nog op tijd? Moest nog even wat werk afmaken. Lika reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Geen probleem, Sowhat, alleen kun je de toren niet meer op, maar het is al donker dus dan heb je er ook weinig meer aan. Leuk dat je meedoet!
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 iemand nog een fleecy nodig? ik heb wat extra in mn hutkoffertje hoor.
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Fleecy? Is dat niet een wasverzachter?
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Intussen gaan we langzamerhand naar de herberg om te eten. Het menu is voor mij ook nog een verrassing. Tijdens het eten en daarna kunnen er verhalen verteld worden of moppen getapt. Denk maar vast na of je iets leuks weet. Lika reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Puf puf hijg hijg, hèhè, ik heb jullie ingehaald. Was nog even op familiebezoek, ben geboren in deze provincie en wat heerlijk om weer even wat grunnigs te horen! smart, Jannigje en Lika reageerden hierop 3
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Hoi Nancy, fijn dat je er bent. Jane heeft een fleecy voor je als je wilt. Al heb ik nog steeds geen idee wat ze daarmee bedoelt.
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Intussen gaan we langzamerhand naar de herberg om te eten. Het menu is voor mij ook nog een verrassing. Uiteraard Groninger mosterdsoep met droge worst. smart en Jannigje reageerden hierop 2
smart Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Leuk dat jullie even zwaaiden vanmiddag! SBS ook een importnoorderling? Hier idem.. veel plezier! Singbluesilver reageerde hierop 1
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 Smaakt goed die droge worst! Maar in moppentappen ben ik niet zo goed. Mocht ik een leuke tegenkomen dan komt ie later nog wel! Ik duik zometeen de herberg in! Best vermoeiend hoor zo'n eerste reisdag
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Eentje dan. Een stomdronken man verlaat de bar en op de parkeerplaats aangekomen stopt hij bij de eerste wagen, betast het dak ervan, en zegt "da's de mijne niet". Bij de volgende doet hij hetzelfde, en zegt "dat is 'm ook niet". Iemand bekijkt het schouwspel en vraagt hem "waarom betast je het dak van die wagens, denkt je zo je eigen wagen te herkennen?" Waarop de man antwoordt "jazeker, want op de mijne staat een blauw zwaailicht". Maar nu niet allemaal over het thema dronkenschap blijven kletsen. Ik wilde de naam van die toren in Groningen al vermijden, maar dat is mislukt.
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 (bewerkt) Oh haha sorry. Nee, die associatie was niet bij mij opgekomen. 12 december 2016 bewerkt door Singbluesilver Bob reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Jannigje, Lika en Singbluesilver reageerden hierop 3
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Morgen lekker rustig aan doen. Geen wekdienst. Als iedereen ontbeten heeft gaan we op weg naar Hamburg.
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 geen mop; een fleecy met en zonder mouwen voor bij het kampvuur straks en gewoon als je het koud krijgt
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Dank je. Ik vermoedde al zoiets maar kende het woord niet en kon er met google niet uitkomen. Ziet er heerlijk warm uit.
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Geplaatst 12 december 2016 let je intussen wel even op Bob?We zijn even uit koers geraakt
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 12 december 2016 Komt goed, Jane. De Kerstman gebruikt de slee gedurende de nacht, want dan hebben wij hem niet nodig. lady jane reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 13 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst 13 december 2016 Zo, goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Neem rustig de tijd voor het ontbijt, dan gaan we daarna weer op pad. Vandaag wordt het een reisdag. Lika reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden