Gast Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Oow wat naar Suikertje i.i.g. een virtuele knuffel. Bob ik ben net opgestapt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 we kunnen jouw eenzaamheid niet oplossen Suiker maar door hier met ons in contact te blijven moet jijzelf wel in de actie steeds net iets meer dan alleen lezen en dat geeft jou misschien wel meer grip op je situatie? Ik mis je ook al op de jaarpact, waar je echt wel hoort in mijn ogen.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Jullie vast al wat onderweg. Ik stap ook in. Voel dat jullie bijna in Groningen zijn. Ik vind het wel wat hebben zo'n virtuele reis met echte mensen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ik mis nog wel wat mensen. Wachten jullie niet te lang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ik heb nu gezien vandaag: + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin Ik verwacht nog: - Jannigje met de beren-collectie - Lieve - Monster - MijnGerrit - Mootje - Nancy - Bor met 2 tamme dwergpapegaaitjes en een herdershond - Kore met 10 fruitvliegjes - Elma - Erik - Rosa - Tine - Tomtom2 met een duiveltje onder zijn arm - Sowhat - Anette69 We zijn rond 4 uur op de Grote Markt in Groningen. Voor wie de de toren wil beklimmen: die is open tot 5 uur, kaartjes kopen kan tot een half uur daarvoor. Ze noemen hem hier D'Olle Grieze. Die andere naam wil me maar niet te binnen schieten, iets met Tiny Tower of zo. Nakomers kunnen zich nog aansluiten hier op de markt of worden rechtstreeks naar de herberg gebracht. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ik was verstopt onder mijn lading beren, maar wij zijn er ook allemaal hoor. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Martinitoren here we come !! Singbluesilver, Quinn en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 die stuur je mee met de arrenslee Dit zijn er vast 2. Nu Kore nog met de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 D'olle grieze is inderdaad wel grijs vandaag. Heet officieel trouwens de Martinitoren. Met de zogeheten martinikerk erachter. Wel een hele klim. Wordt uiteraard wel beloond met mooi uitzicht maar ook dat zal een beetje grijs zijn vandaag. En onder aan de martinitoren nu een heuse ijsbaan dus wie wil kan de ijzers nog even onderbinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Och jongens, mijn thuis.. smart en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Echt? Nog steeds of hier geboren en getogen verhaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 De voortdurende eenzaamheid los ik niet op door op dit lijstje te gaan staan. Daar heb je helemaal gelijk in Suiker. Ik kan niet voor jou spreken, maar mij helpt het wel hier te zijn. Het verandert niets aan mijn situatie, maar ik krijg wel regelmatig even een glimlach op mijn gezicht. Ik weet voor mijzelf dat het me juist helemaal niet helpt als ik me nog meer terug trek. Dat is mijn "gebruikelijke" gedrag, het helpt mij van de wal in de sloot. Wil je toch niet meegaan? Je hoeft niets te doen of te zeggen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Echt? Nog steeds of hier geboren en getogen verhaal? Geboren, getogen en nooit meer vertrokken. En nu dus een poosje elders, maar dat telt niet. Jij bent ook een Stadjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Nee ik ben een importnoorderling. Sinds alweer heeeeel lang. Haha wel tijd in de stad gewoond nu alweer wat jaartjes net erbuiten. Heerlijk in het noorden hoef niet meer terug naar de randstad! Quinn en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Ben ik nog op tijd? Moest nog even wat werk afmaken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Geen probleem, Sowhat, alleen kun je de toren niet meer op, maar het is al donker dus dan heb je er ook weinig meer aan. Leuk dat je meedoet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 iemand nog een fleecy nodig? ik heb wat extra in mn hutkoffertje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Fleecy? Is dat niet een wasverzachter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Intussen gaan we langzamerhand naar de herberg om te eten. Het menu is voor mij ook nog een verrassing. Tijdens het eten en daarna kunnen er verhalen verteld worden of moppen getapt. Denk maar vast na of je iets leuks weet. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Puf puf hijg hijg, hèhè, ik heb jullie ingehaald. Was nog even op familiebezoek, ben geboren in deze provincie en wat heerlijk om weer even wat grunnigs te horen! smart, Lika en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Hoi Nancy, fijn dat je er bent. Jane heeft een fleecy voor je als je wilt. Al heb ik nog steeds geen idee wat ze daarmee bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Intussen gaan we langzamerhand naar de herberg om te eten. Het menu is voor mij ook nog een verrassing. Uiteraard Groninger mosterdsoep met droge worst. smart en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Leuk dat jullie even zwaaiden vanmiddag! SBS ook een importnoorderling? Hier idem.. veel plezier! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 12 december 2016 Rapport Share Geplaatst 12 december 2016 Smaakt goed die droge worst! Maar in moppentappen ben ik niet zo goed. Mocht ik een leuke tegenkomen dan komt ie later nog wel! Ik duik zometeen de herberg in! Best vermoeiend hoor zo'n eerste reisdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden