Ragnar Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Allejemig wat een fraaie beesten. In Nederland niet te houden, maar geboren voor de lange tochten voor de slee. Zin an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 kijk daar gaan Lika en ik.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 D'r staan hier twee huskys voor de deur, zonder slee. Heeft iemand die besteld? Ja, ik, ik zocht wat gezelschap voor mijn hondje, of, het hondje van mijn kameraad eigenlijk. Lika, Jannigje en erik reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 AH Idéfix, wat leuk dat hij ook even langskomt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ik scoor een broodje en ga een uurtje hiernaar zitten kijken. Gil maar als we weer vertrekken. goed idee ik scoor een bak koffie en ga óók hiernaast. Gil maar als de afwas klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Fijne dag verder allemaal. Ik moet nu weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Weer binnen van de sneeuwscooter tocht met Stekker. Nu opwarmen. Ik heb al gloeiwangen.... heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Wederom een goede avondmaaltijd genuttigd. Rustige dag en rustig hier. Ik ga slapen. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 (bewerkt) Ik ben weer terug.Wat hoor ik nou. Slaap jij in een tent, Lars? Waar dan?We hebben 4 prachtige vakantiehuisjes met voldoende bedden, een stopkontakt voor je elektrische deken plus een zitkamer met TV, een keukentje, douche en ligbad tot onze beschikking. Daar had je de afgelopen nacht kunnen slapen, en ook deze en de volgende nacht kun je er nog slapen. Wel een beetje opletten hoor. 25 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Kijk, hier. http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/?p=1018986 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Zo wil ik ook wel in een tentje, maar dan wel met hele warme dekens en een lekkere kruik Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Jaaah, wat mooi, Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Hoewel de huisjes natuurlijk wel heel comfortabel zijn. Krijgen we het Noorderlicht er bij cadeau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Lekker slapen nu, kerstdag 1 is om... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Op naar dag 2 Welterusten Nancy, en Bob en Bor en Ragnar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 25 december 2016 Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Het was vandaag een geweldige dag, hard werken achter de honden om de gang erin en de dieren op het juiste pad te houden. Geen last van de kou dus. Het trekt vannacht aardig open bij ons dus we kunnen even bij de huisjes vandaan nog mooie sterrenlucht zien. Er is ook de gehele nacht poollicht. Groots! Ik ga hier nooit meer weg. Welterusten allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2016 Ik blijf hier nog even van genieten, en dan lekker slapen. Lika en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Kan geen genoeg krijgen van het uitzicht, maar ook nu toch maar naar bed. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Hmm, ik geloof dat iedereen hier nog slaapt. Zal ik maar eens koffie gaan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Zo graag Bob! Dank je. Net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Erge sterke koffie graag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ah koffie! Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) O, nou heb ik iets toegezegd. Dan zal ik dus maar eens opstaan... 26 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Hé he Bob alsof je het nooit aan zou bieden. Fijne 2e kerstdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 (bewerkt) Fijne 2e kerstdag. Tast toe. 26 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden