Bob Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Iedereen klaar? Verder dan maar weer, dan zijn we rond 6 uur bij ons hotel in Lillehammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ja ik ben er klaar voor!!! Gaan we vanavond nog wat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Daar ligt Lillehammer. We zijn zo bij ons hotel. Er staat niet iets op het programma, en ik wil iedereen vrij laten qua bedtijd en zo. We kunnen met wie dat leuk vindt wel even door de stad rondlopen en een leuk restaurantje zoeken om wat te eten. https://www.google.nl/maps/@61.1162131,10.4652049,592m/data=!3m1!1e3 In ons hotel kun je ook eten. Kijk straks maar even op de menukaart om te zien wat ze hebben. Morgenochtend vertrekken we om half tien naar Trondheim, zodat we bij daglicht kunnen reizen en genieten van het uitzicht in de besneeuwde bergen. Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik lust wel een goed bord eten! Dan lekker rusten en morgen weer met volle energie de reis vervolgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Bor zat je op de wc?? Ben met een hele grote schaal langsgeweest!! Lady Jane, hahaha geweldige spreuk! Bedankt! Poeh intensief dagje. Oh en wat een mooie foto 's Bob!! Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik heb vandaag weer genoten. De taart was heerlijk, de omgeving prachtig. Koud, verfrissend, fijn. Jullie gezelschap doet mij bijzonder goed. Niet eerder heb ik mij zo vertrouwd gevoeld in een groep mensen die ik niet echt ken. En dan ook nog op zo'n, toch wel, avontuurlijke reis. Geweldig en dank. Nu ga ik slapen. Ik hoop jullie zo ook. Slaap wel allen! Bob, Singbluesilver en Jannigje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Heerlijk meegelift met de reis! Leuk hotel duik er zo in! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kale Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Ik vind de bedden in dit hotel prima, knap als je me daar morgen uit krijgt. Nog gefeliciteerd Stekker. En welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 ******************************************************************* Wat vooraf ging: http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-11#entry1016427 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-18#entry1016850 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-26#entry1017618 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-29#entry1017905 http://forum.verslavingdebaas.nl/topic/9474-arrenslee-pact-kerst-2016/page-31#entry1018141 ******************************************************************* Ik keek voor het slapengaan nog even bij dat bedrijfsfeest. Alle vorige mededelingen waren weggehaald. Er staat alleen nog dit: === 21 December Aan alle medewerkers Ik weet zeker dat ik namens ons allen spreek als ik Ria Duifs een spoedig herstel van haar SGA's (stress-gerelateerde aandoeningen) toewens. Eventuele beterschapskaartjes kunt u aan mij doen toekomen, ik zal deze dan naar de verpleeginrichting doorsturen waar zij voorlopig voor onbepaalde tijd is opgenomen. Intussen heeft het management besloten het bedrijfsfeest af te gelasten. Karel Borst Interim Human Resources Manager === Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Toch wil ik er werken. Misschien juist nu. Ze hebben me nodig. Ook al geen feestje meer;-) Bob en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 En weer sluip ik binnen. Heeeeeeel stilletjes. Ik heb weer een Messiah gezongen vandaag, maar door de zenuwen ben ik dat vergeten te melden. Misschien hebben jullie er toch iets van meegekregen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Onderweg heb ik nog "Lang zal ze leven" voor je gezongen Stekker, maar dat was nogal op afstand. Als je het niet hebt gehoord, zing ik het straks nog een keer voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Wat goed van je Jannigje. Zingen is volgens mij het heerlijkst om te doen. Ik kan het niet. Ben nogal a-tonaal, maar ik vind het heerlijk om te doen. En dat in het Concertgebouw! Mag ik een ( bescheiden) handtekening van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Wow jannigje wat een prachtige locatie om te zingen. Snap dat je daar heel trots op bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Is de clou van het verhaal Bob dat je met iedereen rekening wilt proberen te houden en dan daarbij jezelf uit het oog verliest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Een clou? Hoezo. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Ontbijtzaal is prachtig versierd jongens. En heerlijke dingen. Mhmmmm! En... koffie! Niet zo lekker als die van Yvonne, maar toch best aardig. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Geen idee vroeg het me gewoon af. Het was in ieder geval iets wat het even bij mij opriep. En nu eerst een lekker ontbijt inderdaad want op een lege maag kan ik helemaal niks meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Vandaag een mooie tocht over de bergen naar Trodheim. Geniet van het uitzicht. Het weerbericht voor vandaag ziet er goed uit: http://www.weeronline.nl/Europa/Noorwegen/133 Het is half bewolkt en in elk geval het eerste stuk helemaal droog. Bij de kust wordt de wind harder en valt er mogelijk wat neerslag, maar de zonsondergang over het ford bij Trondheim zal niettemin een mooi schouwspel zijn. Aan de Noorse westkust is het zicht subliem. Geen luchtverontreiniging, geen smog. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dat klinkt goed Bob. Frisse, schone lucht en bergen. Ben benieuwd naar Trondheim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Dan zal ik eens een paar keer flink en diep adem halen. Nu ik niet meer rook gaat dat goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 @bolletje auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 We gaan op weg! Geniet van de zonsopgang over Lillehammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragnar Geplaatst 22 december 2016 Rapport Share Geplaatst 22 december 2016 Eindelijk weer eens heerlijk geslapen! Bij het ontbijt een overheerlijk stuk Laks met Flatbrød en een stuk Brunost gegeten. De koffie was dan weer niet die van thuis. Die krijg je gewoon nergens anders. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden