Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Nah.....Dat ging best aardig toch? Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Helsingor- Helingborg, nu 'n brug, vroeger 'n ferry en ik hou van bootjes. Denooitangstigeangstige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 (bewerkt) Weet je zeker dat er nu een brug ligt? Ik zat net de dienstregeling van de ferry te bekijken, maar dat kan dan dus misschien niet eens meer? https://www.google.nl/#q=helsingor+helsingborg+ferry 16 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 dat is goed te zien ook Had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik weet dat er nu de Oresund brug is tussen Kopenhage en Malmo, maar die had niet willen nemen want dat is om, en een veerboot geeft je meer het gevoel dat je Denemarken echt verlaat aan een andere kant dan de grens met Duitsland, dus dat heeft mijn voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Nee, er zijn wel plannen geweest voor een brug of tunnel tussen Helsingør en Helsingborg maar die zijn tot noch to niet verwezenlijkt. https://www.wegenwiki.nl/Helsing%C3%B8r_-_Helsingborgverbinding We gaan gewoon met de ferry. Die vaart 4 keer in een uur en doen er maar 20 minuten over, dus je bent er zo, maar je hebt toch even leuk het gevoel van varen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Ik vind het goed Bob *tilt hoofd even op bij tussentijds wakker worden en gaat daarna weer lekker verder slapen in bed ipv in de hotellobby* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Je hebt toch niet gedronken, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Haha nee hoor. Was voor de tv in slaap gevallen en nu met slaperig hoofd naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 oh, gelukkig. slaap lekker. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ik mocht het prive jetje van de buurman lenen. Ik kom eraan en zit morgen aan de ontbijttafel. Koffie graag. Extra sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Jongens, Stekker doet ook mee. Welkom, Stekker! Arrenslee Pact Kerst 2016 + Jannigje met de beren-collectie + Bob met zijn baby-olifantje + Lars met zijn hond Djana + Quinn, Statler en Waldorf + Jane + Hub + SBS + Bol met 2 hondjes, 2 katten, 3 vissen en een sprinkhaan + Nancy + Elma + Lika + Blondie met doggiedog + Pumpkin + Sowhat + Kore + Bor met 2 dwergpapegaaitjes en een herdershond + Lonneke + Nada + Spirit + Stekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Nee we gaan Kopenhagen bekijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Zo, ontbijttafel ziet er goed uit hier. Lekker veel keus. Zullen we met een groepje de stad verkennen? Wie heeft zin om mee te doen? Maar wel een beetje eigen initiatief tonen, hoor. Dan is het voor mij ook een soort rustdag. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Yep! Ik wil ook nog even shoppen! Extra warme trui etc...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Goedemorgen, Stekker. Goede reis gehad? Dat ging snel hè? Spirit en Lonneke ook goed aangekomen? Neem een lekker bakkie koffie en wat te eten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ja de vliegreis ging snel. Wel veel turbulentie vannacht. Maar des te heerlijker om geland te zijn. Initiatief he. Kopenhagen here we come! Zal ik op zoek gaan naar een bijzonder plekje om te lunchen in de middag? Gaat iedereen mee naar kopenhagen of trekken er een paar de natuur in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stekker Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Oh lars jij gaat dus als een trein vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 (bewerkt) Eerst maar even naar de Citadel (Kastellet), misschien. Dat is een oude vesting, heel mooi parkachtig. Er wonen en werken nu mensen. Dan kunnen we meteen even het standbeeld van de kleine zeemeermin zien. Daar moet je toch ook geweest zijn als je in Kopenhagen bent. https://www.google.nl/maps/place/Kastellet/@55.6910118,12.5941894,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s-mFJ8F8H6CYk%2FV5t6iW7_KTI%2FAAAAAAAAJuQ%2FTfKOidlIh88RfqXN9q5M2A-POY6jPCwQQCJkC!2e4!3e12!6s%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-mFJ8F8H6CYk%2FV5t6iW7_KTI%2FAAAAAAAAJuQ%2FTfKOidlIh88RfqXN9q5M2A-POY6jPCwQQCJkC%2Fs152-k-no%2F!7i3264!8i1836!4m5!3m4!1s0x0:0xf8c8f13bb5fb6b33!8m2!3d55.6913762!4d12.5943017!6m1!1e1 Daarna langs de kade naar het zuiden slenteren en lunchen op een terras op de Nyhavn? Dan kunnen we 's middags daar in de buurt langs wat winkeltjes lopen en misschien nog een museum pakken of zo iets. 17 december 2016 bewerkt door Bob Singbluesilver en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Hé bob. Jij zou een rustdag nemen. Wilde net naar de vvv gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Zoek jij dan iets leuks voor vanmiddag, SBS? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Helemaal prima zal eens gaan kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 dat is wel een mooi plekje om het eten even te laten zakken A3b. maar tjee wat is er veel te zien en te doen zeg. dus mensen maar zelf laten kiezen: * hop on hop off bustoer, langs alle toeristische bezienswaardigheden * paleis Christiansborg bezoeken * Frederiksborg Slot bezoeken * Fields shopping Center (shop till you drop!!) maargoed dat dit een virtuele tour is zo'n druk programma trek ik niet in reallife zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken onderweg. Jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 en voor diegene die echt alles willen zien en doen, hier nog een voordelige optie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden