Quinn Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen. Lekker vroeg weer en nog volkomen donker buiten. Okee, hier niet, flinke buitenverlichting. Koffie en sigaret, de dag moet maar beginnen. Wie gaat wat leuks doen vandaag? Doe ik tweedehands meegenieten. Dagpact: Quinn Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen. Koffie zonder sigaret. Dagpact: Quinn Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen.koffie,brinta ontbijt. Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen allemaal, Koffie,krant,sigaret en de kat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Wat gezellig dat jullie er allemaal al zijn. Dit wordt onze dag jongens. Zet ''m op. Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen, heerlijk geslapen en een superdrukke dag voor de boeg, want sinterklaas vanavond, compleet met suprises en gedichten. Badkamer al gedaan. Katten en hond verzorgd. Nu een bakje thee. Sigaret al meer dan vier jaar niet meer, maar zou er best trek in hebben nu. De krantejongen heeft zich verslapen denk ik want er zit nog niks in de bus Maar weet wel gelijk dat het droog is , geen wind en niet echt koud. Koffie en thee staan al klaar mensen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 T zit hier vol rokers. Ik lig nog in mijn bed. Moet dringend plassen maar ben te lui om op te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 De sint komt toch eigenlijk pas zondagnacht ni? T is dak mijne schoen ni vergeet Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Just de kalender gecheckt...zat ik.nog fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goeemorgen kleine luilak. Sint komt hier net ff eerder omdat mijn kinders een eind uit de buurt wonen. Dus vieren we het vanmiddag en vanavond... kunnen ze gezellig blijven slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ik ben er vandoor. Gsm plat en de nood te hoog Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 hahahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hey pruts *smakkerd Lees je nog net.. Gezellig!!! Van de sigaretten blijven hoor! *smakkerd om af te sluiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen, Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goedemorgen allemaal, Heb een fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika Nadia Rapilos SBS Lekker uitgeslapen. Terugkijkend op een nuchtere gezellige verjaardag! Laatste sint dingen afronden vandaag. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goeiemorgen, O...wat is het mooi buiten... onderweg in de auto genieten van het winterse landschap, mistsluiers en opgaande zon. Dagje lesgeven yeah! Dagpact:QuinnLarsMomentumLikaNadiaRapilosSBS Kruidenthee. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ben jaloers op je Kruidenthee. Maar het is niet anders. Heb beloofd om straks pepernoten te bakken hier, ben ik ook nuttig bezig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Goeiemorgen, O...wat is het mooi buiten... onderweg in de auto genieten van het winterse landschap, mistsluiers en opgaande zon. Dagje lesgeven yeah! Dagpact: Quinn Lars Momentum Lika Nadia Rapilos SBS Kruidenthee. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 strooi je ook wat richting Randstad? met schuimpjes erbij graag. Ik ben heel braaf geweest. geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 en ik beloof dat ik niet voor je zal zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Schuimpjes bakken kan ik niet, maar misschien nemen ze die mee van de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Ik probeerde op de dagpact te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden