Momentum Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos gecondoleerd . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 (bewerkt) Is er iemand die zondag tussen 13.00 en 17.00 uur op bezoek wil komen bij mij in Amstelveen? ik kijk vanavond na en moet het morgen doorgeven 1 december 2016 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos, gecondoleerd met je verlies. AR: als het niet zo ver was zou kik je zeker komen opzoeken, hopelijk vind je iemand. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Lieve mensen Heel veel dank voor de lieve reacties Het is een bizarre dag, waarbij ik steeds weer na moet denken, welke dag het nu is van de week. Wel een soort berusting nu. Geen zorg meer over haar, ze heeft nu rust Volgende week begrafenis. Er moet veel geregeld worden, maar komt goed hoor Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Heb je broer en of zussen rapilos? Sterkte de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Rapilos, gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik wens je veel sterkte. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 AR Helaas kan ik deze zondag niet,hoop dat iemand anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik heb veel broers en zussen Lars, Dus we dragen het gezamelijk Vader is al een tijd niet meer Voelt wel leeg hoor, alsof alle banden ineens zijn los gesneden. Maar ja, we weten, dat die tijd eens komt smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 En misschien ligt het aan mezelf maar ik krijg het gewoon benauwd ervan om te lezen dat ik op een forum zit met Overwinnaars, met hoofdletter, en SUCCESVERHALEN en LANGGESTOPTEN en zo. Ik ga maar even wat anders doen denk ik. Bor, je overdrijft een tikkie. Ik kan niet voor een ander praten, maar ik voel me geen overwinnaar! En succesverhalen , ach er staan weleens kleine en grote succesjes. Benauwd kreeg ik het niet. Wel een zekere vechtlust. Ik zag de verhalen van de hardliners en dacht dat wil ik ook. Het is nu of nooit, zoiets. In het begin was er een zekere euforie, omdat het mogelijk bleek niet in de valkuil van het eerste glas te lopen. Maar ook dat went snel. Bor, ik wilde met drinken stoppen, niet met leven. Het leven gaat gewoon door, soms met iets fijns en soms met wat drama. Nix geen overwinnaar! Ik vind leven een moeilijk iets en ga vaak op m'n muil op andere terreinen. Ook van jou verwacht ik geen toekomstig succesverhaal! Ik wacht op de dag dat je zonder gemopper, gewoon accepteert dat drinken voor jou passé is. Het moment dat je zegt ik hoef niet meer, het was genoeg. Zoiets smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Vanavond op Belg. 2 om 22.00 uur Brits programma over de schade die alc. toebrengt aan de gezondheid. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik ga mijn daghoroscoop eens opzoeken Kijken of ik nog wat kan leren smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Lidia, bedankt voor de tip ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik las het in de nieuwsbrief van LEF, dus dacht het even door te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Hier even een verzetje vanavond straks naar een toneelstuk, Intouchables. Heel veel zin in! Gelukkig vanmiddag wat geslapen dus nu energie genoeg! En ik zit nog te dubben over het pauzedrankje Appelsap of rivella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Gecondoleerd Rapilos met dit verlies heel veel sterkte rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 AR Ik ken je niet woon ook niet echt in de buurt maar hopenlijk kan er iemand langs komen zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ga afsluiten hier. Veel gedaan...nog wat kleine dingen voor mijn komende lesdagen doen. En er op tijd mee stoppen om ontspannen te kunnen gaan slapen. Dus ook niet achter het schermpje blijven zitten Fijne avond en voor straks welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Meld me alvast droog af, na deze hectische dag Ga heel vroeg naar bed, dat is een ding wat zeker is smart en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Ik hoop dat je wat slapen kan Rapilos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Gecondoleerd Rapi en hopelijk weltrusten voor straks... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Sterkte Rapi, gecondoleerd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 ... In 1x naar de laatste pagina van een bepaald draadje. Weet iemand ook of dat ook vanaf je mobiel zou moeten kunnen? Ja dat kan. Ik gebruik de 'mobiele versie', klik daar altijd op de 4 witte vierkantjes en kies in het menu 'nieuwe inhoud'. Daar klik ik op het draadje en dan spring ik naar de laatste pagina. Oh wacht. Dat is niet zo. Dan spring ik natuurlijk naar de eerste ongelezen post op dat draadje... . Gevonden: daar klikje op 'laatste bericht op' Lika en Singbluesilver reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 1 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Droog Sterkte iedereen Sita2 en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 Morgenavond mijn 30 dagen penning ophalen bij NA meeting JIPPIE Het gaat goed met mij, maandag ook al intake voor een safehouse in Amsterdam. de positiviteit blijft dus nog stralen. nancy, Sita2, smart en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2016 Rapport Share Geplaatst 1 december 2016 sterkte rapilos, hoop dat je kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden