kruidenthee67 Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Dapper zo samen! Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 december 2016 Rapport Share Geplaatst 2 december 2016 Toppie! Enne... niks mis mee..... net zo gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Super! Voor je het weet is het weekend weer om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 We hebben t gedaan hoor! Ging best...Even doorbijten en niet zo heel laat naar bed..op naar dag 5! Alcoholvrij uit eten vanavond met mijn beste vriendin Let's do this! Lika en Nada reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 3 december 2016 Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Net een heel verhaal getypt bam weg. Oké nog een poging. Tip: je voorbereiden op de wijnkaart. Heb altijd het idee dat ie er speciaal voor mij ligt. Aan de kant schuiven dus dat ding. Drinkt je vriendin alcohol? Misschien haar informeren over jou alcoholvrije plan? Veel plezier in ieder geval! Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 3 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2016 Hee ik ben terug. Mijn vriendin net alleen een wijntje voor de gezelligheid als.ik er 1 neem dus lekker aan de Ice tea gezeten. Ik heb haar meteen verteld hoe of wat. Ze reageerde heel positief. Dag 5 is bijna voorbij! Nada, lady jane, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Je zin klopt niet allemaal maar het lijkt erop dat je dus dat ene wijntje niet hebt genomen! En wat mooi dat je het haar verteld hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 6 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Goedemorgen!Dag 8 vandaag alweer! Pittig weekend gehad waar we normaal gesproken altijd wat dronken. Zondag sinterklaas gevierd bv. Maar met cola was het ook gezellig! We zetten door! Succes vandaag allemaal. Lika, Nada en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Top gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 december 2016 Rapport Share Geplaatst 6 december 2016 Goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 7 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Dag 9! Stil. Going strong! Lika, smart, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2016 Rapport Share Geplaatst 7 december 2016 Great! Gewoon zo doorgaan. Het wordt steeds leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 8 december 2016 Rapport Share Geplaatst 8 december 2016 En vandaag dag 10 eraan toe kunnen voegen? Vast wel! Je gaat zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Jaaa we zitten nu op dag 20!!!! Goed he! Ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand andere gewoonten krijg en daardoor minder "denk" aan een wijntje. Gisteren toevallig weer wel even, maar dan is het meer van: oja anders zou ik nu een lekker wijntje nemen, maar neem dan een glas fris. Nuchter zijn voelt wel veel beter, veel helderder... Het is wel heel fijn om het samen te doen, als je partner wel een drankje neemt en zegt: je leeft maar 1x is het lastiger (zoals voorgaande keren) Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat allemaal! Singbluesilver, Lika en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Reusachtig, Ladouchie, dat klinkt heel goed. Ook fijn dat je ons op de hoogte brengt. Inmiddels is het wel duidelijk dat juist het feit dat je maar één keer leeft een goede reden is dat leven niet te verknoeien met slechte gewoonten. Met mij gaat het ook heel goed. Ik heb inmiddels ook een hoop mentale ballast uit mijn leven weten op te ruimen. Van die persoonlijke dingen waar ik over bleef piekeren en waardoor ik gewend was in drank te vluchten om dat piekeren even stil te kunnen zetten. Met een heldere geest kon ik ze veel beter analyseren en tot hun ware proporties terugbrengen. Dat piekeren is daardoor verleden tijd., en dat voelt heel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Fijn joh, en dat je elkaar zo kunt steunen! Samen sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Goed joh, dat is praktisch drie weken! En nog steeds mooi samen op, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Toppie die emotionele ballast is ook heftig! We kunnen het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Duimpje :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 27 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2016 (bewerkt) Ok...voor het eerst buiten mijn zwangerschappen en borstvoedingperiodes om een alcoholvrije kerst doorgemaakt. Was goed te doen! Al merkte ik wel dat ik de 2e kerstdag met mijn moeder en haar man...gezelliger vind als ik iets gedronken heb ;-) Ligt vooral aan oudzeer met mijn moeder.. Maar overmorgen een hele maand BAV(bewust alcoholvrij) Trots op mijn mannetje en mijzelf! Hoest met jullie? Lukt het een beetje? Mvg ladouchie 27 december 2016 bewerkt door Ladouchie kruidenthee67 en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ladouchie Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 En ook een nuchter oud en nieuw gevierd! Beste wensen iedereen! lady jane, kruidenthee67, smart en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Keigoed, Ladouchie! Beste wensen ook. Ik ben ook lekker nuchter gebleven met de feestdagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Woepwoep! Is fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden