Lieselotje Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 (bewerkt) Hele mooie glitter sticker in je schrift! Bedje in, morgen weer een dag. 22 februari 2017 bewerkt door Lieselotje Lika reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 22 februari 2017 Rapport Geplaatst 22 februari 2017 Ja goeie tip! Nachtrust helpt vaak ^^ Heel goed gedaan Lika! Jammer dat je echtgenoot er niet tegen kan. Lijkt me juist een moment dat je hem nodig hebt. Maar ik lees dat je het begrijpt ^^ Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 (bewerkt) Ja, heb geslapen als een os.  Was een vuurproef ja. @Vasja Tuurlijk is het jammer dat echtgenoot niet tegen mij kan op deze manier, maar ik begrijp het idd wel. Zit ie daar opeens met een hijgende huilende vrouw op de bank.... die alleen maar een dagje kinderen achter de rug heeft. Gezien zijn opvoeding begrijp ik het. Het maakt hem boos. Niet echt op mij denk ik. Het maakt iets in hem los. Hij krijgt dan ook het idee dat het de 'schuld' is van traject waar ik mee ben gestart. Wil handelen en oplossen om het voor mij beter te maken. Maar dat is nu juist niet nodig en wijs denk ik. Even kiezen op elkaar en erdoorheen. Nou ja, ik ben niet de hele tijd zo en de planning is ook niet zo te blijven voor de rest van mijn leven. Maar het is lastig in een relatie als er een verandering optreedt. Ik hoop dat het ons lukt naar elkaar toe te blijven bewegen. vandaag bezoek aan ouders afgezegd, De storm buiten en mijn storm binnen.... geen goed plan. Rust in de tent. Mijn tent.  23 februari 2017 bewerkt door Lika
Goedehoop Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Goed zo Lika, weer een stap om even lekker aan jezelf te denken!! Mannen (de meeste) kunnen nu eenmaal niet zo goed met huilende vrouwen om gaan, die emoties..... Kruip vandaag lekker op de bank met een boek ofzo, ga lekker iets voor jezelf doen! Lika reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Heb je je rust kunnen pakken vandaag?  Mannen en huilende vrouwen... Ze zijn gewoon jaloers dat wij wel durven huilen Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 En.....wederom een niet fijne dag. Bah. De vakantie met de kinderen valt me zwaar. Denk dat ik vind dat ze een geweldige week moeten hebben en dat ik ze die moet geven ofzo. Ben totaal kapot. Heel raar, want vind het ook heerlijk. Dus maar weer potje huilen etc. Toen mijn man een fles rood openmaakte dacht ik toch even dat een glas verlichting van dit beklemmende rotgevoel zou geven. En dat denk ik eigenlijk nog steeds. Het zou alleen niet bij één glas blijven. Maar vier glazen lijken me nu nog fijner. Ik DOE het niet. Lig in bed en ga er niet uit. Wil dat de storm mij even meeneemt nu... Â
smart Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Â voor jou. Dit soort dagen zijn er ook he..? Brr
basta Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Lika, even één ding: als je je zo rot voelt en je drinkt tóch niet, met een ploppende kurk naast je... dat zegt toch wel wat. Wat dan? Nou, dat je je impuls met man en macht aan de kant kunt duwen, zodat overeind blijft wat je echt wilt, namelijk niet zuipen. Goed man! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Dank je Smart. Moet ik daar weer van huilen zo lief. Morgen ga ik weer voor de wasmachine. Nu val ik helaas buiten de prijzen... smart reageerde hierop 1
smart Geplaatst 23 februari 2017 Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Komt goed meissie, het heeft allemaal veel tijd nodig. Wees maar mild voor jezelf! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 23 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 23 februari 2017 Dank Basta. Je bericht was er net nog niet en nu floep! Daar kom je me helpen. Maar je hebt wel gelijk. Zowel over met man en macht wegduwen (hell of a job) als echt niet willen. Ik wil dus echt niet. Dat lijkt nu wel duidelijk. Nooit gedacht dat ik dat zou kunnen. Maakt toch weer een beetje trots.
Reacher Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Geplaatst 24 februari 2017 Maakt een beetje veel trots! Lika reageerde hierop 1
Lieselotje Geplaatst 24 februari 2017 Rapport Geplaatst 24 februari 2017 Een hele mooie grote glitter sticker voor op je hand en trots als een pauw!Â
Reacher Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Veel plezier en afleiding gewenst bij de film vandaag. En wel even komen schrijven of t wat was he?Â
Lika Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Dank je Reacher! Ik heb Jackie gezien. Voel me ellendig. Al dagen. Heel geagiteerd. Zal er allemaal wel bijhoren. Maar het vreet aan me. Nou ja. 27 februari 2017 bewerkt door Lika
kruidenthee67 Geplaatst 26 februari 2017 Rapport Geplaatst 26 februari 2017 Maar je drinkt niet! KANJER! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 26 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Dank. Kost moeite en ook weer helemaal niet. Rare combi. Ik zou aan de ene kant heel graag aan de wijn gaan in zulke situaties maar ik vind het zoooooo 2016 en ik heb zo duidelijk afgesproken met mezelf dat ik het niet doe dat het gewoon niet gaat. Bovendien helpt het heel erg in het gestopt blijven met roken om niet te drinken. En ook dat ga ik niet doen. En van roken weet ik zeker NOOIT meer. 27 februari 2017 bewerkt door Lika basta reageerde hierop 1
basta Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 'Geagiteerd' bleef bij me hangen, je schrijft ook vaker dat je boos bent, heeft dat concreet met je werk te maken? Of is het allang daarvan losgekoppeld? Een van onze kinderen is heel lang boos geweest, los van een concrete oorzaak. Hij zei: 'Ik ben boos op de lucht.' 14 jaar was hij, het heeft een jaar geduurd. Ik wist niet of ik een boksbal moest ophangen of juist de zoete feelgood-kant moest stimuleren. 'Laat hem schrijven,' zei een therapeut. Het werd één lange scheldkanonnade, bladzij na bladzij, maar weer was er geen duidelijk object. We kunnen er nu wel om lachen, hij is een vredige jongeman geworden, maar wat stond hij strak zeg. Niet dat je er iets aan hebt, behalve dan dat ik gezien heb hoe wanhopig hij werd van zijn agitatie en dus begrijp dat jij zo snakt naar boosloze uren. Sterkte vandaag, Lika! Lika en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Denk eigenlijk dat ik boos ben op mijn eigen omgaaan met mijn leven en mijn werk en daar anderen de schuld van geef. Ik Verdonk natuurlijk alles. Jarenlang. Ben van vroeger bekend met depressie en angst. Misschien ben ik boos dat ik niet in staat ben om een 'zen' leven te leiden. En misschien ben ik boos dat ik niet weet wat ik graag voor werk wil doen, wat is goed voor mij? Misschien ben ik boos dat ik moet werken. En ik ben boos dat ik met al die gevoelens zit. En ik ben misschien boos omdat ik niet echt weet wat het is. Ofzo. wou dat ik op mijn veertiende zo'n tip had gekregen. Fijn dat hem dat heeft geholpen. En het kan mij nog steeds helpen. Soms is er misschien niet echt een reden. Dat maakt ook boos, ( grapje) 27 februari 2017 bewerkt door Lika
lady jane Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) en misschien ben je niet echt boos, maar bang? (ik herken er veel in, zeker vanuit puberteit en later overgang, dus hormonen hielpen ook niet echt, maar vooral denk ik nu achteraf, dat boos zijn me hielp me minder slachtoffer te voelen en ik dan minder met mezelf de diepte in moest. Maar het beschermde me ook dus nu kan ik zeggen; deze fase hoort er voor sommigen soms bij, maar gaat weer over ook gelukkig) Houd je taai Lika♥ 27 februari 2017 bewerkt door lady jane Lika en Reacher reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 27 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Eigenlijk ben ik heel bang ja. En nu ga ik huilen. Dank
kruidenthee67 Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 O....die boosheid...en daaronder zit een lief kwetsbaar bang mensje... Huil maar ff lekker. Lika reageerde hierop 1
Goedehoop Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Knuffel voor Lika!! Huil maar even lekker uit! Lika reageerde hierop 1
Vasja Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Aaaah arme Lika er zit veel onder die 'boosheid'  hè Lika reageerde hierop 1
Phaedra Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Geplaatst 27 februari 2017 Ha Lika! Voelen he.. alles komt helder en keihard binnen. Maar mede doordat alles helder wordt en je het niet meer kunt wegdrinken, moet je er wat mee doen. En dat gaat lukken. Straks zie je alles in een veel beter perspectief. Ik dacht in het begin dat ik "high-sensitive" was geworden. Het bleek dat het heel gewoon was om dingen te voelen. Nou, dat was nieuws. Ik heb jarenlang geen gevoelens toegelaten.. Huil maar even lekker, het komt goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden