Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 "Wat in hemelsnaam moet hij bij jou?". Inderdaad, wat moet hij in Godsnaam bij jullie!? Jullie zijn er voor jullie dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Vol, misschien vindt God het wel heel lief van Bor, dat zij deze man niet zomaar laat vallen, misschien ook niet. Ik , en jij denk ik ook niet, zijn daar niet zo van op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 (bewerkt) Regenboog, wat een lot jouw zoon zo te weten. Hardstikke goed dat jij er niet door drinkt meis. Veel kracht voor jou 26 november 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Toch begrijp ik Vol wel Kore het lijkt op de lamme helpt de blinde en al die drama's die we hier te lezen krijgen, roepen ook bij mij soms oordelen op. Ik blijf het lastig vinden want het gaat mij niks aan, en wie het helpt? Schoonzoon? Dochter, kleindochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Bor,waar denk jij dat hij het los gepeuterde geld voor gaat gebruiken? En daar is het smoezenboek al. Geen zin om met vreemden te praten,dus gewoon doorgaan met gebruiken. En daarom wil en kan je dochter niet meer met een verslaafde leven. Geen geld voor zorg,maar wel om te gebruiken en te gokken? Hij kan zijn eigen risico in 12 maanden af betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ik zeg trouwens niet dat je je gevoel voor hem zou moeten veranderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Goeiemiddag inmiddels. Heb er alweer een ochtend werk opzitten. Leuk was het, relaxed...en zonnetje door het glas. Fijne dag allemaal. En sterkte voor wie het nodig heeft. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Wat een afschuwelijke situatie regenboog. Heel veel sterkte. Knap dat je het droog weet te houden in deze tijden. Bor, pas op voor enablen hè. En, maar dat is persoonlijk, ik zou vinden dat eigen kind voor ex aangetrouwd gaat. Maar misschien ben ik lomp. Straks naar buiten, wel aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik wens iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Regenboog heel veel sterkte en kracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Dagpact; Momentum Quinn Lars Nadia Kyon Rapilos Lika Bor Spirit Sita Welkom Lika. ((Bol)) Petje af Regenboog en sterkte! Quinn: adem in en adem uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Je dochter hoeft zich nergens over te schamen,probeer haar dat goed duidelijk te maken Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Regenboog, sapperdeflap Ik weet niet goed wat er op te zeggen.Wat een ellende Bolletje wol Mooie lieve jij!! Flink rusten tussendoor zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 (bewerkt) Ik heb net pompoenspread gemaakt.Whoehoeee!! Ik twijfel nog of ik het echt lekker vind maar opeten zal ik. Eten weggooien is a no no.. 26 november 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Bor, ik weet hoe je van een olifant terug een mug kan maken! Ge vouwt hem gewoon op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Eet het maar lekker op Fleurtje en anders maak je er soep van. Da ziede van ier. Ik heb nog een driekwart van de pompoen. Daar probeer ik morgen pompoenbrownies van te maken. Lang leve stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Allez, dochter komt er aan.Moeten nog naar de winkel.Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Op de fiets van zijn geit? Huh, van Fleurtje? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Niet Bor plagen met haar dialect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Pa en ma is pas gemakkelijk. Luister: pa en ma. Klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Veel te ingewikkeld allemaal voor mij, ik noem mijn ouwelui gewoon bij de voornaam, ook al zijn ze bijna 80. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 De jongsten zeggen mama en papa, of soms hé! als er niet snel genoeg gereageerd wordt, wat ik best vind, maar hun moeder niet. Oudste zegt Quinn of Q. Vroeger zei ik u, father en ma. Vind dit leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 (bewerkt) En je oudste dan Quinn, die is volwassen. Oh ja, ik las niet goed. Quinn of Q. Beetje jammer, maar ach, tenslotte noemt ze de anderen ook bij de voornaam. Edit: ja joh, ga even editten terwijl ik antwoord 26 november 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ja, echt waar, Bor. En U zeggen tegen je eigen ouders vind ik persoonlijk heel vreemd. Je creëert dan een onnatuurlijk grote afstand imho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2016 Rapport Share Geplaatst 26 november 2016 Ik ben opgevoed met je en jij tegen mijn ouders. En pap en mam zeggen ipv hun aanspreken met hun voornaam. Maar ik ben het inmiddels gewoon geraakt dat andere families het anders doen. En ja in het begin zag ik daar ook een stukje verwijdering in, maar soms zijn die mensen meer close met elkaar dan dat ik met mijn familie ben. Het is dus gewoon hoe je het voelt denk ik dan. Ik kan nog steeds wel vallen over mijn papa of mama. Klinkt zo bezitterig en niet willen delen. Misschien is het Brabants hoor, al geloof ik dat niet echt omdat ik het in Brabant ook hoor. Maar ik heb gewoon meer met ons dan met mijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden