Sita2 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen allemaal! Hihihi dat leek me nu eens leuk, om als eerste het dagpact te starten. Voor mij een makkie. Ik zal nu niet direct ook al om koffie gaan vragen hoor Yvonne Dagpact: Sita Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen forumleden Dagpact: Sita Momentum Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 (bewerkt) Goedemorgen. Slecht geslapen, maar gelukkig is de koffie hier niet slecht. Dagpact: Sita Momentum Quinn 25 november 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen allemaal Ik doe ook weer eens mee voor het "Saamhorigheidsgevoel en Samen Staan We Sterkgevoel" Dagpact: Sita Momentum Quinn Lars Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Hier nog geen koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Dagpact: Sita Momentum Quinn Lars Rosa Kyon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen iedereen. Gisteravond niet meer online geweest maar wel droog afgesloten. Zo nu snel weer aan het werk. Daarna klussen bij dochter. En vanavond komen de vriendinnenclub bij mij. Dus wijn aanwezig! Maar niet voor mij. Gaat lukken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen. Dat was een vroeg begin, Sita. Mooi zo, dan wordt het vast een fijne dag. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen Heb het goed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Wacht je op Yvonne Rosa? Ja, ik wacht. Het lijkt wel alsof Yvonne steeds later haar bed uit komt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen morgen! Damn t is koud...maar ik vertik het om de stoof aan te zetten. Ben toch binnen 25min weg dus das de moeite ni. Nu ben ik al twee dagen aan het dromen dat ik rook zeg. Ik ben een droomroker! Nou het had erger gekund, denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Vorig weekend kwam er een vriendin langs.Eentje die rookt.Ze kwam binnen en stonk.Godzijdank!Want rookpluimpkes vind ik nog steeds lekker ruiken. Anders was ik aardig dicht bij haar gaan zitten Op de schoot! Habba habba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Iere dare se Abba komt binnengelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Vier op een rij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen frummers. Je hebt helemaal gelijk hoor Rosa: schandalig laat uit bed Maar wel lekker geslapen, lag er pas heeeeeel laat in. Vanavond maar lekker vroeg en dan ook weer vroeg op. Inmiddels staan koffie en thee klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goedemorgen.. Dagpact:SitaMomentumQuinnLarsRosaKyon Bor Asterix (Ik zal jouw zinnetjes maar niet meer klakkeloos kopiëren, Bor, kost me een punt..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Maar ik drink niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Nee, dit soort woorden zie ik ook nooit op een schutting staan. Magoe, tis mooi weer, zullen we zegguh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Klopt, en aarsenaal. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goeiemorgen, Weer terug van werk buitenshuis. Nu even wat relaxen en straks thuis verder. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Vanochtend psycholoog en straks beeldende therapie. Eens kijken wat er van die krassen te maken valt. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Goeiemiddag! Straks naar Tonio, de film, en vriendin blijft logeren, gezellig. Quinn: daar wordt je creativiteit aangesproken toch? Doen! fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Klopt smart, idee dat je dan intuïtief en beeldend bij je gevoel komt. Als ik het goed verwoord. Klinkt als een goede keuze Spirit. Fijn weekend alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 25 november 2016 Rapport Share Geplaatst 25 november 2016 Dagpact: Sita Momentum Quinn Lars Rosa Kyon Bor Asterix Spirit Tine Een lekker gevuld weekend, morgen high-tea met een vriendin, dat is nog voor mijn verjaardag, zondag ga ik mee naar een korenfestival, hoef ik dus alleen maar te zitten en te luisteren, ook wel eens leuk Er stond nog een optie open voor zondag, maar ik heb maar gekozen voor het korenfestival, omdat de andere optie te moeilijk is, wat drank betreft en dat ga ik lekker niet opzoeken, lekker puh. Die leuke bassist, die ik dus nog steeds erg leuk vind, speelt daar met zijn band en dan moet ik ook weer aanzien, hoe die vriendin van hem weer overdreven leuk aan het doen is. Heb ik even geen zin in en ik weet ook al zeker dat het mij triggert, niet doen dus. Ik maak gewoon liever muziek met hem, de interactie is voor mij al voldoende, hoop dat hij er vanavond is, zonder vriendin Ik wil nog even vertellen, hoe geweldig ik me weer ga voelen zonder drank, ik voel me een ander mens worden Dat is mijn motivatie! Ik kom weer langzaam tot mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden