Momentum Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen! Even op de laptop dag zeggen. Dat is zo veel gemakkelijker dan op de smartphone.Gisteren ging goed maar vree lastig. Vandaag hopelijk een beetje minder lastig. Heb net mijn toast kaas op aan de laptop. Viel er me een kruimel. Het is hier in de living een beetje schemerig (licht van de keuken schijnt door maar heb er verder geen licht branden).Zie ik een kruimel op de laptop. Pak em op en steek em in mijn mond. Het was gene toast kruimel...das zeker! GOOR!! LatersMoeder gaat haar tanden poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Oeps....iets vergeten... Goedemorgen Lars! Ni teveel bokes eten...daar krijg je dikke billen van X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lisette Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Hahahahaha Fleurtje... bah, sterkte ermee Dagpact: Momentum Lisette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Niet alles zomaar in je mond stoppen fleurtje! Goedemorgen, verrassing, het regent hier. Vandaag gesprekken en check. Lars, goedemorgen en succes vandaag vriend. Dagpact: Momentum Lisette Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen, een vrije dag vandaag! Tot 12uur lekker rijk alleen, dan kinderen thuis weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen allemaal, Even een blik in de krant en hup aan den arbeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lisette Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Heb net mijn toast kaas op aan de laptop. Viel er me een kruimel. Het is hier in de living een beetje schemerig (licht van de keuken schijnt door maar heb er verder geen licht branden). Zie ik een kruimel op de laptop. Pak em op en steek em in mijn mond. Het was gene toast kruimel...das zeker! GOOR!! Hahaha..... hoe herkenbaar, heb ooit een bruine boon in mijn mond gestoken die op de kookplaat was gevallen toen ik in de pan roerde..... bleek een tor te zijn... was ook behoorlijk goor Overigens goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Extra bakje voor Lars Buiten is het windstil, droog en niet koud, eigenlijk een beetje saai. Binnen is het gezellig warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goeiemorgen, zo naar de yoga. Heb het nodig. (hoe komt het nou dat iets wat goed voor me is niet in mijn dagelijks program te werken is en iets wat slecht voor me was/is dagelijks kost werd???) Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Sita2 en Eef123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen. Krantje gelezen in bed. Nu maar eens opstaan. Fijne dag allemaal. Het wordt nat en winderig, maar ja, dat hoort bij ons klimaat, toch? Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goeiemorgen, zo naar de yoga. Heb het nodig. (hoe komt het nou dat iets wat goed voor me is niet in mijn dagelijks program te werken is en iets wat slecht voor me was/is dagelijks kost werd???) Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Pfff inderdaad Kruidenthee, herkenbaar! Wat fijn om naar yoga te gaan, genietze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Mogge allemaal. Eindelijk een rustig dagje hier, thuis werken. Voornemen: een gezond dagje. Naast droog blijven, ook een wandeling maken. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eef123 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Huh? Ineens is mijn benaming gewijzigd naar 'Forummer'. Is dat bij een maand op het Forum ofzo..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Dan ben je goedgekeurd door de commissie Volgens mij word je forummer na 100 berichten. Eef123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lisette Quinn Nadia Rapilos Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen allemaal, Vandaag schandalig lang uitgeslapen tot bijna 8.00 ! Erg lekker, zo relaxed Pas om 12.00 beginnen vandaag Zo meteen eerst maar eens een bergje strijken Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Goedemorgen Koude, winderige dag hier, niet leuk. Goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Mogguh allen, Gisteren een gesprek gehad met een medewerkster van het UWV en de situatie beschreven. Mevrouw Asterix blijft angstig en paniekerig, durft amper de deur uit etc. Kreeg er een vrije periode bij om voor alles thuis te zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 (bewerkt) Net terug van een fikse wandeling. Lekker fris. Goed dat ik een paraplu mee had genomen. Sterkte, Asterix. [edit: typefoutje] 17 november 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Poeh...die yoga... 'Heb het nodig' schreef ik. Alsof er halfweg de les een knopje omging. En alle opgebouwde spanning van afgelopen weken eruit vloeide. Gelukkig heb ik een yogajuf die dat kan laten zijn. En ik kon het laten gebeuren. Fijn. Nu weer even bezinnen hoe ik er zelf voor kan zorgen het niet zo ver te laten komen. Iets met balans...en....o,ja...gedachten... En dat matje thuis ook eens uitrollen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Bor, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Gaan jullie het nog vieren? En nog een mooie dag voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Thee..wat fijn dat je kon gaan vandaag ! Goede les over zorgen voor jezelf, soms moet je met je neus op de noodzaak worden gedrukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 17 november 2016 Rapport Share Geplaatst 17 november 2016 Ik krijg geen 'gratis geld' hoor, Spirit, ik moet daar soms erg hard voor werken, door de magnetron aan te zetten bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden