Lika Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Eren we het leven wel genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Genoeg is genoeg! Sprak Bor resoluut en goot de halve liters in de gootsteen leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Een leegte kan vol van betekenis zijn en hoeft dus niet direct gevuld te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 worden onze leegtes niet direct gevuld, dan raken wijzelf waarschijnlijk vervuld van iets waardevols Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 'Waardevol schilderij' mompelt de man, terwijl hij zijn leesbril nog eens oppoetst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2019 Poetst zij nu alweer de plaat?! Riep de man, terwijl zijn vrouw de deur dicht sloeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Dicht sloeg de deur met een knal, de vrouw wist echter niet zeker of ze nu de plaat poetste of het hazenpad koos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 Ha, Zen-pad koos ik, dus sla gerust met deuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 st, met deuren slaan doetb zeer aan mijn HSP-oortjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2019 keerd' ge lezende ten goede, dan was het lezen juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 En juist dan moet je doorpakken! Sprak de cursusleider. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Eiderdons is warm en licht, maar volgens mij niet diervriendelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 vriendelijk dier is ursus ook beslist niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Niet weer! Riep ze geërgerd toen ze haar man laveloos aantrof op de bank voor de tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Herinneren wordt overgewaardeerd, was haar antwoord toen hij opkeek van de tv en haar dat voor de voeten wierp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 'krabbelen waar het jeukt' stond op het tubetje anti-jeuk zalf dat ik van de apotheker meekreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Ermee kreeg ik een bonkende hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 hoofdpijn soms van de kromme zinnen, maar het blijft creatief en inventief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Creatief en inventief, het lijkt wel een vacaturetekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 turetekst word ik van ingewikkelde teksten, ongeveer zoals ik tureluurs word van ingewikkelde luursen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 luur sensiviteits syndroom of lss heet dat laatste, Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Koh-i-Nohr (berg van licht) bracht mij jaren geleden op de naam Koh-i-Noir (berg van zwart) voor mijn zwarte bestelautootje en daar is mijn nickname het enige resterende van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) rende van hot naar her, maar Koh was me weer eens voor, logisch gezien dat eerste woord 12 juli 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) Dat eerste woord zal mogelijk het laatste zijn, of ging de omgekeerde bijbelse uitspraak alleen over vele menschen? 12 juli 2019 bewerkt door Jannigje Omgedraaid of omgekeerd oid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Men schenke nog eens in en geef mij maar een bruisend water met een schijfje citroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden