MijnGerrit Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 O, dilemma, ik ga deze draad steeds vreemder vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 in den hoge, gloria in excelsis deo, stille nacht, we hebben wat af gezongen vroeger in de kerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 kerkelijk of niet, het moet hier natuurlijk wel rijmen op het laatste woord, toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 och we pakken ook wel eens een deel van dat laatste woord of de laatste 2 of 3, maar we houden sowieso het laatste woord Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 leukste thuis was vroeger de deurknop want die gaf iedereen een hand; een mop met een meterslange baard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Aarden in je eigen leven; tis de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Iets te recht zijn de wegen in veel polders, geen s-bochten of gekronkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 onkel Hermann, daar kochten we vroeger op vakantie nogal eens van die overheerlijke ongezonde bratwursten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 de bratwursten laat ik maar liggen als ik volgende week door duitsland rij op weg naar polen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) Polenta, ook zoiets dat de Duitsers graag eten. 22 juni 2019 bewerkt door Lonster typvoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 getennist heb ik ook nog een blauwe maandag, maar dat haalde het niet bij mijn passie voor volleybal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Balkenbrij, brr, nee niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Voor mijn kinderen is het al bijna vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 an tiept hier al heel erg lang niet meer, jammer zo weten we ook niet hoe het met haar gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2019 Haar gaat het wel lukken. Dit keer pakt ze de handleiding erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2019 Leiding erbij halen kan nuttig zijn als medewerkers er niet in slagen een conflict zelf op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 Ossen waren nuttige medewerkers voordat tractors hun intrede deden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2019 de denkers onder ons mogen vandaag op een luchtbedje dobberen en hun hersens een off-day geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 Geven en nemen, riep de oude man en weg was hij met haar portemonnee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 wa menoel u damee?? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 a, juist ja.. bedankt voor de uitleg die ik snap ondanks een vergeten laatste e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 ach ten eerste mag iedereen foutjes maken hier en ten tweede kun je het jezelf ook soms te moeilijk maken Etty☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 net typen van een handgeschreven proeftekst, daar doen we niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2019 Wen iet meer aan de warmte, toch functioneer ik beter bij lagere temperaturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2019 uren kringlopen leverde me gisteren de felbegeerde CD van Voices2 op en een wit kanten bloesje, elk voor €1,50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden