lady jane Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 wasgoed isbeter wordtbest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 bestellen via het internet levert veel werk op voor pakketbezorgers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Pakketbezorgers hebben er meestal niets mee te maken als ik bezorgd ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 ben bezorgd door een grote vogel in de vorige eeuw en de rest is geschiedenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Is geschied en is nu verleden tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 Tijd geleden dat ik zo'n mooie domino aansluiting heb gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 zien wij gelukkig ook weer dus dank dat je het nieuw leven in hebt geblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 "Blazen!" riep de agent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 Gents waterkonijn is gebraden muskusrat lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ratten zijn over het algemeen sociale dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Dierenproeven met ratten die alleen in een kooi zitten opgesloten zijn dan ook vanuit wetenschappelijk oogpunt uiterst twijfelachtig te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 (bewerkt) Noemen van namen op het Jaarpact vind ik stimulerend; jammer dat er twee nu zomaar afglippen... *typo 27 mei 2019 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 afglippen zomaar, nee dat kan niet Gerrit, ff kijken of er nog secondenlijm ligt op die draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Dra adaptieve actie wederom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 omdat ik nachtdienst heb, kon ik meteen in de actie; at your service☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Service is tegenwoordig ver te zoeken, roept men nogal eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Eens kijken nu op ziggo sport om services te zien knallen bij de dames van Oranje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Oranje, blanje, blue, een vlag met een luchtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 tjeetje reneetje wat zweet je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 zweet je tijdens het zwemmen dan raak je toch vocht kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Kwijtgescholden schuld kan toch blijven knagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 En zou het ook blijven knagen als jij de kwijtschelder zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Zijnsgeoriënteerde visie helpt mensen om hun leven wezenlijk te verdiepen en te verrijken; kunnen we lezen in de reclame voor trainingen hierin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 'Rinkelende kassa's' denk ik dan als ik zo'n reclame zie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Zie ook vaak dollartekens in ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden