Jannigje Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Greppel of niet, ik heb niet geheel de spelregels gevolgd zie ik, zo kom ik nooit af van die spreekwoordelijk stront en knikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Stront en knikker dan maar allebei in dat opruimzakje doen, dan kun je ze samen weggooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ooien en hun lammetjes, ik geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 “Ik geniet ervan” is voor mij niet vanzelfsprekend, maar van al het uitbundige groen geniet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Weg is het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2018 Niet weg helaas, maar wel met hopelijk een betere uitkomst dan je aanvankelijk vreesde. Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 De dagen die ik me okay voel zijn gelukkig in de meerderheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 De meerderheid heeft niet per definitie gelijk, dat is het lastige aan een democratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Democratie lijkt niet zaligmakend, maar ja, wie zit te wachten op een dictatuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 12 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2018 Uruguay is zeker geen dictatuur. Het is het minst corrupte land van Zuid-Amerika en wordt ook wel het Zwitserland van Zuid-Amerika genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Noem drie mooie momenten of momentjes van de afgelopen dag iedere avond voor het slapen gaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Gaan we doen, goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 ideeen genoeg hier, maar de uitvoering daar zou ik wat meer discipline voor mogen leren opbrengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Genante vertoning gisteren, maar Waylon moet achteraf niet zo zeuren. Zeker als je voor de tweede keer mee doet weet je toch wat voor een poppenkast het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Is het inderdaad, maar het blijft leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 voor het slapen gaan gister bedacht ik me dat ik bof met de vriendin die voor mijn hondje zorgt, dat ik dankbaar ben dat ik op vakantie kan, dat ik er weer een droge dag mocht bij tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Tellen we niet als een geldige woorddomino-aansluiting, dus even terug naar het woord leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Leuke vakantie gewenst, Lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2018 Lente was blijkbaar al in gedachten op vakantie waardoor haar de spelregels van Woorddomino even waren ontschoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2018 Ot en Sien.... aaah, wat vond ik dat mooi toen ik klein was en ook mijn kinderen genoten ervan als ik ze er uit voorlas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2018 Las ik Ot ..maar had de associatie met Otje van AMG Schmidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Schmidt hou jij me tassie effe vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 vast een leuke gozer die met je wil dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 Dansen ken ie niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2018 niet is de overeenkomst tussen een nietmachine en perforator; de eerste niet en de 2e niet Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden